AnonymBruker Skrevet 10. juli 2016 #1 Skrevet 10. juli 2016 Hva synes dere om weightless-buksene? Harry/fjortiss/fint? Jeg er 24, snart 25 år. Er det litt drøyt å gå med sånne? Er ganske klassisk i stilen. Redd for at det skal se litt for harry og "se på rumpa mi" ut... Samtidig som sprettrumpe frister! : P Anonymkode: 046df...c96
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2016 #2 Skrevet 10. juli 2016 Utrolig harry, og ikke fine i det hele tatt. Skriker "se på den rumpa jeg later som jeg har", etter at buksene ble et kjent fenomen Anonymkode: 232b3...df2 5
Strikkagenser Skrevet 10. juli 2016 #3 Skrevet 10. juli 2016 Veldig harry. Tror ikke jeg har sett noen som ser bra ut i de buksene. 2
Belbus Skrevet 10. juli 2016 #4 Skrevet 10. juli 2016 Synes ikke det er fint. Kanskje man får en fin rumpe i den, og kanskje man har fin rumpe fra før av, men de som ser deg i den buksen vil alltid undre om du eeegentlig har det. 1
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2016 #5 Skrevet 10. juli 2016 Hva slags bukser er dette? Aldri hørt om, men fin ræv vil vel alle ha. Anonymkode: fd140...e70
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2016 #6 Skrevet 10. juli 2016 Jeg ville heller kjøpt en dongeribukse som ga samme effekt. Anonymkode: 33108...f6f
Gjest Cartina Skrevet 10. juli 2016 #7 Skrevet 10. juli 2016 Harry og egentlig ikke en bukse så det ser bare dumt ut.
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2016 #8 Skrevet 10. juli 2016 Jeg synes det er så snodig at dette har blitt et så populært plagg. Det er så grusomt harry. Det skriker ut at du vil fremheve rumpa. Jeg synes det er helt greit å gå med plagg som fremhever former, men da på en litt mer diskret måte. Anonymkode: a172b...48a 3
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2016 #9 Skrevet 11. juli 2016 Ok, takk for ærligheten! Kanskje det blir en slik "rumpetruse" for å jukse litt under vanlige jeans da! :-P Anonymkode: 046df...c96
Prinsesse788 Skrevet 12. juli 2016 #10 Skrevet 12. juli 2016 Eller så har Cubus (!) noen veldig fine "push-up" bukser
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2016 #11 Skrevet 12. juli 2016 Hvordan ser disse pushupbuskene ut? Anonymkode: fd140...e70
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2016 #12 Skrevet 12. juli 2016 1 time siden, Prinsesse788 skrev: Eller så har Cubus (!) noen veldig fine "push-up" bukser Sier du det? Ja jeg har hørt noen rykter i det siste om at folk er så fornøyde med jeansene fra Cubus! Ghlr jo ingenting om de ikke koster skjorta hvis det er bra bukser .. Vet du hva modellen heter? Takker for tips : D Anonymkode: 046df...c96
Prinsesse788 Skrevet 12. juli 2016 #13 Skrevet 12. juli 2016 11 minutter siden, AnonymBruker skrev: Sier du det? Ja jeg har hørt noen rykter i det siste om at folk er så fornøyde med jeansene fra Cubus! Ghlr jo ingenting om de ikke koster skjorta hvis det er bra bukser .. Vet du hva modellen heter? Takker for tips : D Anonymkode: 046df...c96 Push up pixie, men det er flere av modellene som er veldig gode. Dessverre er kvaliteten ganske lav, og de må/bør byttes etter 6mnd ish. Jeg vasket de svært sjelden, uten skyllemiddel/tøymykner men de ble allikevel slitt ganske raskt dessverre.
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2016 #14 Skrevet 12. juli 2016 1 time siden, Prinsesse788 skrev: 5 minutter siden, Prinsesse788 skrev: Push up pixie, men det er flere av modellene som er veldig gode. Dessverre er kvaliteten ganske lav, og de må/bør byttes etter 6mnd ish. Jeg vasket de svært sjelden, uten skyllemiddel/tøymykner men de ble allikevel slitt ganske raskt dessverre. Skjønner! Ja man får vel det man betaler for. Men verdt å sjekke ut! : ) Er det disse som er så myke også? Anonymkode: 046df...c96
Prinsesse788 Skrevet 12. juli 2016 #15 Skrevet 12. juli 2016 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Anonymkode: 046df...c96 Stemmer :)!
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2016 #16 Skrevet 12. juli 2016 Uff, synes de ser fæle ut Anonymkode: 8c2b3...7bc
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2016 #18 Skrevet 13. juli 2016 Selvom disse buksene skal fremheve rumpa så ser man veldig godt om du har trent rumpe eller ikke. En dame på jobben min bruker bare disse buksene og hun har helt flat rumpe. Ikke pent. Men på jenter som er trent med store romper er det veldig fint. Det som er litt rart er at mange tror disse buksene er laget for vanlige, utrente jenter skal vise fram rumpa, men de er egentlig laget for treningsjenter som sliter med bukser som passer da de gjerne har stor rumpe og lår og smal midje. Anonymkode: 40cd3...dcc
Gjest Astrix01 Skrevet 15. juli 2016 #19 Skrevet 15. juli 2016 Den 13. juli 2016 at 16.05, AnonymBruker skrev: Selvom disse buksene skal fremheve rumpa så ser man veldig godt om du har trent rumpe eller ikke. En dame på jobben min bruker bare disse buksene og hun har helt flat rumpe. Ikke pent. Men på jenter som er trent med store romper er det veldig fint. Det som er litt rart er at mange tror disse buksene er laget for vanlige, utrente jenter skal vise fram rumpa, men de er egentlig laget for treningsjenter som sliter med bukser som passer da de gjerne har stor rumpe og lår og smal midje. Anonymkode: 40cd3...dcc De er ikke laga for så store romper akkurat! Har prøvd å få tak i sånn bukse til dama mi, men de er så små i størrelsen! Største størrelse er XL, med selv den er mikroskopisk! 😖
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2016 #20 Skrevet 15. juli 2016 Den 13. juli 2016 at 16.05, AnonymBruker skrev: Selvom disse buksene skal fremheve rumpa så ser man veldig godt om du har trent rumpe eller ikke. En dame på jobben min bruker bare disse buksene og hun har helt flat rumpe. Ikke pent. Men på jenter som er trent med store romper er det veldig fint. Det som er litt rart er at mange tror disse buksene er laget for vanlige, utrente jenter skal vise fram rumpa, men de er egentlig laget for treningsjenter som sliter med bukser som passer da de gjerne har stor rumpe og lår og smal midje. Anonymkode: 40cd3...dcc Tja, ikke helt enig i dette. Jeg trener jo, men vil ikke kalle meg en fitness jente akkurat. Har en slik bukse, bruker den dog aldri, utenom en gang ute på byen, får cameltoe i den, og var ikke helt min greie likevel Men uansett, jeg måtte egentlig ha xs i størrelse, men måtte kjøpe i small. Den sitter da litt løst over knærne, og ikke speislet stramt på legger eller lår heller, men rumpe delen er alt for liten.... Er altså ikke plass til hele rumpa mi, har veldig sprettrumpe, men ikke noe fitnessmuskler her for å si det sånn. Måtte ha minst strl medium for at den skulle passe over rumpa, men da var beina helt løse og alt for løs i midjen. Nå sitter den rumpe streken halvveis opp på rumpa mi... Så om disse buksene er laget for slanke fitness jenter, så har de elendige rumper i så fall, om de får plass til rumpa i de buksene der. Som sagt, så er jeg slank, veier 50 kg og er 169 høy. Anonymkode: 80ace...7b8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå