Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har (endelig, tok sin tid... :oops: ) klart å laste ned DC++ for å prøve å få lastet ned litt musikk. Men jeg er ingen superkvinne på pcen så forstår ikke helt hvordan jeg gjøre det.... Har tidligere brukt napster og winmx og de var jo litt enklere..... Noen som kan gi meg noen tips?

På forhånd takk :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sambo har brukt dette og jeg prøvde meg litt på det, men synes det er et tungvindt program.

Du må koble deg opp mot en hub hos dem, og de fleste krever at du har et minstetall i antall giga å dele selv. Alt fra 1g til 10 er vanlig, noen har en del mer g for å koble seg opp hos dem også.

Når du først har kommet inn på en hub er det greit, da kan du søke etter ting hos de som er koblet til samme hub, enten musikk selv eller søke på personene og se hva de har.

Skrevet

Søk etter DC++ på forumets søkeside, begrenset til Data og internett. Da får du opp masse tråder om programmet, mange av de inneholder gode tips.

Om du har spesielle interesser kan du søke etter hub-er på www.hublist.org. Da får du også opp hva de ulike hubene krever av deling. Men det er også en del huber som ikke har krav til deling, eller svært små krav. Det er bare om å gjøre å finne de.. :wink:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...