Gå til innhold

Hva synes dere om kvinner fra midtøsten?

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Jeg lurer på hva dere  nordmenn synes  om kvinner fra midtøsten,, tenker både personlighet og utseende? Spesiel de som jobber i butikk og bhg?!

Endret av Marr123
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kvinner fra Midtøsten er minst like pene som de nordiske. Folks personlighet er det vanskelig å generalisere.

• Liker 1
Skrevet

Tenker kanskje at de jevnt over er litt mer "classy" og kostbare enn norske kvinner. De som vokser opp i litt mer konservative kulturer vill gjerne i mindre grad spre bena i fylla osv. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, herzeleid skrev:

Tenker kanskje at de jevnt over er litt mer "classy" og kostbare enn norske kvinner. De som vokser opp i litt mer konservative kulturer vill gjerne i mindre grad spre bena i fylla osv. 

Du klarer ikke å skrive uten å komme med stikk til norske kvinner?

Vil, ikke vill.

Anonymkode: 8fb44...8a1

• Liker 8
Skrevet
Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev:

Du klarer ikke å skrive uten å komme med stikk til norske kvinner?

Vil, ikke vill.

Anonymkode: 8fb44...8a1

Såså, ingen grunn til å bli så fornærmet. Det er en betraktning, ikke et stikk. 

Skrevet
13 timer siden, Marr123 skrev:

Jeg lurer på hva dere  nordmenn synes  om kvinner fra midtøsten,, tenker både personlighet og utseende? Spesiel de som jobber i butikk og bhg?!

Hm. Jeg tenker at jeg skulle ha kjent himla mange damer fra Midtøsten før jeg skulle ha prøvd å generalisere om personlighet og utseende. 

Men jeg tror de har mørkt hår, og jeg synes mørkt hår er fint, så da synes jeg at de har fint hår. 

(Er det noe spesielt med de som jobber i butikk og barnehage?)

AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, herzeleid skrev:

Ikke rart de er kostbare når utfallet for sex utenfor ekteskap er utestengelse, æresdrap, pisking, steining ++.

Anonymkode: 7ea0c...df3

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
15 timer siden, Marr123 skrev:

Spørs om de er eks-muslimer eller ikke. 

Litt vanskelig å dømme utseende når dette er alt man får se:

3625013393_3a9537c76f.jpg

Personlighet er også vanskelig å dømme, ettersom jeg er mann og muslimske kvinner kan ikke være i nærheten av meg uten et mannlig familiemedlem tilstede. Og antrekket er ikke akkurat innbydende til folk som vil slå av en prat heller...

Anonymkode: 0dc75...86c

• Liker 1
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Ikke rart de er kostbare når utfallet for sex utenfor ekteskap er utestengelse, æresdrap, pisking, steining ++.

Anonymkode: 7ea0c...df3

Det er nok en grunn, en annen at de antagelig er oppdratt med et annet forhold til sex, og gjerne en annen form for selvrespekt. 

Skrevet

Personlighet er også vanskelig å dømme, ettersom jeg er mann og muslimske kvinner kan ikke være i nærheten av meg uten et mannlig familiemedlem tilstede. Og antrekket er ikke akkurat innbydende til folk som vil slå av en prat heller...

AnonymBruker
Skrevet

D

Et øyeblikk siden, Marr123 skrev:

Det er noen få kvinner fra midtøsten som bruker nikab ikke alle kvinner ... Jeg er muslim og liker ikke nikab i det heletatt  men respekterer alle kvinner selv om de bruker nikab eller lett kledde,,,,

Anonymkode: efb0d...e90

• Liker 2
Skrevet

Hva tenker du på ts? Kunne du vært sammen med en ikke-muslimsk mann?

Gjest Krigerunge
Skrevet

Det er vanskelig å definere hver eneste kvinne fra Midtøsten i ett og samme begrep, men de fleste kvinner jeg har sett som er ifra eksempelvis Iran, er utrolig vakre. Arabiske kvinner generelt har en viss vakker mystikk over seg. Ja, det er vell begrepet jeg ville brukt egentlig. Mystikk. Husker jeg en gang fikk øyekontakt med en kvinne som brukte niqab og jeg ble nesten slått ut av øynene hennes. De var så vanvittig flotte, nydelig dybde i blikket og hun var pent sminket også. Jeg ble akutt nysgjerrig på å se hele ansiktet hennes. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
Den 10.7.2016 at 15.50, AnonymBruker skrev:

Det er vel det som er meningen?

Anonymkode: 0bb0b...c24

• 1 måned senere...
Skrevet
Den 11.7.2016 at 22.08, Gjest Krigerunge skrev:

Det er vanskelig å definere hver eneste kvinne fra Midtøsten i ett og samme begrep, men de fleste kvinner jeg har sett som er ifra eksempelvis Iran, er utrolig vakre. Arabiske kvinner generelt har en viss vakker mystikk over seg. Ja, det er vell begrepet jeg ville brukt egentlig. Mystikk. Husker jeg en gang fikk øyekontakt med en kvinne som brukte niqab og jeg ble nesten slått ut av øynene hennes. De var så vanvittig flotte, nydelig dybde i blikket og hun var pent sminket også. Jeg ble akutt nysgjerrig på å se hele ansiktet hennes. 

Faktisk er de ofte guddommelig skjønne uten sløret. Har sett bilder av persiske og kurdiske jenter som forkaster sløret. Er jo en side som heter 'my Stealth freedom', som går på å fotografere seg uten sløret. Tror det er bare iranske kvinner. Men utrolig tøft gjort. 

Skrevet
Den 10.7.2016 at 15.53, herzeleid skrev:

Det er nok en grunn, en annen at de antagelig er oppdratt med et annet forhold til sex, og gjerne en annen form for selvrespekt. 

Selvrespekt når det gjelder sex, bør være lov. Men at man drar på byen for å kose seg, betyr ikke at man vil ha ONS. Er samtidig overbevist om at mange jenter med innvandrer-bakgrunn går bak ryggen på foreldrene, fordi de vet foreldrenes reaksjoner. Folk går jo til slutt drittlei, om livet ens bare skal handle om regler. Det som er synd, er de jentene som må bøte med livet fordi de 'bryter med familiens ære'. 

Skrevet
Den 10.7.2016 at 15.50, AnonymBruker skrev:

Dette er et ekstremt tilfelle. Noen muslimske land har til og med hatt forbud mot slør

Skrevet

Synes jentene er skjønne jomfruer ,mystiske og vakre. 💖

Anonymkode: d2902...ae5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...