Gå til innhold

Erfaringer med gutter/jenter som ikke tar et hint?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg vil gjerne høre deres erfaringer med gutter eller jenter som ikke tar et hint? Her er en av mine erfaringer: 

jeg møtte en fyr på byen som jeg ble med hjem. Han ville ha telefonnummeret mitt, siden har han sendt meg meldinger jevnt og trutt. Først svarte jeg for å være hyggelig. Jeg kom på unnskyldninger for å ikke møte han, da jeg ikke var interessert. Jeg sluttet å svare han fordi jeg ikke var interessert, men han sender meg meldinger til og fra. Har ikke lyst til å være frekk heller og si at han må slutte å ta kontakt.. 

Jeg ville aldri tatt kontakt med en fyr som ga inntrykk av at han ikke var noe keen, spesielt ikke når de ikke svarer på meldinger. 

Nå er det deres tur! ☺️

Anonymkode: b365d...f06

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg foretrekker klar tale over hint any day..

Beklager, det var ikke en erfaring, men i sånne tilfeller: Når man hinter, hinter og hinter uten at poenget blir tatt, så man i alle fall si det rett ut, ikke bare håpe at hint 2783 plutselig skal virke.

• Liker 10
AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, Ananas. skrev:

Jeg foretrekker klar tale over hint any day..

Beklager, det var ikke en erfaring, men i sånne tilfeller: Når man hinter, hinter og hinter uten at poenget blir tatt, så man i alle fall si det rett ut, ikke bare håpe at hint 2783 plutselig skal virke.

Ja, det er jo igrunn sant. Skal fortelle fyren nå at jeg ikke er interessert i å møtes, så blir det lettere for oss begge. Ts

Gjest noe tilfeldig
Skrevet (endret)

Du kan lage deg en sånn tinnfoliehatt og prøve å tenke veldig hardt ved ditt neste hint at du egentlig mener noe annet enn det du skriver, så kanskje den tankelesinga du forventer at vedkommende skal utføre faktisk går gjennom. (Eller du kan prøve å bare være ærlig å si at du ikke ønsker noe videre kontakt med vedkommende, og spare både deg og han/hun mye tid..) 

Endret av noe tilfeldig
AnonymBruker
Skrevet

Selv ville jeg ha tatt et hint umiddelbart. Jeg synes det er fryktelig merkelig at det er så mange som ikke klarer å ta så tydelige hint. Særlig når det skjer flere ganger. Jeg synes dette er et tegn på at man ikke forstår hva slags signaler en person sender ut, og det får meg ærlig talt til å betvile de sosiale evnene til vedkommende. Personlig foretrekker jeg å si ifra på en klar og ordentlig måte dersom første vage respons ikke fører frem. De aller fleste forstår at en vag respons betyr at jeg ikke er interessert, så jeg har av den grunn ikke et behov for å være så direkte i første omgang.

Jeg forstår at det kan oppleves som ubehagelig å være så direkte. Jeg synes det selv også, men det er det mest redelige å gjøre når vedkommende rett og slett ikke forstår at man ikke er interessert. 

Anonymkode: 3e8fb...356

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor gav du nummeret når du ikke ville ha noe mer med han å gjøre? Men når du først er så dum at at du gav blandede signaler, må du da kunne greie å bare sende han en melding om at du ikke er interessert og beklage om du gjorde det uklart for han? Det er ikke frekt. Det er ærlig. Men det er kjipt å ikke få svar. Stakkars mann, ikke hans feil at han likte deg.

Anonymkode: f74c4...5e7

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Du har jo gitt han nummeret ditt! Selvfølgelig tror han du er interessert. Hinting fungerer ikke med menn, vil du ikke mer så får du si klart fra at dette her går ikke. Tipper du egentlig liker oppmerksomheten og derfor lar han holde på. 

Anonymkode: 4aebd...46f

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg vil gjerne høre deres erfaringer med gutter eller jenter som ikke tar et hint? Her er en av mine erfaringer: 

jeg møtte en fyr på byen som jeg ble med hjem. Han ville ha telefonnummeret mitt, siden har han sendt meg meldinger jevnt og trutt. Først svarte jeg for å være hyggelig. Jeg kom på unnskyldninger for å ikke møte han, da jeg ikke var interessert. Jeg sluttet å svare han fordi jeg ikke var interessert, men han sender meg meldinger til og fra. Har ikke lyst til å være frekk heller og si at han må slutte å ta kontakt.. 

Jeg ville aldri tatt kontakt med en fyr som ga inntrykk av at han ikke var noe keen, spesielt ikke når de ikke svarer på meldinger. 

Nå er det deres tur! ☺️

Hvorfor bruker du gutter og kaster dem på søpla etterpå?

Anonymkode: 7b211...8cd

• Liker 5
Skrevet

Korte svar på messenger, tar ikke tlf når jeg ringer og ikke ringer oppigjen, tar jeg som hint på at kontakt ikke ønskes. Jeg går videre :ph34r:

Men det hadde vært kjekt om fyren bare kunne sagt at vi ikke var noe bra match. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg tar hintet når jeg blir fadet ut. Selv gir jeg ikke hint på den måten. Jeg sier ifra at det ikke blir noe. 

Hinting er feigt og undvikende. Klar tale is the shit. 

Anonymkode: 67281...efd

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...