Gå til innhold

Sender nye meldinger når de ikke får svar!

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hva er det med folk på sukker/tinder osv som sender ny(e) meldinger hvis ikke de får svar på den første med en gang?? Og så gjerne fler og fler? 

Altså det er jo ofte at intensjonen har vært å svare men at venter litt fordi det ikke passet akkurat da. Og til og med dersom man ikke engang har lest meldinga (på sukker får de jo beskjed om det) så pøser de inn masemeldinger?! Hjelp hva er galt 

Anonymkode: 2466e...679

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

De er desperate. De får gjerne ikke så mye respons fra kvinner og legger alle kortene sine i de få kvinnene de har nådd frem til. De gjør jo seg selv en bjørnetjeneste med denne masingen, men personlig synes jeg det er ganske greit så jeg får luket bort disse mennene fra starten av. Jeg er ikke interessert i å involvere meg med en slik mann, og det tror jeg de færreste er. 

Anonymkode: f1cfa...d0b

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet
26 minutter siden, AnonymBruker skrev:

De er desperate. De får gjerne ikke så mye respons fra kvinner og legger alle kortene sine i de få kvinnene de har nådd frem til. De gjør jo seg selv en bjørnetjeneste med denne masingen, men personlig synes jeg det er ganske greit så jeg får luket bort disse mennene fra starten av. Jeg er ikke interessert i å involvere meg med en slik mann, og det tror jeg de færreste er. 

Enig der. De sliter sikkert med for tidlig utløsning og. Turn off med despo menn. 

Anonymkode: 73049...bcb

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hva er det med folk på sukker/tinder osv som sender ny(e) meldinger hvis ikke de får svar på den første med en gang?? Og så gjerne fler og fler? 

Altså det er jo ofte at intensjonen har vært å svare men at venter litt fordi det ikke passet akkurat da. Og til og med dersom man ikke engang har lest meldinga (på sukker får de jo beskjed om det) så pøser de inn masemeldinger?! Hjelp hva er galt.

Du kan gå inn på Tinder og se meldingen men ikke bare skrive et kort "Hei, jeg er litt opptatt, men vil svare deg utfyllende snart"?

Anonymkode: 75654...a77

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Du kan gå inn på Tinder og se meldingen men ikke bare skrive et kort "Hei, jeg er litt opptatt, men vil svare deg utfyllende snart"?

Nå er ikke jeg den du svarer, men jeg svarer da jeg opplever det samme stadig vekk.

Jeg har ofte ikke tid til det, telefonen min ligger som regel i veska under hele arbeidsdagen, og i lunsjen er jeg mer opptatt av å svare på viktigere meldinger og beskjeder fra venner eller familie. Tinder er ikke her livet mitt.

dating tar jeg når jeg er ferdig stresset og har tid. De som ikke orker å vente blir som regel slettet.

Anonymkode: fc602...aae

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Nå er ikke jeg den du svarer, men jeg svarer da jeg opplever det samme stadig vekk.

Jeg har ofte ikke tid til det, telefonen min ligger som regel i veska under hele arbeidsdagen, og i lunsjen er jeg mer opptatt av å svare på viktigere meldinger og beskjeder fra venner eller familie. Tinder er ikke her livet mitt.

dating tar jeg når jeg er ferdig stresset og har tid. De som ikke orker å vente blir som regel slettet.

Men du har tid til å lese meldingene som kommer inn?

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
31 minutter siden, AnonymBruker skrev:

På kvelden ja. 

Også får jeg jo opp varsler hver gang noen sender meg meldinger. Skjønner fort tegninga når det ligger tre/fire varsler fra samme person ila 1200-1600... 

• Liker 3
Skrevet
16 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja, det tar ti sekunder. Maks. Å komme med et ordentlig svar tar lang tid. Jeg synes det er teit å skrive en kort melding hvor man sier at man svarer senere, den kan man droppe og så heller svare senere. Jeg tok meg tid til tinder på kvelden, men leste meldinger i løpet av dagen. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Det jeg har opplevd noen ganger på Tinder er at før jeg har rukket og gå inn og lese meldingen jeg har fått, så har de slettet meg som match. Og da har det ikke gått et døgn en gang. Drama kings. :)

Anonymkode: 80645...234

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har ikke på varsler (på noe sånn genrer forsåvidt), fordi jeg blir utslitt av det og mener at jeg må få forbeholde meg retten til å sjekke alt av apper når jeg føler jeg har tid til det. Og en datingside der man for det første ikke kjenner personen så synes ikke jeg man skal forvente respons på lik linje som fra venner og kjente. En litt lavere frekvens på meldinger og litt mer utfyllende ordentlige svar er på sin plass mener jeg. Og det tar jeg når jeg føler jeg har tid og lyst til det. Og uansett om jeg har tenkt å svare eller ikke så kan jeg garantere at dersom en person jeg ikke kjenner på en datingapp begynner å mase og anklage så blir det ikke noe svar. Snakk om å gi dårlig inntrykk

• Liker 1
Skrevet

Også har du de som sender "du kan i det minste si at du ikke er interessert i stedet for å ignorere" sånn 30min-2 timer etter sin åpningsmelding. Fryktelig irriterende - uansett kjønn. Sitter jo ikke på disse sidene dag ut og dag inn, heller. Fått 2 av de meldingene bare i dag, og jeg har vært på jobb hele dagen.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg sendte en melding til ei jeg ikke kjenner så godt en gang men jeg fikk aldri svar, tror ikke hun så meldingen eller så ville hun absolutt ikke ha noe med meg å gjøre. Men sendte jo ikke flere meldinger da, skjønner meg virkelig ikke på de som fortsetter å mase og sende flere meldinger når de ikke har fått svar på den første. De må jo for søren ta et hint!

Anonymkode: b1abd...065

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg sendte en melding til ei jeg ikke kjenner så godt en gang men jeg fikk aldri svar, tror ikke hun så meldingen eller så ville hun absolutt ikke ha noe med meg å gjøre. Men sendte jo ikke flere meldinger da, skjønner meg virkelig ikke på de som fortsetter å mase og sende flere meldinger når de ikke har fått svar på den første. De må jo for søren ta et hint!

Anonymkode: b1abd...065

Ja enig! Er det virkelig noen som tror de oppnår noe positivt  med å holde på sånn? Og hva slags forventninger har man til folk man ikke kjenner?! 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Spørsmål fra singel mann på tinder her; hvordan liker dere å bli snakket til på tinder?

personlig starter jeg med et "hei :)"

Anonymkode: c3667...502

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

De har vel vært på KG og fått råd fra damene her inne da. 

Når menn spør hva de skal gjøre med damer som ikke svarer så svarer jo hønseflokken på KG at man bare skal prøve igjen og sende flere meldinger.

Men det er jo fordi damer er ute av stand til å gi vettuge råd.  

Anonymkode: 0fce6...581

AnonymBruker
Skrevet

Ikke interessert..men pleier å være høflig ovenfor medmennesker så svarer hvis jeg har tid.

Anonymkode: 7b034...70b

AnonymBruker
Skrevet
5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Spørsmål fra singel mann på tinder her; hvordan liker dere å bli snakket til på tinder?

personlig starter jeg med et "hei :)"

Anonymkode: c3667...502

Personlig synes jeg det er en kjedelig førstemelding. Alle kvinner er uansett forskjellig, og det er mange som mener at det er mer enn nok. :) Selv foretrekker jeg en hyggelig førstemelding som er på rundt 1-2 setninger. Pluss hvis det er i en spøkefull tone. 

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er som deg og bruker også litt tid på å svare. Har ikke tid på jobb, men leser gjerne om det kommer melding inn. Etter jobb er det gjerne trening og så hjem å lage noe mat/rydde litt. Svarer når jeg setter meg ned i sofaen på kvelden. Har ikke opplevd masing ennå og er glad for det. Hadde noen maset hadde jeg kuttet dem ut. Det er ikke akkurat en person jeg ville møtt og etterhvert gitt nummeret mitt til. Tenk hvor mye mas det hadde blitt da. De får respektere at man har et liv og at den nye Tindermatchen ikke er første prioritet. Når de ikke svarer meg med en gang tenker jeg at de svarer når de har tid/lyst, forventer den samme respekten tilbake.

Synes også at det er greit at skrivingen frem og tilbake ikke blir alt for hyppig. Vil at kontakten skal vekke interessen og gi meg et inntrykk av hvem personen er. Men vil ikke vite alt/snakke om alt før vi eventuelt møtes. Må være litt spenning og litt å snakke om da og.

Anonymkode: 78250...34b

AnonymBruker
Skrevet
7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er som deg og bruker også litt tid på å svare. Har ikke tid på jobb, men leser gjerne om det kommer melding inn. Etter jobb er det gjerne trening og så hjem å lage noe mat/rydde litt. Svarer når jeg setter meg ned i sofaen på kvelden. Har ikke opplevd masing ennå og er glad for det. Hadde noen maset hadde jeg kuttet dem ut. Det er ikke akkurat en person jeg ville møtt og etterhvert gitt nummeret mitt til. Tenk hvor mye mas det hadde blitt da. De får respektere at man har et liv og at den nye Tindermatchen ikke er første prioritet. Når de ikke svarer meg med en gang tenker jeg at de svarer når de har tid/lyst, forventer den samme respekten tilbake.

Synes også at det er greit at skrivingen frem og tilbake ikke blir alt for hyppig. Vil at kontakten skal vekke interessen og gi meg et inntrykk av hvem personen er. Men vil ikke vite alt/snakke om alt før vi eventuelt møtes. Må være litt spenning og litt å snakke om da og.

Anonymkode: 78250...34b

Ja er akkurat det jeg mener. Når en person man ikke aner hvem er begynner å anklage og klage og mase på respons så mister man lysta. Det er respektløst og rett og slett ganske rar og sosialt uakseptabel oppførsel 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
32 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja er akkurat det jeg mener. Når en person man ikke aner hvem er begynner å anklage og klage og mase på respons så mister man lysta. Det er respektløst og rett og slett ganske rar og sosialt uakseptabel oppførsel 

Hva synes du om jenter som samler på menn da på Tinder?

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...