AnonymBruker Skrevet 8. juli 2016 #1 Skrevet 8. juli 2016 I fjor datet jeg veldig kort en i omgangskretsen min. Grunnen til at det ikke ble noe mer var min usikkerhet. Jeg var veldig uerfaren med gutter og følte meg kjempeusikker. Jeg likte han veldig godt, men trakk meg bare unna. Vi hadde aldri sex, men sov sammen en gang. Det endte med at jeg omtrent fadet han ut, og jeg er veldig lei meg for at jeg var så teit. Vi har beholdt vennskapet, selv om vi sjelden ses alene. Det siste året har vi begge datet andre. Han har datet 1-2 som jeg vet om over lengre tid, jeg har 1 over lengre tid, + hatt en del 1-2 dates med diverse. Nå er vi begge single, og etter å ha gått på et par smeller har jeg begynt å lure på om jeg egentlig burde prøve å date han igjen. Jeg har fått mer erfaring med gutter det siste året, så jeg tror nervøsiteten ville vært bedre. Jeg vet at kjemien er veldig bra, det jeg ikke vet er vel om jeg kan bli forelska i han, men jeg føler i alle fall vi kan passe bra sammen og at han er veldig mye bedre enn de andre guttene jeg har vært borti det siste året. Har noen råd om hvordan jeg skal legge det fram? På en måte tenkte jeg å kanskje ikke være så direkte, heller prøve å henge mer med han og ikke ha så mye press på det. Men samtidig føler jeg at jeg bør forklare hvorfor jeg trakk meg så brått unna, han vet ingenting om min uerfarenhet med gutter, og jeg tror kanskje han ville forstått meg mye bedre. Han er ikke en dømmende fyr, og voksen for alderen, så jeg er ikke redd for at han skal bli skremt av det. Hjelpes. Noen tanker? Anonymkode: 7d868...8ef
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2016 #2 Skrevet 8. juli 2016 Gjør det litt mer lettbent. Si du trenger hjelp til å drikke opp en flaske vin eller noe sånt. Be han om hjelp og finn en park eller lignende. Da føles det ikke som du inviterer han på en date. Og du trenger ikke si noe der og da. Bare kjenne litt på hva som føles riktig. Anonymkode: f4d22...8e6 1
John_Felipe Skrevet 8. juli 2016 #3 Skrevet 8. juli 2016 Hvorfor ikke bare være direkte? Det er sommer og fint vær! Kom med en hvit løgn at ingen andre har tid en dag og spørr om han vil ta en is med deg! Dere får sikkert en fin gåtur eller et fint sted å sitte sammen å Fin mulighet for å fortelle han sannheten om hvorfor du trakk deg sist.
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2016 #4 Skrevet 8. juli 2016 Du må i hvert fall fortelle han grunnen om du skal ha noen sjanse. Jeg ville nok ikke gitt en ny sjanse til noen som hadde fadet meg ut og etterpå datet andre. Han tror jo selvfølgelig du ikke likte han så godt og heller ville være med noen andre. Anonymkode: 19083...42b 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå