AnonymBruker Skrevet 9. juli 2016 #1 Skrevet 9. juli 2016 Såg i dag at det har komt noen insekter som er pittesmå, akuratt som en liten prikk som beveger seg i en vinduskarm. Har ikke oppservert noen i andre vinduskarmer... Dem ser ut som svarte prikker når jeg ikke lyser på dem, men når jeg lyser med mobilen ser dem gule ut.. Shitt, noen som har hatt det samme? Anonymkode: 45070...2b7
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2016 #3 Skrevet 9. juli 2016 15 minutter siden, Mysticgirl skrev: Kan det være sølvkre? Sølvkre er ikke små nok til at jeg ville beskrive dem som en bevegelig "prikk", og i tillegg trives de best på fuktige og mørke steder, som vel er så langt fra beskrivelsen på en vinduskarm i juli som man kan komme. Så jeg tviler sterkt. Anonymkode: e8d9c...eef
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2016 #5 Skrevet 9. juli 2016 29 minutter siden, Minya skrev: Brunmidd? Tja, har verken plen eller blomster som er ekte. Kommer kanksje av vinden då. Har spraya ned ytterveggen rundt vindue med instekspray. Så får hope dem ikke kommer inn! Anonymkode: 45070...2b7
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2016 #6 Skrevet 9. juli 2016 Vi har mye sånt rundt potteplantene våre. Gjør ingen skade. Anonymkode: 899f1...be1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå