Gå til innhold

gammel flamme-ta kontakt?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

For 6-7 år siden møtte jeg en gutt jeg var veldig forelsket i. Vi hadde det veldig fint sammen i noen måneder. Han ville ikke bli sammen med meg fordi han nettopp hadde kommet ut av et langt forhold som hadde vært vanskelig. Men vi var sammen masse og vi var enige om å ikke møte andre. Men så avluttet han det fordi han ikke hadde de rette følelsene for meg. Han likte meg godt, det vet jeg. Men han følt ikke nok til å fortsette.Jeg oppførte meg veldig dumt i etterkant og ringte han på fylla osv. Til slutt sa han at jeg måtte slutte å ta kontakt med han og da gjorde jeg det. Han møtte også en ny dame som han ble sammen med i denne perioden. Og jeg følte jeg hadde vært en rebound og aldri hatt sjanse.

Nå har flere år gått, og jeg har selv vært igjennom et langt forhold som var vanskelig det siste året. Jeg føler at jeg har lært mye av å være i dette forholdet, og at jeg forstår veldig godt hvordan han må ha hatt det når jeg møtte han den gangen. Føler også at jeg er mye mer moden enn jeg var når jeg møtte han, og sikker på hvem jeg er og hva jeg vil. Tilfeldigheter har gjort at jeg har endt opp med å bo der han kommer i fra. Jeg fikk nylig vite at han er singel og jeg tror han har flyttet tilbake til der han kommer i fra, altså at vi nå bor samme sted. Jeg klarer ikke å la være å tenke på han. Jeg føler at ting kunne vært annerledes om  vi møttes nå. At kanskje vi er mer på bølgelengde enn da vi møttes for mange år siden. Jeg har aldri falt så fort for noen før, og det er eneste gangen jeg føler at jeg har opplevd kjærlighet ned første blikk. Har veldig lyst å ta kontakt med han, men er redd pga hvor dumt jeg oppførte meg etter at han kuttet meg ut. Men samtidig er jeg redd for at jeg alltid kommer til å lure på hva hvis, om jeg ikke gjør det. Jeg er i slutten av 20-årene, han er et par år eødre enn meg. Burde jeg ta kontakt og se hva som skjer? I såfall hvordan? Facebook, sms? Eller burde jeg bare 'begrave' disse tankene og gå videre?

Anonymkode: 81af5...6df

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Send han en melding! En gammel flamme tok kontakt med meg og nå dater vi :)

Anonymkode: 606a7...c67

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Hva skal jeg skrive da? Hvs skrev din gamle flamme til deg, og hvor lang tid etter?

AnonymBruker
Skrevet

Jeg syns du skal ta kontakt, men ikke forvente for mye. Han kan også ha forandret seg mye på 6-7 år. Jeg vet ikke hvor gamle dere er, men hvis dere møttes i starten av 20-årene er han nok også en annen person enn han var for så mange år siden. Jeg for min del idealiserer ofte de jeg får følelser for, og mange ganger ser jeg etterpå at vi faktisk ikke passet sammen. Men dette trenger jo ikke være tilfellet for dere. :)

Du bør legge opp til noe casual tenker jeg, en gåtur eller kaffe. Ikke plump ut med at du vil date han, men åpne opp for at dere kan treffes igjen.

Anonymkode: 9f958...974

AnonymBruker
Skrevet
16 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hva skal jeg skrive da? Hvs skrev din gamle flamme til deg, og hvor lang tid etter?

Slik du ville skrevet til en venn. "Hei, lenge siden! Hvordan går det med deg?" og hvis han responderer, så kan du jo legge til at du tilfeldigvis havnet i området feks :)

Min skrev det ovenfor, og jeg fikk en liten forklaring på hvorfor det ble slik det ble. Jeg tør ikke gi alt av meg selv enda mtp det som har skjedd, så vi tar det veldig rolig :)

Anonymkode: 606a7...c67

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...