Gå til innhold

Vinterbrud og solarium

Anbefalte innlegg

Skrevet

Må ta litt solarium før bryllupet, men vil ikke være "sydenbrun". Har klart å overtale sambo til å ta noen turer til solariumet også sånn at ikke han er mye blekere en meg.

Hvor mye sol tar dere andre vinterbruder?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva med å gå å ta en runde med spray tanning?

Fort og lettvint og det holder med en gang. Slipper å utsette huden for alle strålene i solariumet også.

Skrevet

Det vil jeg ikke - er nemlig livredd for skjolder. Orker ikke være bekymret for at det skal skje rett før bryllupet, derfor tar jeg noen soltimer i steden.

Skrevet

nei, hadde ikke ville satse på spray tanning. Ta noen soltimer - uten dårlig samvittighet.

Skrevet
nei' date=' hadde ikke ville satse på spray tanning. Ta noen soltimer - uten dårlig samvittighet.[/quote']

:enig_animasjon:

Tenkte jeg skulle ta 3-4 solariumstimer. Akkurat passe til å bli "friskt" brun, ikke "solariumsneger"

Skrevet

Mannen og jeg skal sprayes! Har prøvd før, ble ikke skjoldete i det hele tatt! Synes fargen ble superbra! :P

Skrevet

Nå blir jeg vel antagelig senhøstsbrud, tror jeg. Men, altså, uansett satser jeg ikke på å sole meg. Hater å grilles og synes min naturlige hudfarge holder i bøtter og spann.

Skrevet
Nå blir jeg vel antagelig senhøstsbrud' date=' tror jeg. Men, altså, uansett satser jeg ikke på å sole meg. Hater å grilles og synes min naturlige hudfarge holder i bøtter og spann.[/quote']

Min naturlige hudfarge om vinteren er lettere rødflammete på armene, så tror noe må gjøres ja :ler:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...