Gå til innhold

Forslag til praktisk reise- og ferievogn?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei,

Tar gledelig i mot forslag til reise- /ferievogn. Som vi også kan bruke til små svippturer her hjemme. Må være litt solid, ikke plasthjul som rister løst.

Må gjerne sitte begge veier, men mot trilleren er å foretrekke (ikke et must). Bør også være god å sove i. Har kjøpt (og solgt) babyzen yoyo. Så ikke den.

På forhånd, tusen takk for svar :)

Anonymkode: 0964a...096

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er veldig fornøyd med babyjogger city mini :) romslig, nesten full liggestilling, god å trille og tar liten plass sammenlagt!

AnonymBruker
Skrevet
Et øyeblikk siden, chiki skrev:

Babyjogger city mini gt

Takker for tips. Har hørt flere som har det. Får man satt ryggen helt rett i sittende stilling? Min nabo har City Elite, og der sitter gutteb litt sammensunket siden ryggen har noen grader helling, selv om de strammer max under på det tauet under.

Anonymkode: 0964a...096

AnonymBruker
Skrevet

Blir nok likt. Jeg har prøvd både micro, mini og mini gt og er fornøyd med alle. Mine 3 barn har likt vognene godt.

har city mini som enkelt vogn nå og city mini som søskenvogn med hardbag på. Elsker de vognene. Ville ikle brukt city mini som vanlig vogn, men gt funker supert siden du kan stille styret.

har den fast i bilen og har hatt den med på ferie i både storby og syden i 5 år nå:) de varer lenge. Eldste var 4,5 år i fjor sommer og brukte den litt da om hun trengte en dupp eller hile beina litt

Anonymkode: a6b46...bd0

Skrevet

Hva med Stokke scoot? 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...