Gå til innhold

"Jeg er ikke klar for et forhold"

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Når han sier det etter to måneder med dating så er det et dårlig tegn....eller?

Anonymkode: ae604...453

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, i alle fall om du ønsker deg kjæreste.

• Liker 5
Skrevet

Da burde han vel kanskje ikke ha vært på date heller.

• Liker 11
AnonymBruker
Skrevet

Han fikk vel musevisa og da var han ferdig. 

Anonymkode: 6d979...8bf

• Liker 1
Skrevet

For meg betyr det "Jeg er ikke klar for et forhold med deg."

• Liker 25
AnonymBruker
Skrevet

Hadde dere sex da?

Anonymkode: 58070...3c0

AnonymBruker
Skrevet

Hva tror du selv egentlig? 

Anonymkode: 0f20e...a72

AnonymBruker
Skrevet

Vel, hvis du vil ha et forhold selv så er det mer enn et "dårlig tegn", det er et avslag. 

Anonymkode: 8b3b3...2c4

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Har opplevd dette to ganger selv. Ene gangen fortsatte forholdet i 5 mnd før han til slutt kuttet det ut fordi han ikke hadde de rette følelsene. Den andre gangen gikk det like lenge før vi ble sammen og var det i lang tid. Mangevgrunner til at en mann kan si at han ikke er klsr for forhold. Du må stole på magefølelsen din ifht hvor mye tro du har på forholdet og hans følelser for deg.

Anonymkode: 85476...fc2

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Sikkert jug fordi han ikke tør fortelle at han ikke er interessert i et forhold med deg.

Anonymkode: 1086c...6a2

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Ikke ha sex med slike! De bare sårer og player rundt. De får i pose og sekk. Styr unna. Ikke ligg med noen før de er seriøse og vil ha forhold!!

Anonymkode: dc7a6...df0

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

"Ikke klar for et forhold med deg". Dessverre. 

Opplevde nylig at en date sa dette. Jeg var selv litt skeptisk til fyren fordi han sleit med ganske mye, og brukte ganske feil egenmedisinering for å takle sine problemer. Så jeg ville uansett ikke involvere meg i denne fyren, til tross for at han var en superfin fyr. 

Her om dagen så var han brått offentlig sammen med en dame. Håper hun har et mer liberalt syn på droger enn meg :P da får de det fint sammen. 

Anonymkode: 65cc1...285

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ikke ligg med noen før de er seriøse og vil ha forhold!!

For noe tull.

Anonymkode: 071ce...5bd

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Sånn er alle menn dessverre. 0 respekt for kvinner. 

Anonymkode: e00e9...588

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Sånn er alle mange menn dessverre. 0 respekt for kvinner. 

Tok meg den frihet å redigerte litt. 

Men til TS, jeg holdt på med en man i nesten 3 mnd før han plutselig ut av det blå sa at jeg måtte si ifra om jeg fikk følelser for han, for han var ikke klar for noe forhold enda så da var det best å avslutte det hvis jeg fikk følelser (3 MND tok det før han kom med den). Par mnd etterpå hadde han kjæreste offentlig. Så han fikk så ørene flagret egentlig, ikke fordi jeg liksom ville at han skulle bli sammen med meg og slå opp med hu, men fordi han skulle slutte å behandle kvinnfolk på den måten og holde dem på gress til noe bedre kom. Rasshøl kaller jeg sånne 

Anonymkode: bbaba...425

• Liker 11
AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Tok meg den frihet å redigerte litt. 

Men til TS, jeg holdt på med en man i nesten 3 mnd før han plutselig ut av det blå sa at jeg måtte si ifra om jeg fikk følelser for han, for han var ikke klar for noe forhold enda så da var det best å avslutte det hvis jeg fikk følelser (3 MND tok det før han kom med den). Par mnd etterpå hadde han kjæreste offentlig. Så han fikk så ørene flagret egentlig, ikke fordi jeg liksom ville at han skulle bli sammen med meg og slå opp med hu, men fordi han skulle slutte å behandle kvinnfolk på den måten og holde dem på gress til noe bedre kom. Rasshøl kaller jeg sånne 

Anonymkode: bbaba...425

Typisk menn å oppføre seg sånn. Drittsekker som bare har følelser i tissen. 

• Liker 2
Skrevet

Tviler egentlig på at det er typisk menn. Opplevd det der fra kvinner flere ganger enn jeg kan telle på én hånd.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
29 minutter siden, AnonymBruker skrev:

"Ikke klar for et forhold med deg". Dessverre. 

Opplevde nylig at en date sa dette. Jeg var selv litt skeptisk til fyren fordi han sleit med ganske mye, og brukte ganske feil egenmedisinering for å takle sine problemer. Så jeg ville uansett ikke involvere meg i denne fyren, til tross for at han var en superfin fyr. 

Her om dagen så var han brått offentlig sammen med en dame. Håper hun har et mer liberalt syn på droger enn meg :P da får de det fint sammen. 

Jeg og... Begynner navnet hans på E? 

Anonymkode: aa892...b13

AnonymBruker
Skrevet
30 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg og... Begynner navnet hans på E? 

Anonymkode: aa892...b13

Nope. 

AnonymBruker
Skrevet

Vi hadde datet tre måneder og vært på ferie sammen. Han sa det etter vi var kommet tilbake fra ferien som var en kjempefin tur. Jeg ble selvfølgelig lei meg, var jo egentlig klar for at vi skulle bli kjærester og trodde det var den veien det gikk. 

Anonymkode: ae604...453

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...