AnonymBruker Skrevet 9. juli 2016 #1 Skrevet 9. juli 2016 til eksen at han har liten pikk hvis han har vært utro med bestevenninna di? Anonymkode: 580b9...ff9
Gjest Sly Skrevet 9. juli 2016 #2 Skrevet 9. juli 2016 Han kjenner vel til størrelsen på sin egen pikk?
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2016 #3 Skrevet 9. juli 2016 Et øyeblikk siden, Sly skrev: Han kjenner vel til størrelsen på sin egen pikk? Ja men ikke med en viss usikkerhet. Anonymkode: 580b9...ff9
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2016 #4 Skrevet 9. juli 2016 Jeg skjønner at du har lyst til å straffe ham og såre ham. Helt forståelig, han har jo såret deg på verst tenkelige måte. Sånn sett har han helt klart fortjent det. Men dette bør jo ikke egentlig handle om ham. Vil du føle deg noe bedre etter å ha sagt det? Ingenting kan jo endre det han har gjort mot deg uansett. Regner med du har dumpet dritten. Er du sikker på du ikke har det bedre med deg selv ved å bare overse ham og aldri snakke til ham igjen? Det verste du kan gjøre mot ham er jo å vise at du klarer deg og at du er et bedre menneske enn ham. Hva som er "greit" er vel ikke det du skal tenke mest på - han tenkte jo ikke på det - men tenk på hva du selv har det best med. Anonymkode: a94f7...3ac
Gjest Sly Skrevet 9. juli 2016 #5 Skrevet 9. juli 2016 (endret) 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ja men ikke med en viss usikkerhet. Anonymkode: 580b9...ff9 Tror jeg hadde prøvd meg med noe litt mer kreativt. Endret 9. juli 2016 av Sly
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2016 #6 Skrevet 10. juli 2016 Dersom du er 15 år: Ja. Dersom du er forbi fjortisstadiet så er det nok greit å prøve å vokse fra seg denne tankegangen. Den eneste som taper ansikt med en slik kommentar er deg selv. Og hva er poenget med det når det tilsynelatende er du som er den uskyldige part i dette her? Anonymkode: 84611...568
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå