Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har begynt å date en mann på 32,selv er jeg 33. Tredje date på søndag der han kommer hjem til meg på middag (og se fotball). Er veldig betatt men hva gjør jeg hvis han hinter til overnatting? 

Jeg er ute etter noe seriøst og det vet han. Vi har snakket sammen hver dag i 2 uker nå. Han sier sekv han er betatt og han er veldig søt og gentleman mot meg. 

Egentlig vil jeg vente med sex,men nå er greia at det verker sånn i underlivet fordi jeg vil ha han inni meg. Er konstant blaut og må tørke meg nedentil fordi jeg har så lyst på han.. Er det vanlig? Hva gjør dere andre single når dere verker nedentil og vil ha sex men ikke bør? 

Jeg har ikke hatt sex siden nyttårsaften 2014,så dette blir isåfall en big deal for meg. Er redd jeg kommer til å blø siden jeg sikkert har grodd igjen. 

Jeg trenger egentlig bare råd til hva jeg bør si/gjøre! 

Anonymkode: c6f28...c49

Videoannonse
Annonse
Gjest *Micki*
Skrevet (endret)

:ler:

Ehrmm, altså hvis du er seriøs så er nok det beste å bare å ta det litt på sparket og føle på stemningen. Tror ikke du skal avgjøre noe sånt på forhånd. 

Endret av *Micki*
AnonymBruker
Skrevet

Vil du at han skal overnatte eller ikke? Hvis nei; snakk med ham FØR han spør om å få overnatte, og si at det har vært så lenge siden sist og at du vil ta det rolig fordi du virkelig liker ham og vil ikke gå for fort frem - men at han kan stole på at du sier fra så snart du er klar.

Og så sier du fra når du er klar. 😉

Anonymkode: da73b...45b

AnonymBruker
Skrevet
Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev:

Vil du at han skal overnatte eller ikke? Hvis nei; snakk med ham FØR han spør om å få overnatte, og si at det har vært så lenge siden sist og at du vil ta det rolig fordi du virkelig liker ham og vil ikke gå for fort frem - men at han kan stole på at du sier fra så snart du er klar.

Og så sier du fra når du er klar. 😉

Jo jeg vil jo egentlig det men syns kanskje det er litt tidlig med sex. Han virker veldig grei så tror ikke det er noe problem. 

Men den her verkinga i underlivet er slitsom assa. Er det vanlig å ha det sånn? 

Gjest *Micki*
Skrevet
59 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jo jeg vil jo egentlig det men syns kanskje det er litt tidlig med sex. Han virker veldig grei så tror ikke det er noe problem. 

Sikker på at du har hatt sex før? 

AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Kan ikke si jeg har opplevd det samme, men det finnes helt sikkert en kvinnelig versjon av blue balls ja. :fnise:

Så kroppen din har lyst, men hodet har lagt en sperre. Jeg synes du skal la ham overnatte, men gjøre ham klar på at han ikke kan forvente sex. At du rett og slett trenger litt mental tid på å bli klar. Og hvem vet? Kanskje det skjer, kanskje ikke.

AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, *Micki* skrev:

Sikker på at du har hatt sex før? 

Jo det har jeg hatt men ikke siden nyttårsaften 2014. Har nesten glemt hvordan en penis ser ut og hva jeg skal gjøre. Jeg tar det litt som det kommer kanskje ;) 

AnonymBruker
Skrevet

He he, jeg kjenner også en mann som jeg verker etter å ligge med, men som jeg avviser, fordi vi ikke kan bli et par (det passer seg bare ikke). Så det går an å ha lyst, samtidig som man må la være av fornuftige grunner... :)

Anonymkode: 79756...898

Skrevet

Hehe, jeg ser for meg at når han kommer på søndagen så hiver du deg over han og knuller vettet av han, hva kan gå galt?

Ingenting, er det ikke ment for å være dere to, så blir det ikke dere to, er det meningen så blir det dere to.

Sex burde kontrolleres av drifter ikke av hodet, kjør på!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...