Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har akkurat tatt den i bruk og er fornøyd med telefonen. Men noen funksjoner som jeg savner for at det er optimalt.

Jeg får kun internett fane opp om gangen. Antagelig noe innstillinger jeg må aktiver, men hvor?

Og så er det facebook på telefonen. Kanskje ikke super viktig. Om jeg skriver kommentarer på innlegg som er lagt ut, mine eller andres så er ikke smilys ikonene tilgjengelig... dvs de små ikonene. Usikker på om det er innstillinger på telefonen eller fb... Men det fungerte på min endre samsung galaxy 3... 

Tror jeg må laste ned en bruksanvisning og lese den detaljert. ;-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det med FB så kan du vel laste ned appen, og dr... i den som er på tlf fra før? Eller du kanskje på laste ned eller aktivere smileys☺️

AnonymBruker
Skrevet

Ligger ikke smilyene nedesr til venstre på tastaturet ditt da? Har du en mikrofon der, så trykk på den og trykk den bort når du kommer inn i taleavdelingen, da kommer smileyene opp. 

Anonymkode: 416ec...de1

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Ligger ikke smilyene nedesr til venstre på tastaturet ditt da? Har du en mikrofon der, så trykk på den og trykk den bort når du kommer inn i taleavdelingen, da kommer smileyene opp. 

Anonymkode: 416ec...de1

Ja, har en mikrofon der.. men kommer ingen smilyser når jeg trykker den bort. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...