Thiia Skrevet 9. juli 2016 #1 Skrevet 9. juli 2016 Hei! Farget brynene hjemme for to dager siden og fargen ville kun sette seg på noen steder på brynene. Dette ser helt totalt toskete ut, selv om jeg prøvde å farge "hullene" som var der så går det ikke. Merket da etter en liten stund at det var ikke så mye hår der det ikke satt seg. Jeg har veeldig tynne, skjøre og generelt lite hår på brynene, så heretter skal jeg bare farge til frisør. Men tilbake til problemet! Hvordan kan jeg avfarge brynene? Sånn kan jeg ikke gå. Har prøvd å kompansere med sminke, men det hjelper ikke, har for lys hud til å klæsje på så mye sminke for å fylle "hullene". Får heller ikke dempet de med sminke. Har prøvd aske, da jeg leste litt på nettet om dette, har også prøvd sitron. Uten hell. Jeg vil ikke gå sånn. Hjelper ikke at det vokser ut om en stund, jeg føler meg ikke vel. Kan noen vær så snill å hjelpe meg, komme med tips, eller vet noen ting? Takk!
Solar Nebula Skrevet 9. juli 2016 #2 Skrevet 9. juli 2016 Har ikke noe lurt triks å anbefale, men hva med å gå til frisøren? De kan jo fylle inn det som mangler?
Thiia Skrevet 9. juli 2016 Forfatter #4 Skrevet 9. juli 2016 Haha ja, skal se enda verre ut ja mener du😄 Har ingen ledige frisører i nærheten, og et annet problem er at det er mer enn mørkt nok fra før og de kan ikke farge der jeg ikke har noe særlig med hår, da blir det samme regla om igjen😳
Perelandra Skrevet 9. juli 2016 #5 Skrevet 9. juli 2016 Refectocil blekemiddel for øyenbryn? https://www.blivakker.no/product/refectocil/3041303/refectocil-vippe-brynsfarge-blond-bleket-
Thiia Skrevet 9. juli 2016 Forfatter #6 Skrevet 9. juli 2016 Hvia jeg farger de lysere kan jeg ende opp med ingen farge i det hele tatt😒 Men skulle helst gjort noe idag, skal på bursdagsfest ikveld, og jeg føler med ikke noe særlig, kjenner det går veldig på hvordan man ser ut😁
Raviella Skrevet 9. juli 2016 #7 Skrevet 9. juli 2016 Hvis jeg har forstått deg riktig, så har du ok farge på selve hårene, men der du ikke har hår er det "hull"? Den fargen jeg bruker pleier å sette seg på huden der det ikke er hår også, så du har vært flink hvis du har klrt å unngå det! Men det eneste råd jeg kan gi deg er å prøve forsiktig å fylle hullene med sminke. Prøv deg frem med forskjellig eyelinere og øyenskygger. Vær veldig lett på hånden, ta kun bittelitt om gangen, og bruke en ren maskarabørste/ tannbørste og gre igjennom området hele tiden så det blir mildt og fint. jeg er også veldig lys i huden, men det funket fint med en lys-grå øyeskygge.
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2016 #8 Skrevet 9. juli 2016 Prøvd å gni hårene med zalo? Anonymkode: fee6e...7b5
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2016 #9 Skrevet 9. juli 2016 Har dessverre ingen gode råd annet enn å ta tiden til hjelp og bruke en god øyebrynblyant i mellomtiden .. Men kan fortelle deg om en kompis av meg som hadde veldig lys hudtone og veldig lysrød hårfarge. Jeg bodde i utlandet og hadde ikke sett ham på en stund og ble lettere sjokkert når jeg var innom på besøk og møtte en mann med KULLsvart hår og null øyebryn! Han hadde nemlig farget de også og sa i resignert tone "tro meg...det ser jævlig ut nå som jeg har barbert de vekk, men det er MYE bedre enn det var".. ! Så hvis det er noe trøst, kunne det alltid vært verre! 😄 Anonymkode: b8b34...1dc
Thiia Skrevet 9. juli 2016 Forfatter #10 Skrevet 9. juli 2016 Jeg vil ha vekk fargen, den er altfor mørk. Det er brynfargen jeg vil ha bort :/
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2016 #11 Skrevet 9. juli 2016 9 minutter siden, Thiia skrev: Jeg vil ha vekk fargen, den er altfor mørk. Det er brynfargen jeg vil ha bort :/ Er det noe parfymeri i nærheten av der du bor, så kan du vel spørre der. Anonymkode: 29aac...f7a
Thiia Skrevet 9. juli 2016 Forfatter #12 Skrevet 9. juli 2016 Har vært på alle frisører og parfymeri i nærheten, vært på et kjøpesenter med mange butikker, frisører og parfymeri. Men ingen har avfarging, eller kunne gi meg noen tips😳😐
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2016 #13 Skrevet 9. juli 2016 Dette funket på håret mitt en gang det ble for mørkt, så regner med det funker på bryn også. http://nouw.com/angelicasjogren/avfarga-ditt-har-med-c-vitamin-fungerar-18320116 Anonymkode: 409a7...8f9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå