AnonymBruker Skrevet 8. juli 2016 #1 Skrevet 8. juli 2016 Jeg er ei dame 32 som endelig skal få testet ut skikkelig gard analsex, problemet mitt er at jeg har hatt det så sjeldent på den "snille" måten at jeg føler meg svært usikker på hvilke råd jeg vør følge. Noen sier klyster, andre vann. Noen faste 24t mens andre igjen sier at fiberrikt kosthold og vann er nok to/tre dager før og frem til selve dagen. ...jeg vil bare føle meg sånn høvelig trygg på at det ikke blir noen uhell...eller andre fadeser...så godt som. Anonymkode: 39592...e4b
Ardenus Skrevet 8. juli 2016 #2 Skrevet 8. juli 2016 Hvis det er med noen du stoler på, er det jo ingen krise om det blir litt gris, bare sørg for å gå godt på do, kanskje ikke spise så mye før ting skal skje, eventuelt en sånn sprute ting opp i rumpa, gud veit hva den heter, generell vask.
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2016 #3 Skrevet 8. juli 2016 Jeg gjør ingen forberedelser. Vi planlegger aldri å ha analsex, det er gjerne en spontan ting som av og til skjer. Har aldri hatt noen uhell:) Anonymkode: b4f8a...71a 2
SlemUlv Skrevet 8. juli 2016 #4 Skrevet 8. juli 2016 Et normalt kosthold, som gjør at du har normal avføring, så ska det ikke være noe problem Om du er usikker, så bruk dusjen, spyl vann opp der, la det være litt, og gå på do.. gjenta til det ser rent ut. (jeg tar av dusjhode når jeg gjør dette)
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2016 #5 Skrevet 8. juli 2016 Kjøp en dusj for der bak på kondomeriet eller liknende. Du kobler den på dusjen, så putter den inn og fyller opp litt, så sett deg på do. Gjør dette 2-3 ganger og du vil være ren. På denne måten kan du være sikker på å ikke få en dårlig start på dine anale gleder Det å ikke gjøre noen forberedelser anbefaler ABSOLUTT IKKE med mindre du er veldig erfaren. Anonymkode: f235e...e66
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2016 #6 Skrevet 9. juli 2016 Tusen takk for gode og seriøse svar Setter jeg stor pris på. Min avføring og rytme er fast og fin, så da går jeg for en liten vannskylling før akten. Anonymkode: 39592...e4b
ajarRun Skrevet 9. juli 2016 #7 Skrevet 9. juli 2016 Dette virket veldig komplisert og unødvendig. Det meste forberedelse jeg noen gang har gjort var å stjele rapsolje fra naboens kjøkken (heldigvis ble jeg ikke tatt, hadde vært pinlig å forklare hvorfor jeg sto naken og smurte inn ereksjonen min med rapsoljen hans). Jeg delte kjøkken da, bodde i studentbolig. 1
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2016 #8 Skrevet 9. juli 2016 10 minutter siden, amativeReflection skrev: Dette virket veldig komplisert og unødvendig. Det meste forberedelse jeg noen gang har gjort var å stjele rapsolje fra naboens kjøkken (heldigvis ble jeg ikke tatt, hadde vært pinlig å forklare hvorfor jeg sto naken og smurte inn ereksjonen min med rapsoljen hans). Jeg delte kjøkken da, bodde i studentbolig. MORSOMT 😀😀 Anonymkode: 39592...e4b 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå