Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har bestilt reise gjennom et selskap som da har ordnet alle flybillettene for meg, bla. På den "billetten" jeg fikk tilsendt på epost står det at antall kg bagasje er 30kg, men når jeg sjekker på nettsidene til flyselskapene så står der 23kg og 25kg. Noen som vet om det er vanlig at slike selskaper har ulike avtaler med flyselskapene og får bedre vilkår, eller er det mer sannsynlig at det som står på billetten er feil? 

Anonymkode: 4b4f2...e24

AnonymBruker
Skrevet

Kan det væte totalvekten på 30 kg. Og håndbagasje på 7 kg?

Anonymkode: e81d2...226

Skrevet

Ja, det er vanlig at selskaper har andre avtaler enn de som kjøper direkte. Det kan være antall kolli eller vekt.

Skrevet

Men du bør sjekke om du kan ha en kolli med 30 kilo eller om du må ha 2 kolli med 15 kilo i hver.

AnonymBruker
Skrevet
Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev:

Kan det væte totalvekten på 30 kg. Og håndbagasje på 7 kg?

Anonymkode: e81d2...226

Det tviler jeg på, for SAS oppgir håndbagasje på 8kg. 

Skrevet

Det er også forskjell på hvor du skal og hvor lenge du skal være borte. Tror jeg. Mener å ha lest i noen vilkår engang at når du var borte så så lenge fikk du ta med mer bagasje. Men det er jeg ikke helt sikler på hvor jeg har fra.

AnonymBruker
Skrevet
7 minutter siden, Paeonia skrev:

Det er også forskjell på hvor du skal og hvor lenge du skal være borte. Tror jeg. Mener å ha lest i noen vilkår engang at når du var borte så så lenge fikk du ta med mer bagasje. Men det er jeg ikke helt sikler på hvor jeg har fra.

Skal nok ikke være borte lenger enn 10 dager, så det er nok ikke det :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...