AnonymBruker Skrevet 9. juli 2016 #1 Skrevet 9. juli 2016 Hei! Jeg vet virkelig ikke hva jeg skal gjøre. Etter 3 år og et samboerskap i mellomtiden, får jeg fortsatt en vond klump av savn når jeg tenker på eksen min. Vi var sammen i 3 år og jeg er overbevist om at om vi hadde møttes nå, hadde vi vært sammen til vi ble gamle og grå.. Jeg tenker på han hver dag og innser virkelig hvor god han var. Snill og omtenksom. Det ble slutt pga umodenhet og krangling. Men på 3 år har man fått vokst mye og forandret seg enormt mye for min del hvertfall. Etter bruddet, var det fortsatt "oss to" i et års tid fram til jeg avsluttet det og sa han måtte bestemme seg for å bli sammen igjen eller ikke. Angrer så på at jeg ga han det ultimatumet Et par måneder senere fikk han seg ny dame som han fortsatt er sammen med.. Jeg klarer ikke komme meg videre i livet og dette tar alt for mye tankevirksomhet av meg. Jeg har slitt etter det ble slutt og føler livet mitt "stoppet opp" etter bruddet. Vil bare få snakket ut med han og selvfølgelig at han skal komme tilbake til meg.. Noen som har vært i en lik situasjon? Noen tips? Anonymkode: 2b610...ed4
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2016 #3 Skrevet 9. juli 2016 Huff, dette hørtes ikke noe kjekt ut. Jeg tenker at når han er i et forhold så burde du prøve å legge det dødt. Hadde vært noe annet om han var singel, da kunne du gjerne ha kontaktet han igjen. Jeg har dessverre ingen tips til deg, men jeg sender deg en god klem! Anonymkode: 74780...3de
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2016 #4 Skrevet 9. juli 2016 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Huff, dette hørtes ikke noe kjekt ut. Jeg tenker at når han er i et forhold så burde du prøve å legge det dødt. Hadde vært noe annet om han var singel, da kunne du gjerne ha kontaktet han igjen. Jeg har dessverre ingen tips til deg, men jeg sender deg en god klem! Anonymkode: 74780...3de Tusen takk! Det er veldig tungt, jeg går og er redd for at de skal ta sitt forhold til "the next level" på en eller annen måte, sånn at det virkelig ikke er noe håp igjen Anonymkode: 2b610...ed4
DizzyRonson Skrevet 9. juli 2016 #6 Skrevet 9. juli 2016 Been there done that. Tapt er tapt og gjort er gjort. Du må bare prøve å komme deg videre :/ 1
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2016 #7 Skrevet 9. juli 2016 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Tusen takk! Det er veldig tungt, jeg går og er redd for at de skal ta sitt forhold til "the next level" på en eller annen måte, sånn at det virkelig ikke er noe håp igjen Anonymkode: 2b610...ed4 Det forstår jeg veldig godt, jeg kommer til å bli knust den dagen eksen min finner seg ei ny dame. Mitt eneste håp er at jeg går videre først, håpet om at det kan bli oss igjen en dag har jeg lagt totalt ifra meg, enda han fortsatt ikke kan si at det ikke kan bli oss igjen en dag. Jeg nekter å gå å vente og sette livet mitt på vent pga han. Så jeg råder deg til at du ikke må tenke at det er noe håp uansett om det hadde vært det, for da hemmer du deg selv og livet ditt litt, om du skjønner? Anonymkode: 74780...3de
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2016 #8 Skrevet 9. juli 2016 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det forstår jeg veldig godt, jeg kommer til å bli knust den dagen eksen min finner seg ei ny dame. Mitt eneste håp er at jeg går videre først, håpet om at det kan bli oss igjen en dag har jeg lagt totalt ifra meg, enda han fortsatt ikke kan si at det ikke kan bli oss igjen en dag. Jeg nekter å gå å vente og sette livet mitt på vent pga han. Så jeg råder deg til at du ikke må tenke at det er noe håp uansett om det hadde vært det, for da hemmer du deg selv og livet ditt litt, om du skjønner? Anonymkode: 74780...3de Skjønner veldig godt hva du mener. Jeg prøver virkelig å tenke det ikke er noe håp, selv om han er min drømmemann. Men uansett sniker tankene seg til meg. Håper virkelig jeg kommer meg videre snart jeg også, det er på tide! Anonymkode: 2b610...ed4
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2016 #9 Skrevet 9. juli 2016 8 minutter siden, DizzyRonson skrev: Been there done that. Tapt er tapt og gjort er gjort. Du må bare prøve å komme deg videre :/ Huff prøver! Anonymkode: 2b610...ed4
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2016 #10 Skrevet 9. juli 2016 Vel, ikke helt det samme. Jeg er singel, han er singel, jeg vil ha han tilbake, men har ingen anelse om han vil det. Desverre ses vi fra tid til annen, det gjør det ikke bedre. Anonymkode: 97840...b24 1
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2016 #11 Skrevet 9. juli 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Vel, ikke helt det samme. Jeg er singel, han er singel, jeg vil ha han tilbake, men har ingen anelse om han vil det. Desverre ses vi fra tid til annen, det gjør det ikke bedre. Anonymkode: 97840...b24 Hadde eksen min vært singel, ville jeg kontakten han og vært ærlig med hvordan jeg hadde følt det!! for sent å angre når han er opptatt.. Anonymkode: 2b610...ed4
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2016 #12 Skrevet 9. juli 2016 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Skjønner veldig godt hva du mener. Jeg prøver virkelig å tenke det ikke er noe håp, selv om han er min drømmemann. Men uansett sniker tankene seg til meg. Håper virkelig jeg kommer meg videre snart jeg også, det er på tide! Anonymkode: 2b610...ed4 Det er dessverre veldig vanskelig å styre både følelser og tanker Var det han som gjorde det slutt? Kan det være en mulighet for at du setter han litt på en pidestall nå og at han egentlig ikke er så fantastisk som du husker? Venninna mi gikk i 10 år med kjærlighetssorg, han fikk seg ny dame kort tid etter bruddet og hun kom seg ikke videre. Mistet livslysten og alt. Prøvde ved ett tilfelle å ende livet sitt. Etter 10 år ble det slutt mellom han og dama og han tok kontakt med venninna mi igjen. De møttes noen ganger og da innså hun at hun hadde idyllisert han så til de grader, hun kom seg over han på flekken og ble omtrent direkte sammen med en hun i flere år hadde "prøvd" å falle for men som hun ikke fikk til pga hun ikke kom seg over eksen. Hun er stupforelsket den dag i dag i den ekte drømmemannen sin og forstår ikke hva som var så spesielt med eksen! Anonymkode: 74780...3de 3 1
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2016 #13 Skrevet 9. juli 2016 Oppi det samme. Single begge to men han vil ikke ha forhold. Kan få sex men orker ikke det når han ikke føler for meg. Så trist når de slutter å føle. Vi har barn under 10 år sammen og, så vi må ha kontakt. Vet han er på tinder og leter etter ny, og det er så vondt. Hvorfor kunne jeg ikke vært bra nok 😢 Anonymkode: 0f4a4...04b
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2016 #14 Skrevet 9. juli 2016 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hadde eksen min vært singel, ville jeg kontakten han og vært ærlig med hvordan jeg hadde følt det!! for sent å angre når han er opptatt.. Anonymkode: 2b610...ed4 Det er lettere sagt enn gjort. Så det gjør jeg nok ikke. Han ga slipp på meg av en grunn. Å bli avvist igjen frister lite. Kjipt, men sånn er livet. Det var nok ikke meningen Anonymkode: 97840...b24
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2016 #15 Skrevet 9. juli 2016 Føler absolutt med deg, og vet hvordan det er å savne noen etter lang tid, selv om man "på papiret" skal ha gått videre.. Den eneste muligheten du har for at det skal bli dere to igjen, er jo å ta kontakt med ham og spørre ham rett ut om muligheten er der. Bare han kan svare på om han fremdeles savner deg også. Kanskje er det verdt å ta den sjansen? Sannsynligheten er dog stor for at du ikke får det svaret du håper på. Tre år er lang tid. Kanskje han er veldig forelsket i sin nåværende kjæreste, og du er intet mer enn en nøytral eks fra fortiden. Alternativt må du komme deg over ham på egen hånd, og gi deg selv closure tankemessig. Ville det vært så enkelt som du tror å starte et liv sammen igjen? Å bli sammen med en eks man har vært borte fra i flere år, har sine egne problemer. Man tror det vil føles som å komme hjem, men oppdager at personen har hatt et eget liv i mellomtiden, har andre kjærlighetsforhold, og ikke er den samme man kjente i fortiden. Du husker og savner eksen din slik han var for tre år siden, men han er ikke den samme nå. Det er ikke du heller. Dere har levd adskilte liv med alt dette innebærer. Anonymkode: 64943...3ec 1
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2016 #16 Skrevet 9. juli 2016 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Oppi det samme. Single begge to men han vil ikke ha forhold. Kan få sex men orker ikke det når han ikke føler for meg. Så trist når de slutter å føle. Vi har barn under 10 år sammen og, så vi må ha kontakt. Vet han er på tinder og leter etter ny, og det er så vondt. Hvorfor kunne jeg ikke vært bra nok 😢 Anonymkode: 0f4a4...04b Nøyaktig det samme her til punkt og prikke.. hvordan vet du at han leter etter ei ny? Kan være han bare skriver litt med andre også vet du, de fleste jeg kjenner er faktisk kun interessert i å prate litt med det motsatte kjønn og sjeldent se vil treffe de Anonymkode: 74780...3de
Sh999 Skrevet 9. juli 2016 #17 Skrevet 9. juli 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Oppi det samme. Single begge to men han vil ikke ha forhold. Kan få sex men orker ikke det når han ikke føler for meg. Så trist når de slutter å føle. Vi har barn under 10 år sammen og, så vi må ha kontakt. Vet han er på tinder og leter etter ny, og det er så vondt. Hvorfor kunne jeg ikke vært bra nok 😢 Anonymkode: 0f4a4...04b Huff, jeg er i akk samme situsjon😩 helt grusomt og ha det sånn. Sitter her på lørdags kvelden og føler på en håpløshet og tomhet/ensomhet. Jeg har og angst for at han skal treffe en ny! Vil bli helt knust da. Klem til dere alle som sliter. Det er godt og vite at man ikke er alene.
Sh999 Skrevet 9. juli 2016 #18 Skrevet 9. juli 2016 10 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det er dessverre veldig vanskelig å styre både følelser og tanker Var det han som gjorde det slutt? Kan det være en mulighet for at du setter han litt på en pidestall nå og at han egentlig ikke er så fantastisk som du husker? Venninna mi gikk i 10 år med kjærlighetssorg, han fikk seg ny dame kort tid etter bruddet og hun kom seg ikke videre. Mistet livslysten og alt. Prøvde ved ett tilfelle å ende livet sitt. Etter 10 år ble det slutt mellom han og dama og han tok kontakt med venninna mi igjen. De møttes noen ganger og da innså hun at hun hadde idyllisert han så til de grader, hun kom seg over han på flekken og ble omtrent direkte sammen med en hun i flere år hadde "prøvd" å falle for men som hun ikke fikk til pga hun ikke kom seg over eksen. Hun er stupforelsket den dag i dag i den ekte drømmemannen sin og forstår ikke hva som var så spesielt med eksen! Anonymkode: 74780...3de 11 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det er dessverre veldig vanskelig å styre både følelser og tanker Var det han som gjorde det slutt? Kan det være en mulighet for at du setter han litt på en pidestall nå og at han egentlig ikke er så fantastisk som du husker? Venninna mi gikk i 10 år med kjærlighetssorg, han fikk seg ny dame kort tid etter bruddet og hun kom seg ikke videre. Mistet livslysten og alt. Prøvde ved ett tilfelle å ende livet sitt. Etter 10 år ble det slutt mellom han og dama og han tok kontakt med venninna mi igjen. De møttes noen ganger og da innså hun at hun hadde idyllisert han så til de grader, hun kom seg over han på flekken og ble omtrent direkte sammen med en hun i flere år hadde "prøvd" å falle for men som hun ikke fikk til pga hun ikke kom seg over eksen. Hun er stupforelsket den dag i dag i den ekte drømmemannen sin og forstår ikke hva som var så spesielt med eksen! Anonymkode: 74780...3de Det var en god historie😊 tror nok noen ganger at det hjelper og ta de ned fra pidestallen. Eksen min er jo narkoman, så det gir jo ingen mening at jeg savner han sånn, jeg savner nok ideen om hvordan han kunne vært!
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2016 #19 Skrevet 9. juli 2016 Et øyeblikk siden, Sh999 skrev: Det var en god historie😊 tror nok noen ganger at det hjelper og ta de ned fra pidestallen. Eksen min er jo narkoman, så det gir jo ingen mening at jeg savner han sånn, jeg savner nok ideen om hvordan han kunne vært! Enig i at det var gode poenger i innlegget du siterte. Og for deg er det vel noe negativt du kan "bruke" mot han? Anonymkode: 97840...b24
Sh999 Skrevet 9. juli 2016 #20 Skrevet 9. juli 2016 Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev: Enig i at det var gode poenger i innlegget du siterte. Og for deg er det vel noe negativt du kan "bruke" mot han? Anonymkode: 97840...b24 De Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev: Enig i at det var gode poenger i innlegget du siterte. Og for deg er det vel noe negativt du kan "bruke" mot han? Anonymkode: 97840...b24 Definitivt😄 jeg har det jo mye bedre uten han og problemene hans som gikk utover meg, men hjertet mitt sliter enda med og innse det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå