AnonymBruker Skrevet 9. juli 2016 #1 Skrevet 9. juli 2016 To uker i Larvik snart og trenger tips. - steder å besøke - spisesteder med god mat - park/grønne arealer i byen man kan slappe av eller spasere en tur - strand man kan sole seg på hvor vannet ikke er veldig dypt Tusen takk! Anonymkode: 86530...4b7
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2016 #2 Skrevet 9. juli 2016 Er det Larvik sentrum du tenker på, eller går det greit med Stavern osv? For i Stavern vet jeg de har noen restauranter med god mat, jeg husker ikke hva de heter, men. Ølbergholmen og Ula er fine steder å bade. Mye skog rundt og, så spaserturer er også mulig Anonymkode: 7c082...531
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2016 #3 Skrevet 9. juli 2016 Og stretere camping. Der har du fin lang sandstrand, hvor det også er ganske langgrunt Anonymkode: 7c082...531
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2016 #4 Skrevet 9. juli 2016 Tollerodden og Indre Havn. Pakkhuset (spise), ligger i Indre Havn. Bøkeskogen er fint område å gå i, kan spise på Bøkekroa der. Jeg kan ikke si noe om mate på noen av stedene, men det er ikke akkurat restauranter. I Ula er det fint med strand. Ellers har du strand på Batteritoma ved Farris Bad, ikke spesielt fint, men er nå en strand. Reis til Stavern, fint der. Anonymkode: 1ef97...085
Byjenta! Skrevet 11. juli 2016 #5 Skrevet 11. juli 2016 Ville tatt en tur til Sandefjord, kjent for utrolig fine strender, har fine resturanter og 1
tirben Skrevet 13. juli 2016 #6 Skrevet 13. juli 2016 Sandefjord har mange gode spisesteder. Nevner i fleng, Brygga 11, som er Geir Skeies egen fiskerestaurant, toppklasse, Chili, eksklusiv kinarestaurant, den beste jeg har vært på, La Scala, italiensk, Kismat, indisk og mange flere. I Sandefjord kan dere besøke Hvalfangstmuseet, som er interessant for både store og små . Dere kan også besøke Southern Actor som er en hvalfangstbåt, hvor man kan komme om bord og se hvordan hvalfangerne levde. Eller bare gå på shopping. Mange gode butikker i byen, på gatenivå, ikke på senteret.
Mari Y Skrevet 13. juli 2016 #7 Skrevet 13. juli 2016 Tunsberghus festning i Tønsberg. Tror i alle fall ikke det er altfor langt unna Larvik?
Mari Y Skrevet 13. juli 2016 #8 Skrevet 13. juli 2016 Den 9.7.2016 at 0.56, AnonymBruker skrev: To uker i Larvik snart og trenger tips. - steder å besøke - spisesteder med god mat - park/grønne arealer i byen man kan slappe av eller spasere en tur - strand man kan sole seg på hvor vannet ikke er veldig dypt Tusen takk! Anonymkode: 86530...4b7 Prøv Visitvestfold.com😉
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2016 #9 Skrevet 13. juli 2016 Mølen! På en solrik dag, helt nydelig. Anonymkode: edc49...07d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå