Gjest Anonymous Skrevet 7. november 2004 #1 Skrevet 7. november 2004 hvilke mobil har du? Skal kjøpe ny, syns nokia 7260 og LG L1100 er stilig.
Arkana Skrevet 7. november 2004 #2 Skrevet 7. november 2004 Har en Samsung E100. Veldig fornøyd med den. Litt uvant i begynnelsen for jeg har alltid hatt Nokia før, men det venner man seg fort til. Den er liten og stilig og har det man trenger.
Gjest jan Skrevet 7. november 2004 #3 Skrevet 7. november 2004 Har aldri hatt mobiltelefon. Liker ikke tanken på å altid være tilgjengelig. Har flere kamerater som ikke klarer å skru dem av. Det var da en tid da folk klarte seg fint uten mobile også? Verste jeg vet er folk som snakker hlyt i mobilen. på buss, tog, og andre plasser der jeg blir nødt til å høre på dem. IDIOITER..og ja..det er oftest jenter.
Gjest Anonymous Skrevet 7. november 2004 #4 Skrevet 7. november 2004 Har aldri hatt mobiltelefon. Liker ikke tanken på å altid være tilgjengelig. Har flere kamerater som ikke klarer å skru dem av. Det var da en tid da folk klarte seg fint uten mobile også? Verste jeg vet er folk som snakker hlyt i mobilen. på buss, tog, og andre plasser der jeg blir nødt til å høre på dem. IDIOITER..og ja..det er oftest jenter.og det var vel ikke de jeg lurte på heller...????
Gjest Ms Chanandler Bong Skrevet 7. november 2004 #5 Skrevet 7. november 2004 Har aldri hatt mobiltelefon. Liker ikke tanken på å altid være tilgjengelig. Har flere kamerater som ikke klarer å skru dem av. Det var da en tid da folk klarte seg fint uten mobile også? Verste jeg vet er folk som snakker hlyt i mobilen. på buss, tog, og andre plasser der jeg blir nødt til å høre på dem. IDIOITER..og ja..det er oftest jenter. Greit det, men hvorfor i all verden svarer du på denne tråden da.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå