Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Ja, jeg føler liksom at alle har en diett for tiden. Selv unner jeg meg en iskrem av og til. Men jeg har fått et problem, igjen... Jeg prøver alltid å slanke meg. Har vært tynnere, men da var jeg også veldig kald av meg og svak. Jeg er 180 cm høy og 94 cm rundt rumpa, og vil ta vekk noen. Synes jeg er kraftig. Heg veier 60 kg. I det siste har dagene sett sånn ut: frokost: havregryn, proteinmiks med kokosmelk eller havredrikk og splenda eller honning. 

- Lunsj: laksefilet

Middag: en halv pose Easy diet. Og kaffe

Kvelds: havregryn eller yoghurt

Anonymkode: 70500...dfc

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Om man vil ned i vekt må man spise mindre eller trene mer, eventuelt begge deler men da må man være obs på at man ikke spiser så lite at man blir syk. Utenom det spiller det ingen rolle hva du gjør. Få i deg alt du trenger av vitaminer, proteiner, fett, mineraler

Anonymkode: 42560...68c

AnonymBruker
Skrevet

Klart man ikke må gå på diett. (På tross av at halve landet plutselig innbiller seg at de er allergiske mot mat.) Jeg er 168 høy, veier 52 kilo, og spiser normalt. Ingen fantomallergier eller "alternative", fikse ideer (velbegrunnet veganisme og vegetarisme er ikke fikse ideer, bare så det er sagt). 

Anonymkode: 65dea...217

AnonymBruker
Skrevet

Hvis du er 180 høy og veier 60 kg, er du langt fra kraftig..Heller undervektig.,

Anonymkode: 1b1de...f2f

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

180 cm, 60 kg, 94 cm over rompa. Veldig lave tall. Du er da alt annet enn kraftig. Du er høy ja, men det får du ikke gjort noe med med med mindre du kapper av den enten hodet eller beina, men det ønsker du nok strengt tatt ikke ;)

Og diett, vær så snill. Finn en livsstil du trives med, som gjør deg fornøyd. Å slanke seg kommer man ingen vei med. Det blir god gammeldags jojoslanking som man kommer absolitt ingen vei med.

Det du skriver av menyen din: Altfor lite!! Spis skikkelig mat, da holder du varmen og beholder styrken din. Hvis du føler deg kraftig, så er det nok kun i hodet ditt. Og der kan en psykolog hjelpe deg, ingen dietter kan det.

Anonymkode: 6a788...a15

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er litt høyere enn deg,og jeg trenger å gå ned i vekt. Veier over 20 kg mer enn deg,men aldri i livet om jeg ville spist så lite.

I tillegg er det lite næring i det du spiser. Det er viktigere å ha en livsstil en kan leve med enn å spise kjempelite og muligens bli syk av det.

Synes det er utrolig trist at så mange ikke tenker helse,men tenker kun på "hvordan bli tynnest mulig?" Dessuten en høyere kropp er større,men det betyr ikke at man er kraftig. Når jeg ser på dine tall så tror jeg at du er veldig tynn.

Anonymkode: 6560b...dbc

• Liker 2
Skrevet

Hei TS,

Du beskriver allerede en BMI som er på grensen til undervektig og uttrykker et ønske om å gå ytterligere ned i vekt. Minner om retningslinjene på forumet:

Sitat

- Tråder hvor trådstarter ber om råd til å bli undervektig ifølge BMI-kalkulator vil bli stengt. BMI er ikke likt for alle og man kan gjerne diskutere hvorvidt det er et godt mål for absolutt alle, men vi anser det som en god nok grense for hvor langt man kan gå med å gi råd for å gå ned i vekt.

Les retningslinjene her http://forum.kvinneguiden.no/topic/889646-retningslinjer-for-kosthold-trening-og-sport-forumet/

Denne tråden stenges. 

Hilsen,

Bond, forumansvarlig 

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...