Gå til innhold

Skal jeg like alle insta-bildene hennes ?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Når man liker ei jente, og vi følger hverandre på Instagram, hun legger ut et nytt bilde - bør jeg da like det - for å vise interesse ?

Synes det er så vansklig dette...

Anonymkode: 3c366...949

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev:

Når man liker ei jente, og vi følger hverandre på Instagram, hun legger ut et nytt bilde - bør jeg da like det - for å vise interesse ?

Synes det er så vansklig dette...

Ja.

Anonymkode: 7c90e...e8c

• Liker 1
Skrevet

Ja, det er jo en fin måte å vise interesse på det. Trenger jo kanskje ikke pepre henne med likes på absolutt alle bildene, men i alle fall de bildene du synes er fine:)

• Liker 2
Skrevet

Jeg ville kanskje gått for å like flesteparten, men ikke alle. Og IKKE bla deg tilbake og lik bilder hun har lagt ut tidligere.

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, Hjärtat skrev:

Jeg ville kanskje gått for å like flesteparten, men ikke alle. Og IKKE bla deg tilbake og lik bilder hun har lagt ut tidligere.

Haha, jeg gjor det for et par uker siden, tok 4 timer så likte hun mitt siste.. (Aner ikke hva jeg skal legge i det)

ts

• Liker 1
Skrevet
Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev:

Haha, jeg gjor det for et par uker siden, tok 4 timer så likte hun mitt siste.. (Aner ikke hva jeg skal legge i det)

ts

Tror du kan legge i det at hun satt og fniste litt for seg selv, skjønte at du er interessert, og for å ikke virke helt avvisende, likte hun ditt siste. Kan jo selvfølgelig hende hun er interessert, men selv synes jeg det er litt turn off når man virker obsessed...

Skrevet

Lik det hvis du liker det. 

• Liker 4
Gjest Fox Mulder
Skrevet

Lik og kommenter alle på en gang, en sikker vinner for aqward moments :P

AnonymBruker
Skrevet

Det må no vær et kompliment at jeg liker bildet! #SluttÅAnalyserTS ;) 

TS

AnonymBruker
Skrevet

Jepp..Alle..

Anonymkode: 15cc5...7a8

AnonymBruker
Skrevet

Alle som hun legger ut nå ja. Synes det er rart når ikke daten min liker bildene mine og alle andre venner gjør det.

Anonymkode: 6dfc2...10a

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Alle som hun legger ut nå ja. Synes det er rart når ikke daten min liker bildene mine og alle andre venner gjør det.

Anonymkode: 6dfc2...10a

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jepp..Alle..

Anonymkode: 15cc5...7a8

Jeg også syns det virker logisk!

TS

AnonymBruker
Skrevet

Synes ikke det er noe rart om du liker alle bildene hun legger ut fra nå av. Hvis du går igjennom hele instafeeden hennes og liker alle bildene hun noen gang har lagt ut, da virker det veldig rart (og litt "stalker-aktig"):) 

Anonymkode: a1a7d...723

AnonymBruker
Skrevet

Kommer an på hvor aktiv du er på sosialt media generelt. 

Jeg "forventer" ikke likes på sosialt media fra menn jeg dater. Men nå har jeg også datet menn som ikke er spesielt aktive der, ikke liker andres bilder eller legger ut så mye. 

Eneste gangen jeg har reagert på det var da jeg datet en fyr som liker andres bilder HELE tiden - bare ikke fra meg. Det føltes litt som at det var et poeng for ham å ikke "gi" meg den oppmerksomheten, og det viste seg også i datingen generelt. Han hadde mye ego og var nesten litt konkurranseinnstilt ift. hvem som fikk og ga mest oppmerksomhet, eller hadde "overtaket". 

Anonymkode: 69b03...051

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

www.likestagram.com :)

Anonymkode: 0ae4f...987

AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

www.likestagram.com :)

Anonymkode: 0ae4f...987

Hva er det  ?

TS

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...