Gå til innhold

Korte brudekjoler

Anbefalte innlegg

Gjest Ciara - ikke innlogget
Skrevet

Hei alle sammen!

Drømmer om bryllup om dagen... har ikke blitt fridd til, men det er jo morsomt å se på brudekjoler likevel! :wink: Men jeg drømmer om en kort brudekjole, ikke lang eller med slep som de fleste er. Jeg mener selvfølgelig ikke kort-kort, men en elegant kjole som rekker akkurat nedenfor kneet eller noe sånt. Gjerne en helt smal kjole (i hvert fall ikke ordentlig strutteskjørt!). Har prøvd å finne bilder av slike, men det er lite jeg finner. Har noen tips til hvor jeg bør lete? :)

Ciara

Videoannonse
Annonse
Gjest Genevieve
Skrevet

Min brudekjole har lengde til midt på leggen men dette er en lengde som er fæl hvis du har tykke legger og ankler. En slik kjole krever også veldig elegante sko, velpleiet hud/føtter. I det hele tatt, du må ta mer hensyn fordi du viser mer hud.

De aller fleste brudekjolene jeg har sett her på KG har vært lange men det er kjempegøy at noen velger annerledes :)

Gjest Anonymous
Skrevet

Hei!

Jeg har stilkelegger, så det skal nok gå bra :wink:

Har du bilde av kjolen din, forresten? :)

Gjest Genevieve
Skrevet
Hei!

Jeg har stilkelegger, så det skal nok gå bra  :wink:  

Har du bilde av kjolen din, forresten? :)

Dessverre. Kjolen ble kjøpt for langt over ett år siden så den finnes ikke på noen nettsider nå- tro meg, jeg har lett grundig og lenge.

Skrevet

Ok - det var dumt. Jeg får lete videre, jeg da. Moro å drømme seg bort litt alene foran pcen en søndag med mannen ute av huset ;)

Ciara

Gjest Ciara- ikke innlogget
Skrevet

Der var det mange fine! :) Tusen takk, Arwen! :)

Skrevet

Syns ikke korte brudekjoler er fint.. Den skal vær lang

Skrevet
Syns ikke korte brudekjoler er fint.. Den skal vær lang

Den skal vel ikke være noe som helst?

Mange fine korte kjoler der!

Skrevet

Arwen: Jeg likte Haley best, tror jeg. Men det var mange fine der :) Likte også veldig godt den Tex

Rutti: Håper du finner en lang kjole du er fornøyd med da ;)

Ciara

Skrevet

Jeg mente selvfølgelig å si at jeg likte den Tex trakk fram veldig godt også! Det går litt fort i svingene her i dag! :)

Ciara

Skrevet

akkurat de kjolene har jeg drømt om også. Spesielt Hayly og Stella... Holdt på å bestille de noen gang er ja... :roll: Men nå venter jeg på kjolen fra Bridesave, så det blir spennende!!

Skrevet

Jeg har sett mange flotte brudekjoler som rekker til rundt knærne eller leggen, syns det kan være veldig lekkert! Vurderte en modell selv, men for min egen del valgte jeg fotsid siden vi skulle ha kirkebryllup.

En brudekjole som var kortere enn til knærne tror jeg ikke jeg ville valgt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...