Gå til innhold

Noen som har prøvd hypnose?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har erfaring med hypnose? har det noen effekt?

Alt fra røykeslutt, slanking, depresjon, sexlyst. motivasjon, traumer, osv.

AnonymBruker
Skrevet

Ja, jeg har prøvd det. Mot overdreven rydding :fnise:. Det var er program på tre ganger og fungerte ikke. Jeg var så kontrollfreak at jeg ikke slapp kontrollen og han klarte ikke å hypnotisere meg. Bortkastet tid og penger. 

Anonymkode: 9d7a0...32a

AnonymBruker
Skrevet
14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja, jeg har prøvd det. Mot overdreven rydding :fnise:. Det var er program på tre ganger og fungerte ikke. Jeg var så kontrollfreak at jeg ikke slapp kontrollen og han klarte ikke å hypnotisere meg. Bortkastet tid og penger. 

Kan du si hvilken hypnotisør du gikk til?

Anonymkode: eda74...27a

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Kan du si hvilken hypnotisør du gikk til?

Anonymkode: eda74...27a

Husker ikke hva han heter, men han holder til i Fredrikstad. Driver sammen med sin kone. 

Skrevet

Jeg sluttet å røyke ved hjelp av hypnose for ca 6 år siden.
Dette var en engangs time og ikke et slikt "hypnosekurs" over 3 ganger som jeg har hørt andre har prøvd.

To av mine venninner gikk til samme hypnotisør etterpå og begge har vært røykfrie siden, så for vårt vedkommende har det vært full klaff.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Pappa ble røykfri etter hypnose. Han har røyket siden han vAr 12 og sluttet når han var 57 etter to hypnose timer.

Anonymkode: b53b3...0a7

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har tatt hypnose mot sjokoladesug. Hadde en time og fokuserte på favorittsjokoladen. Det fungerte og fungerer for min del. Jeg spiser fortsatt sjokolade, men mye, mye mindre enn før og favoritten smaker ikke så godt lenger.

Underbevisstheten er fiffig. 

Anonymkode: 9b191...ab2

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Bump =)

Anonymkode: 6488e...d0d

AnonymBruker
Skrevet

Jeg prøvde en i Stavanger. Hadde enorm angst for eksamener. Var så ille at jeg sluttet å spise noen uker i forveien. 

Kan ikke si at jeg husker så veldig mye av den timen, og enda mindre av timene etterpå. Tydeligvis var jeg lett å få i "dvale" :fnise:.

Men det hjalp, for en periode. Sluttet å grue meg i den perioden,gjorde arbeidet som jeg burde men samtidig så hadde jeg en " jaja, får gå som det går" holdning. 

Anonymkode: 454c1...378

AnonymBruker
Skrevet
Den 10. juli 2016 at 7.51, AnonymBruker skrev:

Husker ikke hva han heter, men han holder til i Fredrikstad. Driver sammen med sin kone. 

Kan jeg spørre om det er de på begby?

Anonymkode: d367f...f40

AnonymBruker
Skrevet
33 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kan jeg spørre om det er de på begby?

Anonymkode: d367f...f40

Nei, de holder til i Storgata. Heter noe med Lotus... Er på jobb nå men kan finne fullt navn i morgen hvis du ikke finner ut av det selv. Han het Rainer til fornavn, er jeg ganske sikker på.  

AnonymBruker
Skrevet

Lurer også på dette med hypnose, da i forbindelse med sexlyst.. Klarer ikke slappe av mentalt og skulle gjerne vært mer "aktiv", så tenker at kanskje hypnose kan hjelpe med det? Evt. om man med hypnose kan finne ut av hvilke eventuelle "sperrer" man uvitende har slik at man kan jobbe med dette..

Anonymkode: 5bd64...706

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hvor mye betalte dere for timen(e)? Skjønner at det varierer fra sted til sted.

Anonymkode: cb222...375

• 1 måned senere...
Skrevet

Jeg vil også høre mer om dette :)

Vurderer det selv mot et problem jeg har hatt hele livet. Kommer til å gjøre det uansett (verdt forsøket), men vil likevel høre andres erfaringer!

Den 19.7.2016 at 23.12, AnonymBruker skrev:

Hvor mye betalte dere for timen(e)? Skjønner at det varierer fra sted til sted.

Anonymkode: cb222...375

Jeg tok kontakt med en hypnosebedrift i byen jeg bor i, og der tar han 700 kroner for en time. Min behandling krever en dobbelttime. 1400 er mye penger, men veldig lite om det hjelper på problemet man går inn for :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...