AnonymBruker Skrevet 8. juli 2016 #1 Skrevet 8. juli 2016 Selv spiste jeg et hudflak som jeg fant på gulvet hos fotpleieren min,hun bruker skapel og det var sannsynligvis hud fra hælen til kunden som var før meg. Anonymkode: b0efd...185
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2016 #3 Skrevet 8. juli 2016 Ts her, jeg har også 2 ganger kjøpt brukte damesko på ebay og spurt om å få toenail clippings med på kjøpet. Disse tåneglene har jeg gått rund og suttet på å,gjort dem myke før jeg tyggde dem i små biter og svelget. Har også 2 plasser hvor jeg sniker meg inn på dametoalettet og åpner disse hvite beholderene hvor jeg finner masse deilige brukte truser/strømper,bind og graviditets tester. Anonymkode: b0efd...185
Gjest Fox Mulder Skrevet 8. juli 2016 #5 Skrevet 8. juli 2016 Har sett flere episoder av Sex og Singelliv..
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2016 #6 Skrevet 8. juli 2016 57 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ts her, jeg har også 2 ganger kjøpt brukte damesko på ebay og spurt om å få toenail clippings med på kjøpet. Disse tåneglene har jeg gått rund og suttet på å,gjort dem myke før jeg tyggde dem i små biter og svelget. Har også 2 plasser hvor jeg sniker meg inn på dametoalettet og åpner disse hvite beholderene hvor jeg finner masse deilige brukte truser/strømper,bind og graviditets tester. Anonymkode: b0efd...185 Hva slags hvite beholdere? Anonymkode: 1ffe9...508
Gjest Raiu Skrevet 8. juli 2016 #7 Skrevet 8. juli 2016 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hva slags hvite beholdere? Anonymkode: 1ffe9...508 Regner med at han snakker om de små søppelkassene man kaster bind i...
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2016 #8 Skrevet 9. juli 2016 Jeg pleide også å åpne disse bind-søplekassene. Åpnet innpakkede bind for å se hvor mye mensblod man bløder og interessant å se forskjellige "mønster" som kvinner blør.. Noen blør veldig rektangulært i bindet, andre i assymetri og noenganger klumper. Veldig ekkelt å finne grønn utflod da. Anonymkode: eef31...270 1
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2016 #11 Skrevet 12. juli 2016 Den 9.7.2016 at 1.58, AnonymBruker skrev: Jeg pleide også å åpne disse bind-søplekassene. Åpnet innpakkede bind for å se hvor mye mensblod man bløder og interessant å se forskjellige "mønster" som kvinner blør.. Noen blør veldig rektangulært i bindet, andre i assymetri og noenganger klumper. Veldig ekkelt å finne grønn utflod da. Anonymkode: eef31...270 Har du kanskje en personlig blogg du kan linke til? Anonymkode: 4ffd3...085
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2016 #12 Skrevet 12. juli 2016 Ser at jeg ikke kan måle meg de andre her,for det eneste jeg har gjort er vel å spise buser,spise skorper og løs hud på egen kropp og ellers synes jeg det er litt gøy å poppe store kviser og studere innholdet i dem. Anonymkode: 09302...176
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2016 #13 Skrevet 12. juli 2016 7 timer siden, AnonymBruker skrev: Ser at jeg ikke kan måle meg de andre her,for det eneste jeg har gjort er vel å spise buser,spise skorper og løs hud på egen kropp og ellers synes jeg det er litt gøy å poppe store kviser og studere innholdet i dem. Anonymkode: 09302...176 Bedre lykke neste gang, du får nøye deg med andreplass... Anonymkode: 1f337...5ec
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2016 #14 Skrevet 12. juli 2016 43 minutter siden, AnonymBruker skrev: Bedre lykke neste gang, du får nøye deg med andreplass... Anonymkode: 1f337...5ec Vet ikke om jeg vil ha førsteplassen i akkurat dette Anonymkode: 09302...176
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå