AnonymBruker Skrevet 10. juli 2016 #1 Skrevet 10. juli 2016 Hva trenger jeg for å tegne på øyenbryn ala disse: https://www.instagram.com/browgame/ per idag bruker jeg blyant fra HM, antar disse bruker noe annet. Hva trenger jeg og hvordan gjøres det? Øyenbryn for dummies takk! 😉 Anonymkode: 2628e...bff
Gjest StripeyPanda Skrevet 10. juli 2016 #2 Skrevet 10. juli 2016 Se på tredje rad på profilen, hvor stillbildet er en person som holder en børste på tvers. Viser en grei teknikk + produktene: en øyebrynsgel og en børste. Jeg brukte penn før men har gått over til gel og børste, og får til veldig gode bryn nå. Bruker gel fra Makeupmekka, men det er tusen merker som har browgel. Velg og vrak!
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2016 #3 Skrevet 10. juli 2016 Fatter ikke at du vil ha sånne grusomme klovnebryn men du kan bruke Anastasia dipbrow og en liten skråbørste. Anonymkode: ce6ab...426 4
ViljaH Skrevet 10. juli 2016 #4 Skrevet 10. juli 2016 Jeg må bare spørre- hva er det med disse kraftige øyenbrynene på unge jenter om dagen? Jeg skjønner det ikke. Den mest synlige delen av hele ansiktet er brede mørke øyenbryn! Det betyr jo at resten av ansiktet dempes... er det slik å forstå at de synes øyenbryn er den mest flatterende delen av ansiktet og derfor bør fremheves mest? Så - mitt tips er at du må gjerne forme og farge bryn. Men pass på hvor sterk fargen er, og at du former pent og ikke komplett unaturlig
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2016 #5 Skrevet 10. juli 2016 Charlotte Tilbury sin brynspenn! Heelt fantastisk og gir god farge uten at man må tegne på masse for å fylle inn Den har og "highlighter" altså 3 i 1-produkt, er helt frelst! Anonymkode: 813f4...a54
Paeonia Skrevet 10. juli 2016 #6 Skrevet 10. juli 2016 Jeg bruker øyenbrynspudder fra Gosh som jeg tar på med en god skråbørste. Liker det bedre fordi fargen ikke blir så hard og føler det ser mer naturlig ut. Jeg er lys i håret, og da synes jeg det ser så teit ut med for mørke bryn.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå