Gå til innhold

Kan man bruke samme kalasje til sportsdel?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har idag kjøpt en brukt emmaljunga white leathrette med polar understell.. Jeg fikk bare en kalasje/"soltak" med på kjøpet som var på sportsdelen.. Kan man bruke samme kalasje på bagdel og? 

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, independent woman skrev:

Jeg har idag kjøpt en brukt emmaljunga white leathrette med polar understell.. Jeg fikk bare en kalasje/"soltak" med på kjøpet som var på sportsdelen.. Kan man bruke samme kalasje på bagdel og? 

Som regel er det forskjellige kalesjer til bagdelen pg sportsdelen på vognene, men passer den da? Hvis den passer og den skjermer godt så er det vel bare å bruke den :) 

Anonymkode: f3811...452

Gjest Magnifiq
Skrevet

Det er samme kalesje. Det er det som er vanligst på simo og emmaljunga hvertfall.

Skrevet

På vår emmaljunga er det bare en kalesje som det er meningen å flytte over. Når man bruker den på sportsdelen kan man ved å åpne en glidelås under ta ut et ekstra trekk slik at den passer bedre til sportsdelen. 

• Liker 1
Skrevet

På min emmaljunga city duo er det samme kalesje til bag og sportsdel. Kan godt være det er det på din også.

Skrevet

Hvis den heter emmaljunga mondial er det samme kalesje på bag og sportsdel.

Skrevet
Den 8. juli 2016 at 22.28, Fossekall skrev:

På vår emmaljunga er det bare en kalesje som det er meningen å flytte over. Når man bruker den på sportsdelen kan man ved å åpne en glidelås under ta ut et ekstra trekk slik at den passer bedre til sportsdelen. 

Mener du myggnettingen? Jeg har en glidelås under der myggnettingen oppbevares.

Skrevet
25 minutter siden, independent woman skrev:

Mener du myggnettingen? Jeg har en glidelås under der myggnettingen oppbevares.

Er en glidelås i andre enden også, der er det en slags forlengelse av kalesjen som gjør at det ikke blir så åpent når ryggen ligger helt nede. Tok litt tid før jeg fant ut av det selv :)

Skrevet

Ok takk :) det er en knapp som er påsiden, men finner ikke hvor den skal festes. Hører den knappen til sportvogn? Mener knappene på hver sin side nederst fremme :)

Skrevet

Bak på kalesjen, ved trykknappene til å feste kalesjen til bagen er det en glidelås, denne kan åpnes slik at kalesjen blir lang nok

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...