Gå til innhold

Samlivsbrudd

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Når ble deg samlivsbrudd mellom dere og hva var grunnen? Noen her på kg mener at mange ikke overlever småbarnsfasen mens statistikken viser at de fleste skiller seg når barna er tenåringer.

ble bare litt nysgjerrig :)

Anonymkode: 4cc98...053

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Her var det når baby var 6 mnd, så jeg passer inn i KGs statistikk. 

Vil ikke gå så i detalj på grunnen men FVK og BV ga meg et ulimatum( baby eller mannen). Det var et lett valg.

Anonymkode: 91e27...002

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Her var det når baby var 6 mnd, så jeg passer inn i KGs statistikk. 

Vil ikke gå så i detalj på grunnen men FVK og BV ga meg et ulimatum( baby eller mannen). Det var et lett valg.

Samme her. Baby var 1 måned.. 

Anonymkode: a8ad5...ba0

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Vi har holdt sammen hele livet. Tror mange gir opp for fort?

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Vi har holdt sammen hele livet. Tror mange gir opp for fort?

Jeg tror det kommer av at alle er i stand til å leve selvstendig i dag. Man er ikke lenger avhengig av en annen person, så derfor har man muligheten til å gå når man ikke er lykkelig lenger. Så slik sett er jo utviklingen positiv.

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet

Det holdt på å ryke da barnet litt over året i sommerferien. Å gå oppå hverandre var helt forferdelig. 

Vi var hos familievernkontoret og hadde en samtale. Og etter det har det virkelig gått bra. Det var så deilig å snakke med en nøytral en. Og det mener jeg den dag i dag, det dummeste man gjør er å snakke med en som er partisk om forholdet sitt. 

Utfordringer møter vi på i ny og ne, selv ti år etter, men jeg snakker IKKE med foreldre, søsken eller venner om forholdet mitt i negativ retning. Da blir det heller ikke hauset opp. 

Anonymkode: 4be7b...570

AnonymBruker
Skrevet

Da første barnet ble født startet en veldig vanskelig tid og vi gikk fra hverandre da hun var ca seks måneder, men ble etter 2-3 mnd sammen igjen. Så kom nr 2 og vi gikk fra hverandre to ganger før han var halvannen, men ble sammen igjen. 

Det endelige bruddet kom da barna var 6 og 9 år.

Anonymkode: 01fe4...473

AnonymBruker
Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Da første barnet ble født startet en veldig vanskelig tid og vi gikk fra hverandre da hun var ca seks måneder, men ble etter 2-3 mnd sammen igjen. Så kom nr 2 og vi gikk fra hverandre to ganger før han var halvannen, men ble sammen igjen. 

Det endelige bruddet kom da barna var 6 og 9 år.

Unnskyld meg at jeg sier dette, men stakkars barna deres!! For en usikker tilværelse dere skapte for de når dere drev og slo opp og ble sammen igjen. Får helt vondt av de!!

Anonymkode: 8cb35...6aa

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Unnskyld meg at jeg sier dette, men stakkars barna deres!! For en usikker tilværelse dere skapte for de når dere drev og slo opp og ble sammen igjen. Får helt vondt av de!!

Ja det er lett ¨være etterpåklok.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja det er lett ¨være etterpåklok.

Nei, vet du hva! Etterpåklok!? De fleste VOKSNE klarer å rasjonalisere, samt tenke litt lenger fram i tid og planlegge. Iallefall når det er barn med i bildet. 

AnonymBruker
Skrevet
31 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nei, vet du hva! Etterpåklok!? De fleste VOKSNE klarer å rasjonalisere, samt tenke litt lenger fram i tid og planlegge. Iallefall når det er barn med i bildet. 

Hva hjelper det at du sitter å kjefter om det så lenge etter egentlig? Jeg forstår poenget, men ikke nytten.

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Barnet var fire. 

Flere episoder med utroskap og psykisk (samt trusler om fysisk) vold var hovedgrunnene til at jeg dro. 

Anonymkode: 5ecb4...712

Skrevet

Da de var 4,5 og nesten 1,5 år, men det var ikke på grunn av ungene. Det gjorde selvsagt ikke situasjonen bedre, men brudd hadde det blitt uansett. Sannsynligvis tidligere dersom vi ikke hadde hatt barn. 

AnonymBruker
Skrevet

Vi var sammen i over 20 år før det ble slutt.

Anonymkode: 8e0a6...cab

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...