Gå til innhold

Hvor mange km i uka?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Dere som jogger (mosjonister), hvor mange km løper dere tilsammen per uke, sånn ca.? 

Anonymkode: 1f942...00c

Gjest Sobril
Skrevet

Jeg jogger 30. Har som mål å komme opp i 40 etter hvert, men stresser ikke. 

Det blir som regel tre økter i uka, og noen ganger fire hvis jeg har jogget et par kortere distanser (trives med 10 kilometer). 

AnonymBruker
Skrevet
5 minutter siden, Sobril skrev:

Jeg jogger 30. Har som mål å komme opp i 40 etter hvert, men stresser ikke. 

Det blir som regel tre økter i uka, og noen ganger fire hvis jeg har jogget et par kortere distanser (trives med 10 kilometer). 

Men du jogger 30 hver uke, uansett antall turer? :) Så enten tre på 10 km, eller feks. to på 10 km og to på 5 km? 

Gjest Sobril
Skrevet
14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Men du jogger 30 hver uke, uansett antall turer? :) Så enten tre på 10 km, eller feks. to på 10 km og to på 5 km? 

Jepp 😊

AnonymBruker
Skrevet

Ligger på rundt 25-30 km i uken foreløpig. Øker både lengden og hastigheten for tiden.

Øk med max 10% i uken har jeg funnet fra noen 'lærde' i runners world :)

Har konkret mål :D

Anonymkode: 85569...07b

AnonymBruker
Skrevet

Jeg får være småmosjonistenes alibi jeg da. ;)

Jeg jogger 10-15 km pr uke.  (5 km 2-3 ganger i uken).

Anonymkode: d2a40...a9f

• Liker 1
Skrevet

15 km her også. Øker med 10% i uken. Eller, mindre kanskje, må være ekstremt forsiktig fordi jeg får beinhinnebetennelse så lett. Målet er 30-50 km i uken, men jeg tror egentlig ikke det er sannsynlig.

Gjest Sobril
Skrevet
1 time siden, CoolSistah skrev:

15 km her også. Øker med 10% i uken. Eller, mindre kanskje, må være ekstremt forsiktig fordi jeg får beinhinnebetennelse så lett. Målet er 30-50 km i uken, men jeg tror egentlig ikke det er sannsynlig.

Tja - ikke si dét.

For fem måneder siden fødte jeg og gikk opp 30 kilo i svangerskapet. Har ikke trent på kjempelenge, tok opp jogging igjen fremfor bryllupet vårt i fjor sommer. Så ble det pause i ett års tid i forbindelse med graviditeten 

Begynte å jogge i forbindelse med røykeslutt da jeg var 30. Da ble det cirka 3-4 ganger per uke med 5 kilometer. Men siden kroppen var slik jeg ville ha den så gadd jeg liksom aldri gjør noen innsats for å bli skikkelig sprek.

Nå derimot... Vet egentlig ikke hva som skjedde, men plutselig syntes jeg de 5-6 kilometerne jeg begynte å jogge nå i april, eller rundt det, ble så korte. Fikk for meg at jeg ville jogge langt. Her er jeg nå og jogger over en mil uten problemer. Det bare kom til meg liksom. Sprø greier, men 10 kilo tyngre og 12 år eldre så har jeg blitt mye sprekere enn jeg noensinne har vært. Det synes ikke enda, men sammen med kostholdet så BØR jeg være MILF sommer'n 2017 :P 

AnonymBruker
Skrevet

Løper mellom 50-70 km i uken når jeg ikke er skadet. 

Mer skadet nå og da går det i alternativ trening. 

Har løpt i ca. 2 år 😊

Anonymkode: b6b1a...1bd

Skrevet

Jeg ligger på 40+😊 fornøyd med det, med amming og mini på 6 mnd er det mye annet som tapper energi også. Lå på 70-90 før, men er i bedre form nå😉 ble vel for mye, rett og slett 😥

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...