AnonymBruker Skrevet 9. juli 2016 #1 Del Skrevet 9. juli 2016 overnatting må være det verste som finnes, uansett hvem det er det gjelder ikke bare borte, men også hjemme! jeg får vondt i magen av overnatting noen som har tips til å bli kvitt overnatting? moren min har sagt at jeg kan la dem dra hjem etter noen timer, men jeg vil være alene.. vil ikke virke som en party pooper Anonymkode: 59b4c...c9f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ajarRun Skrevet 9. juli 2016 #2 Del Skrevet 9. juli 2016 La dem dra hjem? Drar ikke folk hjem når dem selv føler for det? Hvis du ikke vil at folk skal overnatte hos deg er det jo bare å ikke invitere dem til overnatting. Ikke noe verre enn det. Hvor gammel er du? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2016 #3 Del Skrevet 9. juli 2016 2 minutter siden, amativeReflection skrev: La dem dra hjem? Drar ikke folk hjem når dem selv føler for det? Hvis du ikke vil at folk skal overnatte hos deg er det jo bare å ikke invitere dem til overnatting. Ikke noe verre enn det. Hvor gammel er du? Jeg er 18 år Jeg skulle egentlig ikke invitere, men så ble jeg satt i en situasjon hvor alle så på meg, fikk panikk Anonymkode: 59b4c...c9f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ajarRun Skrevet 9. juli 2016 #4 Del Skrevet 9. juli 2016 Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev: Jeg er 18 år Jeg skulle egentlig ikke invitere, men så ble jeg satt i en situasjon hvor alle så på meg, fikk panikk Anonymkode: 59b4c...c9f Jeg skjønner mindre og mindre av problemstillingen. Du er 18 år og får ubudne overnattingsgjester og spør først moren din og så KG om råd? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sule Skrevet 9. juli 2016 #5 Del Skrevet 9. juli 2016 Dette går nok over vanlig å være usikker så ung som du er! Jeg synes det var vanskelig før og tror det grunnet i at jeg hadde behov for å ha kontroll for det er jo en sårbar ting å sove sammen med noen foreksempel og kanskje det er noe der. Men prøv å nøste litt selv hvorfor tror du det er så vanskelig? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2016 #6 Del Skrevet 9. juli 2016 Hei Jeg er også 18 år, og har aldri likt overnattinger så veldig godt. I denne alderen blir vi ofte satt i situasjonen hvor venner som bor et stykke unna ofte vil sove over etter fest, eller motsatt - eller at man bare planlegger som en vennegjeng å ha overnatting eller lignende. For min del begynte jeg bare på et tidspunkt å være ærlig om at jeg ikke sov så godt og ikke fikk hvilt ut når folk sov over og motsatt, og skyldte gjerne også litt på at jeg ikke har noe særlig til sengeplasser. Ble møtt med full forståelse, og det viste seg også at ei til jente i gjengen følte akkurat det samme. Dermed ble det opp til meg når jeg vil overnatte sammen med folk, og ingen forventer å få "kræsje" hjemme hos meg. Anonymkode: cfc98...de4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå