Arwen Skrevet 7. november 2004 #1 Skrevet 7. november 2004 Må ta litt solarium før bryllupet, men vil ikke være "sydenbrun". Har klart å overtale sambo til å ta noen turer til solariumet også sånn at ikke han er mye blekere en meg. Hvor mye sol tar dere andre vinterbruder?
Nella Skrevet 8. november 2004 #2 Skrevet 8. november 2004 Hva med å gå å ta en runde med spray tanning? Fort og lettvint og det holder med en gang. Slipper å utsette huden for alle strålene i solariumet også.
Arwen Skrevet 8. november 2004 Forfatter #3 Skrevet 8. november 2004 Det vil jeg ikke - er nemlig livredd for skjolder. Orker ikke være bekymret for at det skal skje rett før bryllupet, derfor tar jeg noen soltimer i steden.
MiniMjau Skrevet 8. november 2004 #4 Skrevet 8. november 2004 nei, hadde ikke ville satse på spray tanning. Ta noen soltimer - uten dårlig samvittighet.
*Kaisa* Skrevet 8. november 2004 #5 Skrevet 8. november 2004 nei' date=' hadde ikke ville satse på spray tanning. Ta noen soltimer - uten dårlig samvittighet.[/quote'] :enig_animasjon: Tenkte jeg skulle ta 3-4 solariumstimer. Akkurat passe til å bli "friskt" brun, ikke "solariumsneger"
Cajsa Skrevet 8. november 2004 #6 Skrevet 8. november 2004 Mannen og jeg skal sprayes! Har prøvd før, ble ikke skjoldete i det hele tatt! Synes fargen ble superbra!
Bokalven Skrevet 8. november 2004 #7 Skrevet 8. november 2004 Nå blir jeg vel antagelig senhøstsbrud, tror jeg. Men, altså, uansett satser jeg ikke på å sole meg. Hater å grilles og synes min naturlige hudfarge holder i bøtter og spann.
Arwen Skrevet 8. november 2004 Forfatter #8 Skrevet 8. november 2004 Nå blir jeg vel antagelig senhøstsbrud' date=' tror jeg. Men, altså, uansett satser jeg ikke på å sole meg. Hater å grilles og synes min naturlige hudfarge holder i bøtter og spann.[/quote'] Min naturlige hudfarge om vinteren er lettere rødflammete på armene, så tror noe må gjøres ja
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå