AnonymBruker Skrevet 9. juli 2016 #1 Skrevet 9. juli 2016 Har skrittsopp. Legen anbefalte Daktacort eller Canesten. Noen som vet hva som er forskjell på de to midlene? Anonymkode: 1f328...81e
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2016 #2 Skrevet 9. juli 2016 Aldri daktacort i skrittet! Der inneholder binyrebarkhormon (kortison) som aldri skal på slimhinner, og hvertfall ikke nedentil. Det er IKKE god behandling av underlivssopp, og det burde legen din vite. Gå for Canesten (og bytt lege) Anonymkode: 5ebaa...1b5 1
Poppzy Skrevet 9. juli 2016 #3 Skrevet 9. juli 2016 Man kan fint bruke Daktacort i underlivet. Har selv brukt det over mange år. Ble kvitt soppen etter noen dager. Både min lege og jordmor har anbefalt det til meg. Daktar er også noe man kan prøve. Canesten virker ikke på meg. Du trenger ikke bytte lege fordi han/hun anbefalte deg å bruke Daktacort!
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2016 #4 Skrevet 9. juli 2016 11 timer siden, AnonymBruker skrev: Aldri daktacort i skrittet! Der inneholder binyrebarkhormon (kortison) som aldri skal på slimhinner, og hvertfall ikke nedentil. Det er IKKE god behandling av underlivssopp, og det burde legen din vite. Gå for Canesten (og bytt lege) Anonymkode: 5ebaa...1b5 Takk for raskt svar. Jeg skjønner at jeg burde nevnt en detalj til. Jeg er mann. Anonymkode: 1f328...81e
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2016 #5 Skrevet 10. juli 2016 21 timer siden, AnonymBruker skrev: Aldri daktacort i skrittet! Der inneholder binyrebarkhormon (kortison) som aldri skal på slimhinner, og hvertfall ikke nedentil. Det er IKKE god behandling av underlivssopp, og det burde legen din vite. Gå for Canesten (og bytt lege) Anonymkode: 5ebaa...1b5 http://www.felleskatalogen.no/t/medisin/daktacort-mcneil-547778 Når du ikke har bedre kunnskap enn som så, så får du begynne å undersøke i felleskatalogen før du skriver på kg. Daktacort er nemlig et middel mot nettopp sopp. Anonymkode: 87a67...62d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå