AnonymBruker Skrevet 8. juli 2016 #1 Skrevet 8. juli 2016 Jeg har plages så mye med fettet hår I det siste, og jeg lurer på om noen som kan vite om noen årsaker til dette? Evt hva som kan forhindre at det blir det. Har aldri før brukt å hatt fettet hår, og har ikke trengt å vaske håret mer en hver tiende dag. Anonymkode: e0209...5ab
exictence Skrevet 8. juli 2016 #2 Skrevet 8. juli 2016 Ikke vask det så ofte, men bruk tørrsjampo innimellom. Jeg har og brukt litt potetesmel.
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2016 #3 Skrevet 8. juli 2016 Har du brukt samme shampo lenge? Det kan være lurt å bytte shampo (og balsam) merke ved ujavne mellomrom så håret ikke blir mettet av de samme silikonene og pleieproduktene. Anonymkode: 8a4ca...e4e
Forundret.. Skrevet 8. juli 2016 #4 Skrevet 8. juli 2016 Hormonforandringer kanskje? Prøv å vask med babyshampoo noen ganger ig se om det hjelper. Og dropp balsam hvis du bruker det, evt bare ha det i nederst i tuppene hvis du føler det er et must. Evt bruk olje i tuppene.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå