Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Mobiljenta
Skrevet

Følger det med kabel så jeg får overført mp3`er fra datamaskinen og over på telefonen? Og i tilfelle ikke, hva koster denne?

Videoannonse
Annonse
Gjest Ethereal
Skrevet

Samboeren min har den telefonen, og han bruker i hvertfall kortleser til minnekortet når han overfører mp3-filer. Om det fulgte med kabel, vet jeg i grunnen ikke.

Nytt minnekort med 512mB koster forøvrig ca 500 kroner, og da får du presset inn endel musikk :)

Gjest Anonymous
Skrevet

jeg anbefaler blåtann, jeg bruker ikke en kabel men blåtann for å overeføre filene fra min mobil til dataen min. den kostet 299 og var litt billigere enn en kabel og den er bedre også fordi jeg kan bruke den til alle telefonene som bruker blåtann.

Skrevet
Samboeren min har den telefonen, og han bruker i hvertfall kortleser til minnekortet når han overfører mp3-filer. Om det fulgte med kabel, vet jeg i grunnen ikke.

Nytt minnekort med 512mB koster forøvrig ca 500 kroner, og da får du presset inn endel musikk :)

Blir ikke telefonen usedvanlig treg med 512MB da? Trodde 256MB gjorde den treg nok..

Gjest Ethereal
Skrevet

Jeg har ikke hørt noen klager, i hvertfall, og han er ganske kresen av seg. Men jeg vet heller ikke om han har fylt opp kortet maks.

• 2 uker senere...
Skrevet

Overfører via IR, og det funker meget bra! Og er også veldig fornøyd med telefonen! :P

Skrevet

Nå har jeg også fått den og er kjempefornøyd! Beste telefonen jeg noen gang har hatt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...