Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg møtte en fyr på byen for et par uker siden, han ble med meg hjem og vi hadde sex. Dette var mitt første ONS, og jeg fant ut at slikt egentlig ikke er noe for meg... En uke senere møttes vi på byen igjen, men jeg forklarte situasjonen og gjorde det klart at jeg ikke kom til å ligge med han igjen. Alikevel fulgte han meg rundt hele kvelden og ble med på nach selv om det var LANGT unna hjemstedet hans. Det samme skjedde for et par dager siden. 

Han har gitt uttrykk for at han liker meg, synes jeg er intelligent og mer interessant enn de fleste. Vi har hatt flere dype samtaler og er helt på bølgelengde. Så greia er egentlig det at ikke jeg skjønner hvorfor han ikke tar ting et steg videre hvis han er så interessert i meg, og hvorfor gidder han å følge etter meg når han vet at jeg ikke kommer til å ha et ONS-opplegg med han, hvis han bare vil ligge med meg?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kanskje han prøver å bli kjent med deg først, før han går videre?

• Liker 3
Skrevet

Det er vel jaktinstinktet som har våknet.

Skrevet

Ettersom du har satt grensen hvordan du vil ha det ( hvilket er kjempe bra) så venter han nok på at du skal ta neste steget :)

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Kanskje forholdet mellom dere er litt tåkete, og han trenger mer tid på å lette trykket litt.

Anonymkode: 7ac37...63e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...