Gå til innhold

Hva er en runketråd?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Ser denne påstanden slenges rundt i endel tråder her inne, men hva er egentlig en runketråd??

Anonymkode: 69a6b...0e0

Videoannonse
Annonse
Skrevet

En tråd hvor trådstarteren gjerne gir seg ut for å være noe han ikke er og håper på at de som svarer kommer med noe han kan runke til.

For eksempel Klaus-Robert på 36 som skriver: "Jeg er ei jente på 18 år med stram mus og digre mugger. Jeg har prøvd å fingre meg selv, men får det ikke til. Er det noen andre 18-åringer her med stram mus og digre mugger som kan forklare i detalj hvordan dere gjør det og hva dere tenker på mens dere holder på og sånn? Tihi"

• Liker 12
AnonymBruker
Skrevet
6 minutter siden, Cathrine88 skrev:

En tråd hvor trådstarteren gjerne gir seg ut for å være noe han ikke er og håper på at de som svarer kommer med noe han kan runke til.

Hva om han ikke gir seg ut for å være noe han ikke er, men håper på at de som svarer kommer med noe han kan runke til. Er det fortsatt en runketråd? Er runketråder brudd på forumreglene?

Anonymkode: b85ba...150

Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva om han ikke gir seg ut for å være noe han ikke er, men håper på at de som svarer kommer med noe han kan runke til. Er det fortsatt en runketråd? Er runketråder brudd på forumreglene?

Anonymkode: b85ba...150

Ja, det er nok fortsatt en runketråd. Tenker du på noe som: "Fortell om det mest kinky du har gjort"? Da bør du fortelle om det mest kinky du har gjort i hovedinnlegget slik at tråden blir en utveksling av erfaringer i stedet for en åpenbar runketråd hvor TS ikke bidrar med noe som helst. 

(Å sitere med kun en siklesmiley er forøvrig ikke å bidra).

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

"Runketråd" er hva mugne kjerringer kaller seksuelle tråder hvor damer som fortsatt har livsgnisten enten starter eller blir bedt om å svare i tråden. 

Anonymkode: 23ad7...d8c

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Har inntrykk av at det er mange "runketråder" her på forumet. Syns det er cripy tendenser.

Anonymkode: 171c6...d61

• Liker 1
Skrevet

Denne tråden fikk meg til å ville runke..

Gjest Hausfrau Merkelmor
Skrevet
6 timer siden, Cathrine88 skrev:

Ja, det er nok fortsatt en runketråd. Tenker du på noe som: "Fortell om det mest kinky du har gjort"? Da bør du fortelle om det mest kinky du har gjort i hovedinnlegget slik at tråden blir en utveksling av erfaringer i stedet for en åpenbar runketråd hvor TS ikke bidrar med noe som helst. 

(Å sitere med kun en siklesmiley er forøvrig ikke å bidra).

Herregud for et svar. Svaret under kunne ikke passe bedre.

6 timer siden, AnonymBruker skrev:

"Runketråd" er hva mugne kjerringer kaller seksuelle tråder hvor damer som fortsatt har livsgnisten enten starter eller blir bedt om å svare i tråden. 

Gjest Hausfrau Merkelmor
Skrevet

Beste svaret jeg har lest på dette forumet..

Skrevet
Et øyeblikk siden, Hausfrau Merkelmor skrev:

Herregud for et svar. Svaret under kunne ikke passe bedre.

Så så, det er nok noen som drikker nok til å ville ha sex med deg også snart. :klem: 

• Liker 5
Gjest Hausfrau Merkelmor
Skrevet
Et øyeblikk siden, Cathrine88 skrev:

Så så, det er nok noen som drikker nok til å ville ha sex med deg også snart. :klem: 

Søtt :) Liker at jeg  fikk deg til å legge deg på det nivået, spesielt etter tantefaktorene dine i denne tråden.

Skrevet
1 minutt siden, Hausfrau Merkelmor skrev:

Søtt :) Liker at jeg  fikk deg til å legge deg på det nivået, spesielt etter tantefaktorene dine i denne tråden.

Har aldri gitt tanteungene mine oppskriften på hvordan man kan komme unna med å lage en runketråd og faktisk få folk til å svare på den, men takk. :) 

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
9 minutter siden, Hausfrau Merkelmor skrev:

:hoho: Fail! Snakk om å misforstå hva hun skrev!

Anonymkode: 82b6d...c7e

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Fikk du ikke så mye respons på runketråden din?

Anonymkode: b45e1...b8c

AnonymBruker
Skrevet
45 minutter siden, Cathrine88 skrev:

Jeg er enig men denne kommentaren var ulikt deg :fnise:

Anonymkode: 69c0f...70b

AnonymBruker
Skrevet
56 minutter siden, Hausfrau Merkelmor skrev:

Beste svaret jeg har lest på dette forumet..

Takk takk.

42 minutter siden, AnonymBruker skrev:

:hoho: Fail! Snakk om å misforstå hva hun skrev!

Anonymkode: 82b6d...c7e

Tror nok det er du som misforstod.

28 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Fikk du ikke så mye respons på runketråden din?

Anonymkode: b45e1...b8c

Aldri laget en runketråd. 

Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er enig men denne kommentaren var ulikt deg :fnise:

Anonymkode: 69c0f...70b

Det er ikke helt usannsynlig at jeg burde ha logget av KG for noen øl siden. :ler: 

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...