AnonymBruker Skrevet 9. juli 2016 #1 Skrevet 9. juli 2016 Når noen legger ut video så ser jeg at det står under videoen antall visninger. Er det slik at de som legger ut videoen ser hvem som har sett på videoen? Når noen sender live på Face så har jeg skjønt det som at det kommer opp hos de hvem som ser på. Men om videoen spilles av automatisk på nyhetsfeeden, uten at man har trykka på den. Kommer navnet opp som om at man ser på det da? Anonymkode: c2608...d8f
sweety pie Skrevet 9. juli 2016 #2 Skrevet 9. juli 2016 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Når noen legger ut video så ser jeg at det står under videoen antall visninger. Er det slik at de som legger ut videoen ser hvem som har sett på videoen? Når noen sender live på Face så har jeg skjønt det som at det kommer opp hos de hvem som ser på. Men om videoen spilles av automatisk på nyhetsfeeden, uten at man har trykka på den. Kommer navnet opp som om at man ser på det da? Anonymkode: c2608...d8f Vet ikke...men lurer på hvorfor du lurer på det? Har du snoka på folk
vea Skrevet 9. juli 2016 #3 Skrevet 9. juli 2016 De får se antall visninger, men ikke hvem såvidt jeg vet. Noe som er med Facebook er at sålenge en har en video innenfor skjermbildet som spilles av i 3sek eller mer så telles dette i statistikken som en visning. Med andre ord ganske misledende statistikk, med mindre de har endret på dette i senere tid.
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2016 #4 Skrevet 10. juli 2016 14 timer siden, sweety pie skrev: Vet ikke...men lurer på hvorfor du lurer på det? Har du snoka på folk Nei, men tenkte å snoke om det ikke vises 14 timer siden, vea skrev: De får se antall visninger, men ikke hvem såvidt jeg vet. Noe som er med Facebook er at sålenge en har en video innenfor skjermbildet som spilles av i 3sek eller mer så telles dette i statistikken som en visning. Med andre ord ganske misledende statistikk, med mindre de har endret på dette i senere tid. Ja det er jo veldig missvisenes. Noen andre som lagd sånne filmer og vet om det synes hvem som ser? Anonymkode: c2608...d8f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå