Naima Skrevet 7. november 2004 #1 Skrevet 7. november 2004 Jeg tenker på om man skal sette det opp for en anledning. Jeg har hår til midjen og det er veeeeldig tykkt og tungt så jeg er redd det er for langt til å settes opp. Er det noen som vet noe om dette ?
L@dy Skrevet 7. november 2004 #2 Skrevet 7. november 2004 Jeg har hår til midjen og det er veeeeldig tykkt og tungt så jeg er redd det er for langt til å settes opp. Selv om det er langt så er jeg sikker på at en frisør vil klare å kunne sette det opp. Men jeg tenkte det må bli utrolig tungt om du skal sette opp alt av håret! Altså, at frisyren sikkert vil kunne holde, men at en etter noen timer fort kan få vondt i hodet.
Gjest gjest1 Skrevet 7. november 2004 #3 Skrevet 7. november 2004 Når det blir brunt i tuppene??? heheheh urk da. Mitt er også ned til midjen men ganske tynt nederst, syjnes ikke det er for langt enda.
Gjest Ms Chanandler Bong Skrevet 7. november 2004 #4 Skrevet 7. november 2004 Har samme type hår som deg og jeg kan bare glemme å sette det opp oppå hodet for da sørger tyngden for at håret glir ned etter en liten stund. Har ikke prøvd å kline håret fullt av voks, gele eller lign. først, men vil tro at det vil skape litt mer hold. Mine beste venner når jeg skal sette opp hår er faktisk de gode gamle hårnålene. Utrolig hvor godt de faktisk sitter.
Naima Skrevet 7. november 2004 Forfatter #5 Skrevet 7. november 2004 Var hos frisøren og spurte og de kunne ikke garantere at det holdt seg oppe, men de mente at jeg skulle klippe meg opp til skuldrene da kunne de garantere det. Og om jeg ikke valgte å klippe meg (dette var for en stund siden jeg skule i brylup) så måtte jeg betale nesten 2000 kr og de kunne ikke garantere at det holdt. Huff... jo hårnålene eller hår lopper som mormor kaller de går greit er bare at jeg klarer bare få opp halve håret (det fremme med ansikte og på siden , det bak får bare henge rett ned)
Gjest miau Skrevet 7. november 2004 #6 Skrevet 7. november 2004 sånn halvt oppsatt hår kan være kjempefint på jenter med langt hår
Gjest Ms Chanandler Bong Skrevet 7. november 2004 #7 Skrevet 7. november 2004 sånn halvt oppsatt hår kan være kjempefint på jenter med langt hår Enig. Kanskje du og kan bruke hårruller eller krølltang først. Ellers kan jo f.eks. en fransk flette være kjempefint.
Naima Skrevet 7. november 2004 Forfatter #8 Skrevet 7. november 2004 fransk flette er det utover flettet parisaflette? som noen kaller fiskeflette?
birgitte242 Skrevet 7. november 2004 #9 Skrevet 7. november 2004 Når håret er så langt som ditt er det perfekt for fletting. Ta en titt på denne siden, her er det utrolig mye fint. http://www.dreamweaverbraiding.com/braid_examples.htm
Naima Skrevet 7. november 2004 Forfatter #10 Skrevet 7. november 2004 takk for linken var jo masse artigt der, men jeg må inrømme at jeg trenger hjelp til nesten alle typer fletter bare ikke den vanelige enkle
Gjest Ms Chanandler Bong Skrevet 7. november 2004 #11 Skrevet 7. november 2004 fransk flette er det utover flettet parisaflette? som noen kaller fiskeflette? Mener slik som det første bildet øverst til venstre på den linken birgitte242 sendte. Mange kaller og denne for kinaflette. Kjært barn har mange navn....
Gjest Lea Skrevet 7. november 2004 #12 Skrevet 7. november 2004 fransk flette er det utover flettet parisaflette? som noen kaller fiskeflette? Fransk flette er flettet innover. Kinaflette altså.. eller hva man velger å kalle det.
sirka Skrevet 8. november 2004 #13 Skrevet 8. november 2004 Det spørs også hvor tykt det er. Har selv tykt hår og kan ikke ha det mye lenger enn like nedenfor skuldrene skal det bli noe fint å sette opp.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå