Gå til innhold

Er jeg veldig unormal?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet (endret)

Jeg hadde store problemer i tenårene, da de andre guttene siklet over bilder av Lindsay Lohan og Paris Hilton, mens underlivet mitt ikke reagerte i det store hele når jeg så disse lettkledde. De andre damene i diverse blader gjorde heller ingenting for meg. Men når jeg så tykke, pene jenter, da gikk den rett opp. Så siden har jeg levd med dette, og jeg føler det er litt rart.

Bilde 1 - Dette skal jeg visst tenne på. Men jeg reagerer ikke på det.

Bilde 2 - Dette skal jeg ikke like, men jeg blir både opphisset og tiltrukket.

Er jeg veldig unormal?

Anonymkode: d61dc...c06

Endret av Bond
bilder med opphavsrett fjernet. Bond, forumansvarlig
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Folk liker ulike ting. Liker du store kvinner, så gjør du det. Nok av de som har fetish for fett. Nyt kvinnene du liker, ikke bry deg om hva andre liker.

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Ja, du er nok ganske unormal når du tenner på bilde 2, men overhodet ikke på bilde 1.

Men, hva så? Homofile er jo også "unormale" slik du bruker målestokken.

Men, når det kommer til seksuell tiltrekning så er det vel ingen grunn til å skulle måle seg etter noen standard eller normal?

Man tiltrekkes det man tiltrekkes, ferdig med det.

Anonymkode: 72bf0...d36

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Det triste er at mange unge tror de må se ut som Lohan og andre kjendiser for å være attraktive og ok mennesker. 

Anonymkode: f534f...001

AnonymBruker
Skrevet
3 timer siden, Silfen skrev:

Folk liker ulike ting. Liker du store kvinner, så gjør du det. Nok av de som har fetish for fett. Nyt kvinnene du liker, ikke bry deg om hva andre liker.

jeg vil ikke akkurat kalle det en fetish, det er bare det som faktisk tenner meg.Jeg bryr meg ikke så mye men opplever ikke det som så vanlig. men jeg har jo selvsagt funnet mye nettsider dedikert til store og vakre jenter.

AnonymBruker
Skrevet

Det er nok utenfor normen, men mange mennsker har fetisher og det er jo ikke noe galt i det.

Anonymkode: 764fd...0d6

AnonymBruker
Skrevet

Du er definitivt unormal, eller uvanlig er kanskje et mer passende begrep, men det er jo ikke noe galt i det, hvis det er det du ønsker å vite? Folk tenner på vidt forskjellige ting.

Anonymkode: 135dc...c2d

AnonymBruker
Skrevet

Det er jo ikke noe galt å like andre fasonger! ;-). 

Noen damer like høye, slanke menn, andre lave, andre brede... Ikke noe galt der! 

Å hvem er vel hel "normal"? ;-) så lenge man ikke liker noe ulovlig, så er det jo bare å kjøre på :-D 

Anonymkode: 5722c...3f5

Skrevet

Ja du er helt normalt, du har bare et tenningsmønster som ikke samsvarer med din forventning av "normalt" 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ja, du er nok ganske unormal når du tenner på bilde 2, men overhodet ikke på bilde 1.

Det var vel egentlig det jeg tenkte. Men jeg skjønner virkelig ikke hva som skal være så pirrende med bilde 1. OG det er derfor jeg stiller spørsmålstegn ved egen seksualitet.

AnonymBruker
Skrevet (endret)

Kanskje det bare er en mage fetisj?

Endret av Bond
Bilde med opphavsrett fjernet. Bond, forumansvarlig
AnonymBruker
Skrevet

Tror det er helt normalt. Jeg er selv en lett overvektig kvinne, og har vært på frodig.no. Men det jeg lurer på, må kvinnene være veldig store? Eller holder det at de er litt overvektige? Hva med en mellomting av de to bildene du la ut?

Lurer fordi jeg er vel 10 kg overvektig, og flere på den siden sier jeg er for slank for de. Han jeg er sammen med nå, møtte jeg der. Og jeg er vist den slankeste han noensinne har vært med. Men han er fornøyd.

Anonymkode: 558ce...949

AnonymBruker
Skrevet

Er det fortsatt aktivitet på frodig.no? Er noen år siden jeg var der, og inntrykket mitt var at det var mange kåte menn og mange nylig slankeopererte kvinner.

Jeg liker alt fra to kilo "for mye" til veldig mange kilo for mye. Men slik "my 600lbs life" er absolutt ikke i min gate.

AnonymBruker
Skrevet

Bedre med litt for mye enn litt for lite.

Anonymkode: 054eb...254

AnonymBruker
Skrevet

Det normale er vel at man skal tenne på sunne kropper slik at det er stor sannsynlighet for at kvinnen kan oppfostre ungen din. Overvekt og undervekt reduserer jo den sannsynligheten og det er vel ikke evolusjonsmessig hensiktsmessig, men hva gjør vel det? 

Anonymkode: 7137b...e48

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...