AnonymBruker Skrevet 9. juli 2016 #1 Skrevet 9. juli 2016 Er det virkelig så strengt med disse kjolene, eller går det greit at jenta mi har på seg hvit kjole i bryllup?1.5 år Anonymkode: 09afb...715
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2016 #3 Skrevet 9. juli 2016 Jeg synes man bør unngå den fargen, med mindre ungen er brudepike. Anonymkode: 15dbf...fad 18
Feyfeyhey Skrevet 9. juli 2016 #4 Skrevet 9. juli 2016 (endret) . Endret 7. august 2016 av Feyfeyhey 20
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2016 #5 Skrevet 9. juli 2016 Takk for svar Dette er en finkjole hun bare har brukt en gang, så hadde vært fint å få brukt den litt mer. Har farget bånd i livet og noen figurer på siden av skjørtet. Tenkte å ha farget strømpebukse. Det skal sies at jeg har snakket med bruden, og hun sa ikke noe mot det. Er heller jeg som er usikker på hvit kjole, siden det er farge for bruden. Første bryllup jeg skal i med barn. Anonymkode: 09afb...715
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2016 #6 Skrevet 9. juli 2016 Siden du tilogmed har snakket med bruden om det burde det i hvertfall ikke være noe problem synes jeg. Det er jo ikke som om noen kommer til å forveksle henne med bruden! Og om hun stjeler oppmerksomheten fra hun som gifter seg er det vel i hvertfall ikke pga fargen på kjolen.. Anonymkode: 7fb43...11a 20
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2016 #8 Skrevet 9. juli 2016 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: Siden du tilogmed har snakket med bruden om det burde det i hvertfall ikke være noe problem synes jeg. Det er jo ikke som om noen kommer til å forveksle henne med bruden! Og om hun stjeler oppmerksomheten fra hun som gifter seg er det vel i hvertfall ikke pga fargen på kjolen.. Anonymkode: 7fb43...11a Ja, er bare jeg som er så usikker Men da tror jeg at vi bruker den kjolen! Takk for svar alle sammen. Anonymkode: 09afb...715 1
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2016 #9 Skrevet 11. juli 2016 Er jo ikke særlig lett å forveksle en 1,5 åring med bruden, men skal hun ha brudepiker ser det kanskje rart ut. Anonymkode: dfdd4...3e3 7
Jolene Skrevet 11. juli 2016 #10 Skrevet 11. juli 2016 Er hun brudepike? Hvis nei, sier svaret seg selv. 4
Snurrepurre Skrevet 13. juli 2016 #11 Skrevet 13. juli 2016 Jeg syntes det kun passer på barn av veldig nær familie, f.eks, niese, lillesøster, egne barn... om det ikke er brudepiker ellers i bryllupet. om det er brudepiker i bryllupet, så syntes jeg det blir rart å kle opp sin datter i hvit kjole, om hun ikke er en av disse. 2
Fjaselina Skrevet 14. juli 2016 #12 Skrevet 14. juli 2016 La jenta bruke kjolen sin. Det er faktisk ikkje så farlig;) 2
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2016 #14 Skrevet 14. juli 2016 Synes det er helt greit å være rundere i kantene når det kommer til barn. Det eneste jeg ville vært obs på er å passe på at kjolen/stylingen (i mangel av bedre ord) ikke ligner for mye på en brudepike. I mitt bryllup kom søskenbarnet mitts datter kledd som brudepike. Hun hadde en veldig fin brudepikekjole fra foreldrenes bryllup som hun gjerne ville bruke igjen, og det skjønner jeg jo (er litt vanskelig å ta ifra en 4-åring den gleden, jeg skjønner jo at hun har et forhold til den og ikke skjønner alle de rare reglene vi voksne forholder oss til i selskaper), men det ble likevel litt kjedelig for min egen datter på 5 år som faktisk skulle være brudepike, men som hadde en litt mer utradisjonell kjole. På mange av bildene ser det ut som om det var henne som var brudepiken. Anonymkode: 1e86e...a2e 6
Kontormus Skrevet 15. juli 2016 #15 Skrevet 15. juli 2016 Nei, kjære vene. Hvit kjole på et lita jente kan jeg aldri tenke meg at noen reagerer negativt på. Sånn generelt syns jeg folk overdriver disse fargekodene til bryllup, de er utdaterte og gammeldagse. 6
Snurrepurre Skrevet 16. juli 2016 #16 Skrevet 16. juli 2016 Den 15. juli 2016 at 2.11, Kontormus skrev: Nei, kjære vene. Hvit kjole på et lita jente kan jeg aldri tenke meg at noen reagerer negativt på. Sånn generelt syns jeg folk overdriver disse fargekodene til bryllup, de er utdaterte og gammeldagse. Og jeg skjønner ikke hvorfor man ikke bare kan velge en annen farge enn hvitt, de få gangene man er i bryllup. 7
Kontormus Skrevet 16. juli 2016 #17 Skrevet 16. juli 2016 6 timer siden, Snurrepurre skrev: Og jeg skjønner ikke hvorfor man ikke bare kan velge en annen farge enn hvitt, de få gangene man er i bryllup. Hvitt er en typisk farge for sommerklær. Mange velger å gifte seg på den lyse årstiden, og jeg ser ikke at det er SÅ viktig at en må kjøpe ny kjole til en som er så liten, og som mest sannsynlig ikke kan bruke den flere ganger. 3
Snurrepurre Skrevet 16. juli 2016 #18 Skrevet 16. juli 2016 30 minutter siden, Kontormus skrev: Hvitt er en typisk farge for sommerklær. Mange velger å gifte seg på den lyse årstiden, og jeg ser ikke at det er SÅ viktig at en må kjøpe ny kjole til en som er så liten, og som mest sannsynlig ikke kan bruke den flere ganger. Da kan man jo bare kle ungen mindre formelt, i en sommerlig kjole man har, i annet enn hvitt. 4
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2016 #19 Skrevet 16. juli 2016 Har vært i bryllupet nå, så ikke noe vits å svare lenger Hun gikk med den fine hvite kjolen sin, med rosa tilbehør og fikk masse skryt! Anonymkode: 09afb...715 2
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2016 #20 Skrevet 16. juli 2016 7 timer siden, AnonymBruker skrev: Har vært i bryllupet nå, så ikke noe vits å svare lenger Hun gikk med den fine hvite kjolen sin, med rosa tilbehør og fikk masse skryt! Anonymkode: 09afb...715 Ingen som sier noe til barnets mor.. Men det er godt mulig de tenker og sier sitt når du ikke er der Ser ut som folk diskuterer hvorvidt det er greit at barn går i hvitt i bryllup eller ei, ikke din spesifikke sak. Anonymkode: 735b6...5bc 6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå