Gå til innhold

Useriøse kvinner på nettdating.

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Kanskje jeg er gammeldags, men så nylig en kvinne på rundt 40 som lette etter kjæreste og kun ville ha menn som var yngre enn seg, fra 0 til 15 år yngre! Kvinner skal selvsagt få date hvem de vil, men klarer faktisk ikke å ta slike kvinner seriøst. De får enten være ærlig å si at de ønsker et boytoy eller så har de null kontakt med virkeligheten. Hører det er en del kvinner som tror de er Peter Pan(som jo tradisjonelt ble spilt av en kvinne).

Anonymkode: a6d3c...f03

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Kanskje jeg er gammeldags, men så nylig en kvinne på rundt 40 som lette etter kjæreste og kun ville ha menn som var yngre enn seg, fra 0 til 15 år yngre! Kvinner skal selvsagt få date hvem de vil, men klarer faktisk ikke å ta slike kvinner seriøst. De får enten være ærlig å si at de ønsker et boytoy eller så har de null kontakt med virkeligheten. Hører det er en del kvinner som tror de er Peter Pan(som jo tradisjonelt ble spilt av en kvinne).

La nå folk få gjøre som de vil.

Anonymkode: bf4c9...e98

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Dette er noe vi kvinner ofte ser menn søker på nettdating, han søker kanskje opp til sin egen alder men helst 10 år +  yngre

Anonymkode: 209a1...e66

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Dette er noe vi kvinner ofte ser menn søker på nettdating, han søker kanskje opp til sin egen alder men helst 10 år +  yngre

Anonymkode: 209a1...e66

Mens det unge menn ser er kvinner som oftest kun vil ha de som er 6+ år eldre.

Anonymkode: 4c844...47f

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Det er vel ikke useriøst? Hun synes vel at menn på hennes alder er gamle og seige da. Det er ikke flust av menn i 40-åra som er spreke og fulle av liv. Og de som er det, er ofte huka av andre damer, eller så vil de ha en 20-åring da de har havna i 40-årskrisa selv. 

Anonymkode: 9013d...5b4

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
18 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er vel ikke useriøst? Hun synes vel at menn på hennes alder er gamle og seige da. Det er ikke flust av menn i 40-åra som er spreke og fulle av liv. Og de som er det, er ofte huka av andre damer, eller så vil de ha en 20-åring da de har havna i 40-årskrisa selv. 

Du synes ikke det er useriøst med kvinner i 40-årskrisa?  Mange flotte menn på 40+ Menn med livserfaring og ben i nesa. Hvor seriøst og langvarig blir et forhold mellom en 40 år gammel dame og en 25 åring? 

TS

AnonymBruker
Skrevet

Du synes ikke det er useriøst med kvinner i 40-årskrisa?  Mange flotte menn på 40+ Menn med livserfaring og ben i nesa. Hvor seriøst og langvarig blir et forhold mellom en 40 år gammel dame og en 25 åring? 

TS

Jeg hadde et forhold med en fyr som er 12 år yngre enn meg. Det varte i ti år. Vi er fortsatt veldig gode venner. Hvor useriøst er det? 

Jeg personlig finner lite til felles med menn nærmere 50 år. Noen er bra altså. Absolutt. Siste daten min hadde til og med bikka 50. Bra og sprek fyr. Men jeg føler mest kjemi med yngre menn. 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Har du blitt avvist nå. Stakkars baby :baby:

Anonymkode: 1deec...c49

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Kvinner har da mange slike innebygde selvforsvarsmekanismer for å beskytte dem mot deres egen oppførsel. 

Hun sier nok at hun leter etter kjæreste for at det hørtes mindre horete ut enn at hun leter etter en sexpartner. Og på første date så vil hun sikkert presisere at hun ikke har sex på første date (30 minutter før hun suger ham).  

Anonymkode: a040c...4d8

AnonymBruker
Skrevet

Så det du mener, er at kvinner bare skal være sammen med eldre menn, og menn med bare yngre kvinner? Hvorfor?

Jeg er 38 år, og har datet en god del. De eldre mennene, har grått hår, kosemage, rynker og er slitne. Flere av de hadde allerede fått alderssykdommer. Så når jeg da ser 5 år yngre ut enn jeg er, har ikke noe grått hår, bare noen få rynker rundt øynene, trener fast, kan fortsatt legge begge bena bak nakken. Og jeg vil ut å leve livet. Hvorfor skal jeg da ta den eldre mannen, som ikke kan holde følge med meg. Og selvfølgelig finnes det noen flotte menn i 40 åra, men de er så klar over det, at de vil ha ennå yngre enn meg.

Anonymkode: 529a8...509

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
31 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har du blitt avvist nå. Stakkars baby :baby:

Anonymkode: 1deec...c49

Det vet jeg ikke enda! Har sendt henne melding selv om jeg er utenfor hennes foretrukne alder. Har ikke fått svar, men bare gått noen timer så gir henne litt tid.

19 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kvinner har da mange slike innebygde selvforsvarsmekanismer for å beskytte dem mot deres egen oppførsel. 

Hun sier nok at hun leter etter kjæreste for at det hørtes mindre horete ut enn at hun leter etter en sexpartner. Og på første date så vil hun sikkert presisere at hun ikke har sex på første date (30 minutter før hun suger ham).  

Anonymkode: a040c...4d8

Enig, hun er nok ute etter kun et seksuelt forhold.

18 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Så det du mener, er at kvinner bare skal være sammen med eldre menn, og menn med bare yngre kvinner? Hvorfor?

Jeg er 38 år, og har datet en god del. De eldre mennene, har grått hår, kosemage, rynker og er slitne. Flere av de hadde allerede fått alderssykdommer. Så når jeg da ser 5 år yngre ut enn jeg er, har ikke noe grått hår, bare noen få rynker rundt øynene, trener fast, kan fortsatt legge begge bena bak nakken. Og jeg vil ut å leve livet. Hvorfor skal jeg da ta den eldre mannen, som ikke kan holde følge med meg. Og selvfølgelig finnes det noen flotte menn i 40 åra, men de er så klar over det, at de vil ha ennå yngre enn meg.

Anonymkode: 529a8...509

Ja menn på 40 har fått noen alderstegn, forstår ikke at det skal være så galt. Du er kanskje blant dem som bytter ut mennene når de blir for gamle? Synes sånt bare er trist å lese.

TS

AnonymBruker
Skrevet

Dette blir latterlig. For det er jo vi kvinner som lever med denne virkeligheten at majoriteten av menn vil ha yngre kvinner. Så at du klager på at EN kvinne (av et lite mindretall) har mot til å skille seg ut og velge yngre menn, fremstår temmelig patetisk.

Anonymkode: 733c9...88f

• Liker 5
Gjest Minesveiper
Skrevet

Hvis denne dama er i en posisjon hvor hun kan gjøre dette? Hvorfor skal hun ikke gjøre det. Hadde du frastått fra å gjøre det samme om du var i hennes posisjon? 

AnonymBruker
Skrevet
10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Dette blir latterlig. For det er jo vi kvinner som lever med denne virkeligheten at majoriteten av menn vil ha yngre kvinner. Så at du klager på at EN kvinne (av et lite mindretall) har mot til å skille seg ut og velge yngre menn, fremstår temmelig patetisk.

Jeg har da ingen grunn til å  bry meg om hva andre menn velger. 

2 minutter siden, Minesveiper skrev:

Hvis denne dama er i en posisjon hvor hun kan gjøre dette? Hvorfor skal hun ikke gjøre det. Hadde du frastått fra å gjøre det samme om du var i hennes posisjon? 

Alle kvinner er vel i posisjon til å få sex så om det er det hun er ute etter så får hun jo det. Det jeg synes er useriøst er at hun skriver at hun ønsker et langvarig forhold samtidig som hun kun søker menn som er yngre enn henne og15 år yngre! Det fremstår som useriøst.

TS

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Alle kvinner er vel i posisjon til å få sex så om det er det hun er ute etter så får hun jo det. Det jeg synes er useriøst er at hun skriver at hun ønsker et langvarig forhold samtidig som hun kun søker menn som er yngre enn henne og15 år yngre! Det fremstår som useriøst.

TS

Ha ha. Var hun så enormt pen, siden du tar deg så nær av hennes krav? Du virker sykelig opptatt av et vilt fremmed menneskes valg. Prøv å godta at du ikke er drømmekvinnens førstevalg.

• Liker 2
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

TS

Det fremstår nok litt useriøst ja. Er lenge siden jeg har vært på datingsider selv fordi jeg kun fikk napp hos gifte menn som ønsket sidesprang(av en eller annen grunn). Men virker som det er urealistiske forventninger ute og går hos begge kjønn.

AnonymBruker
Skrevet

Ha ha. Var hun så enormt pen, siden du tar deg så nær av hennes krav? Du virker sykelig opptatt av et vilt fremmed menneskes valg. Prøv å godta at du ikke er drømmekvinnens førstevalg.

Modellpen dame, men det er ikke henne som person vi diskuterer, men kvinner generelt som går etter mye yngre menn samtidig som de sier de er ute etter et langvarig forhold.

TS

Skrevet

Synes det er så snålt hvordan useriøs tydeligvis nå betyr ting som 'bare ute etter sex' og i dette tilfelle 'i overkant kravstor'. Folk må da få lov å prioritere som de vil? Om du ikke er enig med dem, finn noen andre.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Modellpen dame, men det er ikke henne som person vi diskuterer, men kvinner generelt som går etter mye yngre menn samtidig som de sier de er ute etter et langvarig forhold.

TS

Poenget jeg kom med tidligere, er at det ikke er kvinner generelt som søker mye yngre menn, virkeligheten er derimot at menn generelt  søker yngre kvinner. Så temaet ditt er ikke reelt, da det kun er et mindretall.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Dette er da ikke så rart. Kvinner på 40+ er de kåteste og vil da ha en yngre mann som kan knulle vettet av henne i timesvis. Da sier det seg selv at menn på deres egen alder, med hengeballer og slappkuk, som går i dyp søvn etter 10 min knulling, ikke vil gi dem full tilfredsstillelse. 

Anonymkode: 32de6...bba

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...