AnonymBruker Skrevet 9. juli 2016 #1 Skrevet 9. juli 2016 Noen damer i 30 åra som gjør det? Kan du fortelle litt hvorfor du har valgte det sånn? Anonymkode: 59ce0...8a1 1
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2016 #2 Skrevet 9. juli 2016 I hvilke situasjoner mener du? Jeg har alltid "vært meg selv", da selvsagt oppført meg høflig og alt det der. Men jeg har aldri gjort meg til eller prøvd å imponere menn ved å være noe jeg ikke er. Har aldri følt behov for å endre på meg eller oppførselen min for å tekke eller tiltrekke meg menn. Liker ikke menn meg sånn som jeg er, så hadde jeg ikke orket å late som i flere år i et forhold Anonymkode: c7cd5...036 6
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2016 #3 Skrevet 9. juli 2016 Jeg liker å være alene. Har ikke lyst til å dele livet mitt med noen, har et barn og å ta hensyn til selv om jeg ikke skal gi han skylden for at jeg ikke vil ha et forhold. Har alltid likt meg alene. Bare tanken på å måtte ligge i armkroken på en mann gir meg en klaustrofobisk følelse. Liker å ha tid for meg selv etter at barnet mitt er i seng, orker ikke mas fra en mann som vil ha oppmerksomhet hvis jeg vil spille en time eller bare ligge å se en film. Her og nå forbinder jeg bare en mann med ekstra mas, kjas og ingen tid for meg selv. Og om dagen så vil jeg vie min oppmerksomhet til barnet mittil. 😊 Anonymkode: 1f57c...887 7
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2016 #4 Skrevet 9. juli 2016 Nei nei, jeg er alltid meg selv Tilpasser meg nok andre veldig godt men det er bare slik jeg er og liker å være. Liker den flyten som kommer når jeg finner kjemien med folk, prøver alltid å finne den med andre. Søker etter hvem de er innerst inne. Jeg liker å kjenne andres følelser. Jeg bryr meg så dypt at deres sorg blir min. Av en eller annen grunn gjør det meg sterkere i meg selv. Jeg trenger andre mennesker. Mens jeg sitter her å skriver og tenker over livets realiteter for meg selv, spiller Hellbillies på radioen "den finaste eg veit".. hvilken ironi. Nyter likevel kvelden her alene med tankene på hvordan livet de neste årene blir og undrer på hvor tilfeldig livet kan være. Anonymkode: 59ce0...8a1
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2016 #5 Skrevet 9. juli 2016 31 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg liker å være alene. Har ikke lyst til å dele livet mitt med noen, har et barn og å ta hensyn til selv om jeg ikke skal gi han skylden for at jeg ikke vil ha et forhold. Har alltid likt meg alene. Bare tanken på å måtte ligge i armkroken på en mann gir meg en klaustrofobisk følelse. Liker å ha tid for meg selv etter at barnet mitt er i seng, orker ikke mas fra en mann som vil ha oppmerksomhet hvis jeg vil spille en time eller bare ligge å se en film. Her og nå forbinder jeg bare en mann med ekstra mas, kjas og ingen tid for meg selv. Og om dagen så vil jeg vie min oppmerksomhet til barnet mittil. 😊 Anonymkode: 1f57c...887 Det høres ut som en god plan, man skal ta vare på seg selv først. Anonymkode: 59ce0...8a1 4
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2016 #6 Skrevet 9. juli 2016 Har møtt så mange drittsekker nå og blitt playet all the way, så for meg er det naturlig-kunn vennskap med menn, thats it. Er ikke bitter, bare realistisk blitt. Anonymkode: f1118...6eb 3
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2016 #7 Skrevet 9. juli 2016 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Har møtt så mange drittsekker nå og blitt playet all the way, så for meg er det naturlig-kunn vennskap med menn, thats it. Er ikke bitter, bare realistisk blitt. Anonymkode: f1118...6eb Det er jo greit det. er du fornøyd med tingenes tilstand? Jeg er redd for å bli bitter, kanskje derfor det føles tryggest å kjøre venneruten slik du gjør. Jeg forstår det valget ditt veldig godt. Er du en følsom person? Anonymkode: 59ce0...8a1
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2016 #8 Skrevet 9. juli 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Det er jo greit det. er du fornøyd med tingenes tilstand? Jeg er redd for å bli bitter, kanskje derfor det føles tryggest å kjøre venneruten slik du gjør. Jeg forstår det valget ditt veldig godt. Er du en følsom person? Anonymkode: 59ce0...8a1 Da hjelper det kanskje å tenke på kjærestene til venninnene dine? Det må da være noen menn der et sted som er bra partnere, og da vet du ihvertfall at ikke alle menn er dritt. Lett å falle i fellen der man syns at alle kvinner, alle menn eller alle mennesker er dritt, men må nesten bare minne seg selv på at man ikke er det eneste rasjonelle menneske i verden heller Anonymkode: c7cd5...036 5
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2016 #9 Skrevet 9. juli 2016 11 minutter siden, AnonymBruker skrev: Har møtt så mange drittsekker nå og blitt playet all the way, så for meg er det naturlig-kunn vennskap med menn, thats it. Er ikke bitter, bare realistisk blitt. Anonymkode: f1118...6eb Er du aseksuell? Player har sex fordi de er kåt, det er helt naturlig. Anonymkode: 91534...5d2
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2016 #10 Skrevet 9. juli 2016 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det er jo greit det. er du fornøyd med tingenes tilstand? Jeg er redd for å bli bitter, kanskje derfor det føles tryggest å kjøre venneruten slik du gjør. Jeg forstår det valget ditt veldig godt. Er du en følsom person? Anonymkode: 59ce0...8a1 Ja, finner styrke i å være så trygg i meg selv-lar ikke noen vippe meg lenger. Han siste jeg var glad i sender kryptiske meldinger på facebook myntet på meg: Stakkars deg, du må gjerne mase på svar, da skal du få en planlagt unskyldning- men ha føttene på bakken. ( Bakt inn i en musikk tekst "tilfeldig etter noen dager med kontakt der jeg stilte ? ved noe ) og ikke hørt en lyd etterpå. Det var prikken over I en. Anonymkode: f1118...6eb
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2016 #11 Skrevet 9. juli 2016 Jeg har mer enn nok med meg og mitt, har to barn jeg er helt alene med, og noen venner jeg ønsker å ta vare på forholdet til. Føler jeg ikke har tid eller ork til en kjæreste. Men jeg har en pulekompis, og trives med det. Anonymkode: b6bdd...eb4 1
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2016 #12 Skrevet 9. juli 2016 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Er du aseksuell? Player har sex fordi de er kåt, det er helt naturlig. Anonymkode: 91534...5d2 Nei, men de lyger til meg. Det som er cluet. Hvis de er ærlig og sier de bare vil ha en elskerinne så greit nok, da vet jeg hva jeg forholder meg til. Men lyger de for å få meg til sengs er det en annen ting. Anonymkode: f1118...6eb 7
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2016 #13 Skrevet 9. juli 2016 Jeg har mange historier med playere, de faller pladask for utseendet mitt ( ser veldig uskyldig ut, og de mener visst jeg har veeeldig pen rumpe ) når de har fått meg på kroken så holder de koken litt før de kaster meg vekk som en ball.... jeg lærer, men det er så fristende å prøve "temme dem," men det er nok. Anonymkode: f1118...6eb 1
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2016 #14 Skrevet 9. juli 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Jeg har mange historier med playere, de faller pladask for utseendet mitt ( ser veldig uskyldig ut, og de mener visst jeg har veeeldig pen rumpe ) når de har fått meg på kroken så holder de koken litt før de kaster meg vekk som en ball.... jeg lærer, men det er så fristende å prøve "temme dem," men det er nok. Anonymkode: f1118...6eb okei.. synd å høre du har opplevd så mye playere da, har heldigvis ikke jeg. Men er likefullt litt skeptisk. Anonymkode: 59ce0...8a1
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2016 #15 Skrevet 9. juli 2016 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: okei.. synd å høre du har opplevd så mye playere da, har heldigvis ikke jeg. Men er likefullt litt skeptisk. Anonymkode: 59ce0...8a1 Det går fint, tror egentlig de er litt følelsesskadet, som om de ikke tør gi slipp. Samme det, fikk prikken over i en. Livet er for kort til å tenke mer på det. Anonymkode: f1118...6eb 1
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2016 #16 Skrevet 9. juli 2016 1 time siden, AnonymBruker skrev: Jeg liker å være alene. Har ikke lyst til å dele livet mitt med noen, har et barn og å ta hensyn til selv om jeg ikke skal gi han skylden for at jeg ikke vil ha et forhold. Har alltid likt meg alene. Bare tanken på å måtte ligge i armkroken på en mann gir meg en klaustrofobisk følelse. Liker å ha tid for meg selv etter at barnet mitt er i seng, orker ikke mas fra en mann som vil ha oppmerksomhet hvis jeg vil spille en time eller bare ligge å se en film. Her og nå forbinder jeg bare en mann med ekstra mas, kjas og ingen tid for meg selv. Og om dagen så vil jeg vie min oppmerksomhet til barnet mittil. 😊 Anonymkode: 1f57c...887 Likte dette svaret. En mann må jo tilføre noe bra...ikke ta energi, gi klaustrofobi, irritere eller være i veien. Menn skal jo ha sex ellers er man kun venner...og det er bare stress. Mye, mye bedre alene (med barn), ha venner, familie (har da voksen familie!) og kan reise til utlandet og ellers som det passer uten mas/klaustrofobi. Anonymkode: cacc3...c8f 2
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2016 #17 Skrevet 9. juli 2016 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det går fint, tror egentlig de er litt følelsesskadet, som om de ikke tør gi slipp. Samme det, fikk prikken over i en. Livet er for kort til å tenke mer på det. Anonymkode: f1118...6eb Hva var prikken igjen? Fikk den ikke med meg? Anonymkode: 59ce0...8a1 1
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2016 #18 Skrevet 9. juli 2016 Er ikke i 30 årene, er i 20 årene, men har sakte, men sikkert innsett at det er best å være alene. KG-mennene har hjulpet meg til å ta den avgjørelsen og jeg føler meg trygg i den. Anonymkode: a62df...710 1
Gjest Aye Skrevet 9. juli 2016 #19 Skrevet 9. juli 2016 (endret) 14 minutter siden, AnonymBruker skrev: Er ikke i 30 årene, er i 20 årene, men har sakte, men sikkert innsett at det er best å være alene. KG-mennene har hjulpet meg til å ta den avgjørelsen og jeg føler meg trygg i den. Anonymkode: a62df...710 Verden er større enn bare kg vett du. Menn er forskjellige. Akkurat som dere kvinner. Tenk hvis alle var lik eksen min! Endret 9. juli 2016 av Aye
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2016 #20 Skrevet 9. juli 2016 16 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hva var prikken igjen? Fikk den ikke med meg? Anonymkode: 59ce0...8a1 Jeg skulle bare fortsette å mase etter svar om hvorfor ( skjønte ingenting om hvorfor det ble slutt ) så skulle han gi meg en gjennomtenkt unskyldning på det-men jeg måtte sørge for å ha bena på bakken først. Anonymkode: f1118...6eb
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå