Gå til innhold

Helene Drage sexy ?

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Egentlig lite fan av slike poster, men joda, flott hu :)

AnonymBruker
Skrevet

Er der Helene Drage???

Anonymkode: 9fb95...1c5

• Liker 1
Gjest noe tilfeldig
Skrevet (endret)

Hun var veldig sexy på det øverste bildet, wow! Ellers er jeg vant med å se henne i glorete og thight Treningstøy, noe jeg ikke synes er særlig sexy på noen. 

Endret av noe tilfeldig
Skrevet

Tråden er ryddet for kommentarer om kropp og svar til dette,

ninuska_, adm

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er en heterofil kvinne, og Helene D er faktisk en av få kvinner jeg synes er sexy. De andre er hun som spilte søsteren til Dexter, Ayo og Angelina Jolie😊

Har ikke en "greie" for overvektige heller, men det spiller ikke så stor rolle for meg som det virker å gjøre for mange andre. 

Synes Helene er sexy fordi hun virker fargerik, selvsikker og rett og slett er pen😊 Det lille jeg vet om personligheten hennes derimot. Synes det virker som om hun gir opp veldig fort. Det har vel de fleste av oss lyst til, men jeg får ihvertfall mye mer respekt for meg selv når jeg klarer å fullføre ting. Enten det er et studie, en treningsøkt eller følge et kaloribudsjett. Når det er sagt er ikke jeg den rette til å dømme, jeg har ikke gått i hennes sko og kjenner henne uansett ikke.

Anonymkode: 2ef89...460

AnonymBruker
Skrevet

Inni granskauen hvor det ble sablet ned med moderering her da!

For å gjenta meg selv:

På det bildet fra fotoshooten med en proff fotograf så var det så absolutt et sexy bilde. Men det er noen år siden nå, og vedkommende dame har gått opp i vekt.

Hvis man sammenligner med de siste bildene fra bloggen så synes jeg ikke hun er sexy. Litt lubne men trente damer er sexy, kraftig overvektige er ikke sexy. Men det er smak og behag, så det jeg svarer er hvordan jeg foretrekker det. 

Sexy:

http://www.helenedrage.no/archiveposts/tag/nakne-kropper/

Ikke så sexy:

http://www.helenedrage.no/2016/07/06/morgentrening-med-strikk/

Anonymkode: 5161d...02d

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...