AnonymBruker Skrevet 9. juli 2016 #1 Skrevet 9. juli 2016 Noen som vil anbefale meg et hotell i Oslo? Sentralt og god standard, reiser uten barn en helg god frokost er viktig Anonymkode: 9dcb8...c74
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2016 #3 Skrevet 9. juli 2016 15 minutter siden, AnonymBruker skrev: Noen som vil anbefale meg et hotell i Oslo? Sentralt og god standard, reiser uten barn en helg god frokost er viktig Anonymkode: 9dcb8...c74 The thief Anonymkode: 0419b...3dd
Zoega Skrevet 9. juli 2016 #4 Skrevet 9. juli 2016 Grims Grenka: god frokost, høy standard dog litt slitent hotell Royal Christiania: god frokost, men slitent hotell. Thon hotell Gyldenløve, god frokost, fin beliggenhet på Majorstua Comfort Hotel Grand central i Østbanehallen (Har ikke bodd her selv), stilige rom, frokosten lukter veldig bra 😊
Hecubaa Skrevet 9. juli 2016 #5 Skrevet 9. juli 2016 (endret) Thon Hotel Cecil, det ligger rett ved Stortinget og er veldig fint og moderne og har kjempegod frokost inkludert muligheten for å steke seg vafler (som er et stort pluss hos meg) Endret 9. juli 2016 av Hecubaa
Anglofil Skrevet 9. juli 2016 #6 Skrevet 9. juli 2016 Jeg har bodd på de fleste hotellene i Oslo tror jeg, og mine favoritter er uten tvil: Clarion Hotel Folketeateret Kåret til en av Oslos beste hotellfrokoster (Grilleriet), og var også med i finalen over beste i Norge i 2015. Her får man også inkludert "lunsj" i form av vafler eller pannekaker, og kveldsmat, som rett og slett er middag. Det er gjerne suppe i tillegg til en hovedrett, f.eks kjøttkaker i brun saus, wok osv. De har også en liten buffét under kveldsmaten der man kan forsyne seg fra salatbar og brødmat. Clarion Hotel Bastion Dette er, i mine øyne, Oslos koseligste hotell. Nei, de kan nok ikke skryte på seg Oslos beste hotellfrokost, men som det frokostmennesket jeg er synes jeg frokosten her er god. Det er ikke det store utvalget som på Clarion Hotel Folketeateret, men du finner kjøttboller, bacon, egg, pålegg og brødmat, og mere til, akkurat som på mange andre hoteller. Slik som på Clarion Hotel Folketeateret blir det servert pannekaker til "lunsj", og kveldsmat. Kveldsmaten er alltid god. Dette er ikke et stort hotell sånn sett, men desto mer intimt og hyggelig. Her kan man sitte i fred og lese en god bok foran peisen. Her baserer man seg ikke å være det mest moderne hotellet, men det hyggeligste og koseligste. Og de husker alltid navnet mitt når jeg bor her, her har de god oversikt over sine gjester. Mvh Yvonne
Christiane_W Skrevet 9. juli 2016 #7 Skrevet 9. juli 2016 Hotel Continental er favoritten min. Det koster litt, men jeg synes det er verdt det. Hele hotellet er nyoppusset og lekkert. Fantastisk service fra vennlig personale. Veldig god frokost som består av en stor buffet med bra utvalg og i tillegg kan man bestille et utvalg varmretter fra en meny. Supersentral beliggenhet rett ved Nationaltheateret.
Lawyer Skrevet 9. juli 2016 #8 Skrevet 9. juli 2016 Scandic byporten har vi bodd på flere ganger. Billig og bra. Plaza imponerte ikke🙈 Choice christiania var også bra☺️
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2016 #9 Skrevet 9. juli 2016 Nærmest samtlige hotell i Oslo sentrum er svindyre. Anonymkode: 15b0f...a1e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå