AnonymBruker Skrevet 9. juli 2016 #1 Del Skrevet 9. juli 2016 Kan noen hjelpe meg med en "oppskrift" for hvordan man får pokemon GO på iPhone? Tusen takk Anonymkode: faadc...0d3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Johnny the Mud Skrevet 9. juli 2016 #2 Del Skrevet 9. juli 2016 Finnes det ikke på App store da? Hørte sist at det har kommet på App Store, men ikke Google Play. Jeg lasta ned Pokemon GO-apk-fil til Android. Funka fett. https://itunes.apple.com/us/app/pokemon-go/id1094591345?mt=8 Er på Itunes, ser det ut som Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2016 #3 Del Skrevet 9. juli 2016 Det finnes ikke i den norske app store dessverre. Har prøvd å bytte til den amerikanse eller australske app store, men det går ikke pga norske betalingskort ikke er gyldige der (det er det jeg får beskjed om) Men jeg vet at det er mange nordmenn som har det, men da kanskje bare andriodbrukere? TS Anonymkode: faadc...0d3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dace Skrevet 10. juli 2016 #4 Del Skrevet 10. juli 2016 Det er mulig å laste ned til iPhone også, men metoden er litt kronglete. Kort forklart må du opprette en Apple ID i et land hvor det er mulig å laste ned appen, slik at du får tilgang til det landets app store. Full forklaring finnes her: http://www.macworld.co.uk/how-to/iphone/how-get-pokemon-go-on-iphone-in-uk-3642992/ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest earlgrey Skrevet 15. juli 2016 #5 Del Skrevet 15. juli 2016 Du må stille mobilklokken til USA tid eller et sted pokemon er ute. Så må du lage amerikansk bruker på appstore, anbefaler å lage bruker når du trykker på "hent" på i appstore, for da slipper du å legge inn kortnummer hvis du lager bruker fra innstillinger på mobilen må du legge inn kortnummer, og da kan det bli trøbbel mtp retningsnummeret på kortet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2016 #6 Del Skrevet 15. juli 2016 Jeg logget ut av App store. Søkte opp pokemon go og trykket lastet ned. Lagde ny bruker med en annen mail. Fant en adresse i USA og retningsnr for tlf + fake nr None på bankkort. (Går ikke hvis du lager bruk først. Derfor; Finn gratis app først og last ned) Kan bytte tilbake til vanlig brukeren når det er lastet ned. Anonymkode: d455a...cc5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Abrahima Skrevet 16. juli 2016 #7 Del Skrevet 16. juli 2016 Den er tilgjengelig på norsk app store i dag! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå