AnonymBruker Skrevet 8. juli 2016 #1 Skrevet 8. juli 2016 Noen som kan anbefale meg en god serie? Fordel om den fins på netflix, HBO eller viaplay. Disse seriene har jeg sett før og likt godt: - Sons of Anarchy - Kingdom - Dexter - Weeds - Prison Break - Breaking Bad - Vikings - Grey´s Anatomy - True Detective Anonymkode: c91bd...c78
Gjest summesumbi Skrevet 8. juli 2016 #2 Skrevet 8. juli 2016 17 minutter siden, AnonymBruker skrev: Noen som kan anbefale meg en god serie? Fordel om den fins på netflix, HBO eller viaplay. Disse seriene har jeg sett før og likt godt: - Sons of Anarchy - Kingdom - Dexter - Weeds - Prison Break - Breaking Bad - Vikings - Grey´s Anatomy - True Detective Anonymkode: c91bd...c78 Det er jo alltids Shameless US da
Whoops Skrevet 8. juli 2016 #3 Skrevet 8. juli 2016 Jeg liker veldig godt The Americans. Var super-skeptisk siden jeg normalt ikke skjønner spion-greier og trodde det var kjedelig og trist. Men jeg ble skikkelig "med" fra første stund. Usikker på hvor den vises, men den ligger i alle fall lett tilgjengelig om du gidder å søke
Ardenus Skrevet 8. juli 2016 #4 Skrevet 8. juli 2016 3 timer siden, Whoops skrev: Jeg liker veldig godt The Americans. Var super-skeptisk siden jeg normalt ikke skjønner spion-greier og trodde det var kjedelig og trist. Men jeg ble skikkelig "med" fra første stund. Usikker på hvor den vises, men den ligger i alle fall lett tilgjengelig om du gidder å søke Netflix
Ardenus Skrevet 8. juli 2016 #5 Skrevet 8. juli 2016 American Dad American Horror Story Ancient Aliens Arrow Bates Motel Better Call Saul Billions Black Sails Colony Con Man Containment Dark Matter Elementary Family Guy Fargo Fear The Walking Dead Game of Thrones Gotham Homeland House of Cards (2013) How To Get Away With Murder Lucifer Madam Secretary Marco Polo (2014) Marvel's Daredevil Marvel's Jessica Jones Masters of Sex Mr. Robot Orange is the New Black Outcast Outlander Preacher Prison Break Rick and Morty Sherlock Silicon Valley Suits Supernatural Teen Wolf The 100 The Americans (2013) The Big Bang Theory The Blacklist The Expanse The Flash The Last Man On Earth The Last Ship The Magicians (2015) The Originals The Simpsons The Strain The Vampire Diaries The Walking Dead Tosh.0 Vikings Whose Line Is It Anyway? X Company Z Nation Breaking bad The Sopranos Narcos The Office Dexter Sons of Anarchy Fringe Er de jeg kommer på i farta, mange flere, men husker ikke akkurat nå.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå