AnonymBruker Skrevet 10. juli 2016 #1 Skrevet 10. juli 2016 Hei alle sammen, jeg er en gutt på 25 år, veltrent og ser bra ut. I det siste har jeg lagt merke til at den single nabodama på 35 soler seg toppløs og plasserer seg slik på terassen at jeg har fullt innsyn til henne og hennes deilige kropp. Hvordan tolke dette? Er det en invitasjon til å ta kontakt? Selv om hun er noe elder enn meg, så er hun veldig deilig og jeg kunne veldig gjerne tenke meg litt hanky-panky med den dama. Anonymkode: c27e5...81e
Gjest HappyWaffle Skrevet 10. juli 2016 #2 Skrevet 10. juli 2016 Hun soler seg for å ikke få solskille... Betyr det at du er kåt på "hanky-panky" når du går i bar overkropp ute i varmen?
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2016 #3 Skrevet 10. juli 2016 Om du er 25 bør du begynne å omtale deg selv som mann. Jeg tviler sterkt på at hun er kåt, men man vet jo aldri. Anonymkode: 57226...2a7 7
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2016 #4 Skrevet 10. juli 2016 Slutt å være så innbilsk. Hun er opptatt av solen, ikke av deg. Anonymkode: c77a8...f6d 6
Wenda Skrevet 10. juli 2016 #5 Skrevet 10. juli 2016 Må man passe på å plassere seg slik at andre ikke får innsyn på sin egen terrasse? Vil tippe at hun ikke tenker på deg i det hele tatt mtp hvordan hun plasserer seg, men mer i forhold til hvordan solen står på himmelen, vinden, kanskje hvor radioen står og masse andre ting enn hvordan du kan se henne At hun soler seg toppløs er for å slippe skille og fordi det i Norge fortsatt er lov å sole seg toppløs på sin egen terrasse Hadde hun hatt lyst på deg så hadde hun vil gjort litt mer ville jeg trodd. Eller tar du det som en invitt at ei dame legger seg toppløs rett foran deg på stranden også? Jeg har solt meg toppløs flere ganger de siste par ukene og har ikke lyst på noen av mine naboer 5
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2016 #6 Skrevet 10. juli 2016 Nei jeg er ikke kåt på deg. Bli voksen Anonymkode: d9081...5b9 2
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2016 #7 Skrevet 10. juli 2016 9 minutter siden, Wenda skrev: Vil tippe at hun ikke tenker på deg i det hele tatt mtp hvordan hun plasserer seg, men mer i forhold til hvordan solen står på himmelen, vinden, kanskje hvor radioen står og masse andre ting enn hvordan du kan se henne Det er plasseringen som gjør at jeg lurer på om hun ønsker oppmerksomhet fra meg. Fordi det er andre plasseringer på den terassen som er bedre med tanke på hvor solen står og de gir meg heller ikke så godt innsyn. For meg virker som hun velger en litt ugunstig solplassering for at jeg kan se hele henne Anonymkode: c27e5...81e
Gjest HappyWaffle Skrevet 10. juli 2016 #8 Skrevet 10. juli 2016 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det er plasseringen som gjør at jeg lurer på om hun ønsker oppmerksomhet fra meg. Fordi det er andre plasseringer på den terassen som er bedre med tanke på hvor solen står og de gir meg heller ikke så godt innsyn. For meg virker som hun velger en litt ugunstig solplassering for at jeg kan se hele henne Anonymkode: c27e5...81e Igjen, hvorfor mener du at sånne ting handler om deg? Kan hun ikke få sole seg der hun vil på sin egen eiendom uten at en gutt (som du mener du er) skal bli kjepphøy?
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2016 #9 Skrevet 10. juli 2016 Gå ut i hagen og klippe gresset eller noe i bar overkropp. Blir hun brydd eller byr hun seg frem mer når du sier hei? Enkel måte å finne det ut på. Anonymkode: b85d1...ffb 1
Maleficenta Skrevet 10. juli 2016 #10 Skrevet 10. juli 2016 28 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hei alle sammen, jeg er en gutt på 25 år, veltrent og ser bra ut. I det siste har jeg lagt merke til at den single nabodama på 35 soler seg toppløs og plasserer seg slik på terassen at jeg har fullt innsyn til henne og hennes deilige kropp. Hvordan tolke dette? Er det en invitasjon til å ta kontakt? Selv om hun er noe elder enn meg, så er hun veldig deilig og jeg kunne veldig gjerne tenke meg litt hanky-panky med den dama. Anonymkode: c27e5...81e Trenger slett ikke bety at hun er kåt nei. Men om DU er interessert så får du bare legge an på henne da så finner du ut om hun kunne tenke seg å ligge med deg også.
Maleficenta Skrevet 10. juli 2016 #11 Skrevet 10. juli 2016 11 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det er plasseringen som gjør at jeg lurer på om hun ønsker oppmerksomhet fra meg. Fordi det er andre plasseringer på den terassen som er bedre med tanke på hvor solen står og de gir meg heller ikke så godt innsyn. For meg virker som hun velger en litt ugunstig solplassering for at jeg kan se hele henne Anonymkode: c27e5...81e Det er da veldig som du har studert terassen hennes. Slutt å glan på henne din kikker. 3
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2016 #12 Skrevet 10. juli 2016 Hehe, artig lesestoff! Anonymkode: 22bba...5f4
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2016 #13 Skrevet 10. juli 2016 http://pluss.vg.no/2016/07/09/2463/2463_23725025 Anonymkode: d9081...5b9 1
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2016 #14 Skrevet 10. juli 2016 1 time siden, AnonymBruker skrev: Gå ut i hagen og klippe gresset eller noe i bar overkropp. Blir hun brydd eller byr hun seg frem mer når du sier hei? Enkel måte å finne det ut på. Anonymkode: b85d1...ffb Kanskje du burde snike deg opp på terrassen å legge pikken mellom brystene hennes enten avfeier hun deg, er du heldig tar hun deg i sin munn Anonymkode: a4eb8...517
Wenda Skrevet 10. juli 2016 #15 Skrevet 10. juli 2016 1 time siden, AnonymBruker skrev: Det er plasseringen som gjør at jeg lurer på om hun ønsker oppmerksomhet fra meg. Fordi det er andre plasseringer på den terassen som er bedre med tanke på hvor solen står og de gir meg heller ikke så godt innsyn. For meg virker som hun velger en litt ugunstig solplassering for at jeg kan se hele henne Anonymkode: c27e5...81e Kanskje hun velger plassen pga andre ting da. Slutt å vær så innmari pervo 2
Uredd Skrevet 10. juli 2016 #16 Skrevet 10. juli 2016 Medmindre det feiler henne noe, er hun garantert kåt nå og da. Men mest sannsynlig er det ikke på deg... 1
Gjest Coolaid Skrevet 10. juli 2016 #17 Skrevet 10. juli 2016 (endret) 1 time siden, AnonymBruker skrev: Hei alle sammen, jeg er en gutt på 25 år, veltrent og ser bra ut. I det siste har jeg lagt merke til at den single nabodama på 35 soler seg toppløs og plasserer seg slik på terassen at jeg har fullt innsyn til henne og hennes deilige kropp. Hvordan tolke dette? Er det en invitasjon til å ta kontakt? Selv om hun er noe elder enn meg, så er hun veldig deilig og jeg kunne veldig gjerne tenke meg litt hanky-panky med den dama. Anonymkode: c27e5...81e Alt en kvinne gjør er ikke alltid en invitasjon til sex. Kvinner er rare. De liker å lukte godt, se bra ut og kanskje til og med sole seg toppløs kun for egen skyld. Det er ikke alle kvinner heller som bryr seg om andre får et glimt av dem, noen syns til og med det bare er hyggelig om de kan glede andre med å vise seg fram litt. Poenget er at det ikke behøver å bety så mye mer. Er du interessert i toppløsdama så ta kontakt og få det i gang. Du finner fort ut om hun er interessert eller ei. Endret 10. juli 2016 av Coolaid
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2016 #18 Skrevet 10. juli 2016 Send en anonym melding om hvor flotte pupper hun har, så får du vite Anonymkode: a7e29...d56
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2016 #19 Skrevet 10. juli 2016 Hvorfor har ikke jeg en kåt nabo på 25? /frustrertkåtkone33 Anonymkode: d97a8...b00 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå