Gå til innhold

Avviser dere menn som er kun ute etter sex?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg ønsker å finne mannen i mitt liv, men veien kan være lang. Og det er svært mange som er kun ute etter sex. Bruker dere tid på dem og har dere litt på veien? Eller avviser dere dem? 

Anonymkode: d1e9b...54f

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er veldig glad i sex. men har ikke det med hvem som helst da, jeg har sex med de jeg kunne tenkt meg et forhold med, altså de som har forholdpotensiale, men noen ganger avviser de meg og vil bare ha sex;) det er greit nok, men en dag må jo en av dem ville slå seg til ro da:fnise:. Jeg avviser menn som virker desperat og de jeg ikke liker utsende på. 

Anonymkode: bb752...9e1

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

De som kun er ute etter et ligg, avviser jeg. Hva er vitsen med et halvgreit ligg med en tilfeldig fyr, når jeg heller kan få masse deilig og het sex med en jeg er i et forhold med?? Så ons ser jeg ingen vits i. Det er bortkastet tid. 

I det siste har jeg hatt veldig mye og bra sex med et par menn jeg var på vei inn i et forhold med. Det var ikke sexen som gjorde at det ikke utviklet seg. Det var heller feil sted og feil tid. Men det var verdt et forsøk. Begge hadde jeg rukket å bli litt kjent med før det ble sex og begge gangene var det med forhold i tankene for alle parter. 

Anonymkode: d7902...7bd

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

JA avviser bestemt de menn som bare har sex som formål. Men så er jeg så annerledes at for meg er sex kun for den jeg vil gifte meg med. Jeg ville ikke kunnet ha sex med en mann som mangler empati, er frekk ,ondskapsfull ,sårer, mangler omsorg for andre og som ikke bryr seg om meg. For meg er kjærligheten viktigere enn sex, for med kjærligheten følger det gode frukter som : omsorg, kjærligehet,troskap,tålmodighet, trygghet,vennlighet og trygg og sikker sex. 

Anonymkode: b7daf...866

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg ønsker å finne mannen i mitt liv, men veien kan være lang. Og det er svært mange som er kun ute etter sex. Bruker dere tid på dem og har dere litt på veien? Eller avviser dere dem? 

Anonymkode: d1e9b...54f

nei jeg har da også et behov for å få tilfredsstilt behovene mine mens jeg leter. Er ute etter en mann å dele livet mitt med, men i mellomtiden kan jeg jo kose meg med de andre jeg treffer. Er det en jeg er interessert i er jeg alltid tilbakeholden og venter til jeg vet han er oppriktig interessert før har sex med han. Er det en jeg kjenner at jeg kan eller har fått litt følelser for men jeg vet han bare er ute etter sex, avviser jeg han ja. 

Anonymkode: b0d06...aff

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Ja, selvfølgelig, når man selv ønsker et forhold.

Anonymkode: b8cb5...e51

• Liker 1
Gjest The damned
Skrevet

Nå er ikke jeg singel,men jeg avviste alltid menn som kun var ute etter sex. De som virkelig er interessert har ikke noe imot å vente. Jeg er ikke interessert i ONS når jeg er singel. Det gir meg rett og slett ingenting,og blir bare feil og rart synes jeg.

AnonymBruker
Skrevet

Ja.

Anonymkode: fcb4a...f11

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Hvis jeg ikke har lyst å ha sex med en fyr, så avviser jeg ham. Er lysten på sex gjensidig, så har vi sex. Det er ikke sånn at jakten på "drømmeprinsen" forpurres av at jeg har litt sex med andre folk på veien. Det skal likevel sies at jeg ikke er så interessert i å ligge bare for å ligge, da har jeg heller noen jeg ligger med over tid så er jeg sikker på at sexen blir bedre enn et klønete one night stand etter fest.

Anonymkode: 3f569...c64

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Avviser de hvis de er stygg å feit.

Anonymkode: 1a627...a67

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Aviser alle som bare er ute etter sex. Er på leting etter en kjæreste og sier dette til de som bare vil ha det gøy. Da kan de finne noen andre og jeg kan lete videre :)

Anonymkode: c0d9c...9f6

• Liker 6
Skrevet

I utgangspunktet ja, men ikke om jeg selv bare vil ha sex og sexen er veldig bra:lur:. F.eks om jeg syns dette er en hyggelig fyr å bruke tid med de ukene jeg har barnefri, og vi begge er enige om å bruke tid på å bli kjent. Jeg får selv følelser veldig sakte, og noen ganger ikke i det hele tatt selv om jeg trives med fyren og sexen er bra. Vi kvinner kan og ha seksuelle forhold, for vi har og behov. En travel hverdag med lite tid til forhold, da kan en sexpartner man har god kjemi med være en bra ting. Jeg personlig, syns at å bruke fritiden på sex med en flott fyr, er en ganske god bruk av den lille fritiden man har:jepp::engel:.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg avviser de jeg ikke anser som seriøse kandidater og det førte til 2,5 år uten sex før jeg traff min nåværende samboer, som jeg anser som the one. Han syns det var sjokkerende men positivt at jeg ikke hadde sex uten ordentlig følelser og potensial om noe varig og jeg er veldig fornøyd med at jeg sparte meg selv også. Da føles sexen mye mer meningsfull nå. :) 

Anonymkode: dfe25...57b

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
18 timer siden, -Missi- skrev:

I utgangspunktet ja, men ikke om jeg selv bare vil ha sex og sexen er veldig bra:lur:. F.eks om jeg syns dette er en hyggelig fyr å bruke tid med de ukene jeg har barnefri, og vi begge er enige om å bruke tid på å bli kjent. Jeg får selv følelser veldig sakte, og noen ganger ikke i det hele tatt selv om jeg trives med fyren og sexen er bra. Vi kvinner kan og ha seksuelle forhold, for vi har og behov. En travel hverdag med lite tid til forhold, da kan en sexpartner man har god kjemi med være en bra ting. Jeg personlig, syns at å bruke fritiden på sex med en flott fyr, er en ganske god bruk av den lille fritiden man har:jepp::engel:.

Jeg trenger sex jeg også. Og jeg liker sex. Jeg kan til og med ha et seksuelt forhold. Men jeg må ha en viss form for følelser for han, og han må ha en stor respekt for meg. 

Men det som skjer nå med Tinder ol, er at menn slipper å betale en hore for tilfeldig sex. Dette blir feil for meg. 

Skrevet
16 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg trenger sex jeg også. Og jeg liker sex. Jeg kan til og med ha et seksuelt forhold. Men jeg må ha en viss form for følelser for han, og han må ha en stor respekt for meg. 

Men det som skjer nå med Tinder ol, er at menn slipper å betale en hore for tilfeldig sex. Dette blir feil for meg. 

Ja enig, en viss form for følelser, altså vennskapelige, kameratslig tone, men det må jo være en seksuell tenning der også. Jeg trenger ikke forelskelses følelser men såpass må jeg også ha. De forholdene jeg har vært i som har vært utradisjonelle og "åpne" har vært slik. En kompis, som jeg til en viss grad er glad i, kan le med og ha gode samtaler, og ha sex, men som jeg ikke føler noe "kjæresefølelser for". Respekt er jeg og enig er viktig, og ikke minst gjensidig ærlighet. Spesielt da ærlighet rundt følelser, sexpartnere, prevansjon m.m

Vil ikke gå så langt som å kalle de som bruker Tinder horer slik du sier. Jeg bruker ikke Tinder selv da det ikke helt passet for meg, har prøvd det men jeg trenger mer klaff på personlighet og der følte jeg det ble for overfladisk og rett på sak. Er derimot enig i at det som skjer nå med den yngre generasjonen med enormt utseendet fokus, og sexfokus kansje ikke er helt det beste. Spesielt har jeg intrykk av at yngre jenter tenker mest på å tilfredstille mannen og glemmer seg selv i det hele. Det er ikke en helt heldig uvikling, spesielt ikke om tendensen blir sex kun på mannens premisser og ikke den unge jenta. Samtidig ser jeg mange unge kvinner som er selvstendige og tør å ta andre valg, vi lever i 2016 og vi kvinner skal og få være seksuelle. Får noen ganger høre jeg tenker for mye som en mann..men hvorfor er ikke dette akseptable holdninger for kvinner, hvorfor må kvinner som tør, og står opp for seg selv og sine valg automatisk tenke som en mann? Vi har en del gammelt rusk som sitter igjen og trenger mer likestilling og nytenkning på det seksuelle feltet hos kvinner.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Nei, ikke alltid. Men det er ikke lurt. Vil anbefale deg å gjøre det konsekvent om du vil ha kjæreste. Lett for at man faller for menn som bare vil ha sex, og forpurrer sjanser man har på menn som faktisk er vits å bruke tid på, med sånt. 

Anonymkode: 0e1dc...a37

AnonymBruker
Skrevet

Ja, selvfølgelig. Ønsker forhold. Ikke ons.

Anonymkode: 61a04...05a

• Liker 1
Skrevet

Nei, har jeg lyst til å ha sex med noen, så har jeg gjerne det. 

Men nå er jeg ikke fryktelig opptatt av å få meg kjæreste, så jeg kan godt "kaste bort" litt tid på mer useriøse og uforpliktende forbindelser.

Kan bli noe ut av det som starter med sex også forøvrig, men kan ikke deles inn i de som er ute etter kun sex og de som kun er ute etter forhold. Det finnes de som jakter på den store kjærligheten uten at de føler de trenger å spare seg til den kommer, og som ser på sex som en del av dating osv. Jeg ville trodd de var i flertall, egentlig. 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
2 timer siden, -Missi- skrev:

Ja enig, en viss form for følelser, altså vennskapelige, kameratslig tone, men det må jo være en seksuell tenning der også. Jeg trenger ikke forelskelses følelser men såpass må jeg også ha. De forholdene jeg har vært i som har vært utradisjonelle og "åpne" har vært slik. En kompis, som jeg til en viss grad er glad i, kan le med og ha gode samtaler, og ha sex, men som jeg ikke føler noe "kjæresefølelser for". Respekt er jeg og enig er viktig, og ikke minst gjensidig ærlighet. Spesielt da ærlighet rundt følelser, sexpartnere, prevansjon m.m

Vil ikke gå så langt som å kalle de som bruker Tinder horer slik du sier. Jeg bruker ikke Tinder selv da det ikke helt passet for meg, har prøvd det men jeg trenger mer klaff på personlighet og der følte jeg det ble for overfladisk og rett på sak. Er derimot enig i at det som skjer nå med den yngre generasjonen med enormt utseendet fokus, og sexfokus kansje ikke er helt det beste. Spesielt har jeg intrykk av at yngre jenter tenker mest på å tilfredstille mannen og glemmer seg selv i det hele. Det er ikke en helt heldig uvikling, spesielt ikke om tendensen blir sex kun på mannens premisser og ikke den unge jenta. Samtidig ser jeg mange unge kvinner som er selvstendige og tør å ta andre valg, vi lever i 2016 og vi kvinner skal og få være seksuelle. Får noen ganger høre jeg tenker for mye som en mann..men hvorfor er ikke dette akseptable holdninger for kvinner, hvorfor må kvinner som tør, og står opp for seg selv og sine valg automatisk tenke som en mann? Vi har en del gammelt rusk som sitter igjen og trenger mer likestilling og nytenkning på det seksuelle feltet hos kvinner.

Hore var litt drøyt ja. Men som du sier så kan menn lett utnytte jenter fordi tilgangen er så enkel. Jenter som er usikre på seg selv er enkle offer for et kjapt ligg. Det er trist synes jeg. 

Ellers veldig enig med deg. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...