Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har sett serien?

Jeg ble sittende å se dagens episode. Jentene som skal kjempe om "millionæren" er fra forskjellige land. En var fra Nederland, en annen fra Tyskland, og de andre aner jeg ikke hvor de var fra.

Noen som vet hvor hun Othilie (eller hva navnet nå var) var fra??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kanskje du mener Olinda? Hun er iallefall fra Sverige...

Skrevet
Kanskje du mener Olinda? Hun er iallefall fra Sverige...

Ja, var hun jeg mente. Takk for svar! :)

Gjest Anonymous
Skrevet

Denne serien gjør meg fryktelig flau over å være fra Europa (og kjempeglad for å ikke være fra Sverige).

Skrevet

Fy for noen ekle damer, det er skuespill ikke sant?

Skrevet

Hun svenske olinda, er noe av det verste jeg har sett!!!! :o

Skrevet

Hve er konseptet her? Så 10 min. av en episode.

Skrevet
Hun svenske olinda' date=' er noe av det verste jeg har sett!!!! :o[/quote']

Ja, jeg ble helt flau på hennes vegne! Og jubla når hun røyk ut sist gang!! :sjarmor:

Skrevet
Hve er konseptet her? Så 10 min. av en episode.

Samme som Joe Millionaire - fattig mann later som han er millionær - "dater" jenter som tror de skal kapre en.

Gjest Anonymous
Skrevet

Det som ofte "sjokkerer" meg, er at mange bimboer og klysete damer er populære hos gutta...??

Ser det på jobben også. Sitter ofte og rister på hodet for meg selv når jeg observerer hvordan noen av de litt "enklere" sjelene blir sjarmert av totalt overfladiske "åh- gud-så-morsom-og utadvendt-jeg-er"-damer

Men, men – det er vel det samme opplegget som når vi damene blir betatt av de litt tøffere/slemme gutta... :)

Gjest Anonymous
Skrevet

Det som ofte "sjokkerer" meg, er at mange bimboer og klysete damer er populære hos gutta...??

Ser det på jobben også. Sitter ofte og rister på hodet for meg selv når jeg observerer hvordan noen av de litt "enklere" sjelene blir sjarmert av totalt overfladiske "åh- gud-så-morsom-og utadvendt-jeg-er"-damer

Men, men – det er vel det samme opplegget som når vi damene blir betatt av de litt tøffere/slemme gutta... :)

Skrevet

Jeg jublet da jeg fant ut at hun ikke var norsk,.. :wink:

Skrevet
Hun svenske olinda' date=' er noe av det verste jeg har sett!!!! :o[/quote']

Helt enig.Glad hun røyk ut

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...