Gå til innhold

Hva kan vi gjøre og se i Larvik og nærområdet?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

To uker i Larvik snart og trenger tips.

- steder å besøke

- spisesteder med god mat

- park/grønne arealer i byen man kan slappe av eller spasere en tur

- strand man kan sole seg på hvor vannet ikke er veldig dypt

Tusen takk! :)

Anonymkode: 86530...4b7

AnonymBruker
Skrevet

Er det Larvik sentrum du tenker på, eller går det greit med Stavern osv? For i Stavern vet jeg de har noen restauranter med god mat, jeg husker ikke hva de heter, men. Ølbergholmen og Ula er fine steder å bade. Mye skog rundt og, så spaserturer er også mulig :) 

Anonymkode: 7c082...531

AnonymBruker
Skrevet

Og stretere camping. Der har du fin lang sandstrand, hvor det også er ganske langgrunt 

Anonymkode: 7c082...531

AnonymBruker
Skrevet

Tollerodden og Indre Havn. Pakkhuset (spise), ligger i Indre Havn. Bøkeskogen er fint område å gå i, kan spise på Bøkekroa der.  Jeg kan ikke si noe om mate på noen av stedene, men det er ikke akkurat restauranter. I Ula er det fint med strand. Ellers har du strand på Batteritoma ved Farris Bad, ikke spesielt fint, men er nå en strand. Reis til Stavern, fint der.

Anonymkode: 1ef97...085

Skrevet

Ville tatt en tur til Sandefjord, kjent for utrolig fine strender, har fine resturanter og :)

• Liker 1
Skrevet

Sandefjord har mange gode spisesteder.  Nevner i fleng, Brygga 11, som er Geir Skeies egen fiskerestaurant, toppklasse,  Chili, eksklusiv kinarestaurant, den beste jeg har vært på, La Scala, italiensk, Kismat, indisk og mange flere. 

I Sandefjord kan dere besøke Hvalfangstmuseet, som er interessant for både store og små . Dere kan også besøke Southern Actor som er en hvalfangstbåt,  hvor man kan komme om bord og se hvordan hvalfangerne levde. Eller bare gå på shopping. Mange gode butikker i byen, på gatenivå, ikke på senteret. 

Skrevet

Tunsberghus festning i Tønsberg. Tror i alle fall ikke det er altfor langt unna Larvik:klo:?

Skrevet
Den 9.7.2016 at 0.56, AnonymBruker skrev:

To uker i Larvik snart og trenger tips.

- steder å besøke

- spisesteder med god mat

- park/grønne arealer i byen man kan slappe av eller spasere en tur

- strand man kan sole seg på hvor vannet ikke er veldig dypt

Tusen takk! :)

Anonymkode: 86530...4b7

Prøv Visitvestfold.com😉

AnonymBruker
Skrevet

Mølen! På en solrik dag, helt nydelig.

Anonymkode: edc49...07d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...