Martin90 Skrevet 8. juli 2016 #1 Skrevet 8. juli 2016 Jeg har tidligere hatt suksess med å poste ting jeg lurer på her, kvinneguiden ser ut til å være et veldig åpent og lite dømmende miljø (Snikskryt). Jeg er en "ung mann" på 25 som har begynt å "holde på" meg en utrolig flott jente, hun er fantastisk på alle måter og jeg kjenner forelskelsesfølelsen kommer smygende. Denne jenta har en veldig stor sexdrive og er fantastisk i senga. Jeg anser meg selv på ingen måte som dårlig i senga eller at jeg sliter med å komme for tidlig og har tidligere ved flere anledninger "hatt flere skudd i kammeret" utover kvelden og natten. Det jeg egentlig lurer på er om det finnes noen metoder eller triks man kan gjøre for å korte ned perioden fra man kommer til man er klar for en ny runde? Jeg har hørt om triks som at det er viktig å hydrere og drikke vann eller puste godt etter sex slik at man fyller blodet godt med oksygen igjen. Hvorvidt disse er sanne aner jeg ingenting om :P. For å ha det sagt sitter jeg ikke igjen med følelsen av at jeg skuffer henne, jeg ønsker heller å matche hennes sexdrive mer, om det lar seg gjøre. Tips og erfaringer om dette tas imot med stor takk! 1
Ardenus Skrevet 8. juli 2016 #2 Skrevet 8. juli 2016 Når du kommer(unngå å komme i vaginaen), ta over med tunge/fingre, før eller siden blir du stiv igjen. Hvis det er det du vil.
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2016 #3 Skrevet 8. juli 2016 12 minutter siden, Ardenus skrev: Når du kommer(unngå å komme i vaginaen), ta over med tunge/fingre, før eller siden blir du stiv igjen. Hvis det er det du vil. Kan du utdype litt, jeg forsto ikke helt det der bare. Anonymkode: d43c5...eeb
Ardenus Skrevet 8. juli 2016 #4 Skrevet 8. juli 2016 (endret) 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Kan du utdype litt, jeg forsto ikke helt det der bare. Anonymkode: d43c5...eeb Når du har sex med kjæresten din og du knuller henne, så kommer du jo til slutt. Før du kommer dra den ut sprut hvor du vil, bare unngå musa, for du kan etter at du kommer, gå ned på henne og slikke og fingre henne og fortsette å kose med henne. Når du slikker/fingrer, blir du jo gjerne kåt og da får du ståpikk, da er det bare å kjøre på igjen. ps. ja du skal fingre/slikke henne i musa, gjerne kose med puppene, andre erogene soner hun har. Endret 8. juli 2016 av Ardenus 1
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2016 #5 Skrevet 8. juli 2016 Vet at det går an for menn å få orgasme uten å ha sædutløsning, og at dette skal være mindre "slitsomt", men vet ikke hvordan de gjør det. Anonymkode: ee3ba...da1
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2016 #6 Skrevet 8. juli 2016 21 minutter siden, Ardenus skrev: Når du har sex med kjæresten din og du knuller henne, så kommer du jo til slutt. Før du kommer dra den ut sprut hvor du vil, bare unngå musa, for du kan etter at du kommer, gå ned på henne og slikke og fingre henne og fortsette å kose med henne. Når du slikker/fingrer, blir du jo gjerne kåt og da får du ståpikk, da er det bare å kjøre på igjen. ps. ja du skal fingre/slikke henne i musa, gjerne kose med puppene, andre erogene soner hun har. Ok, takk skal du ha! Anonymkode: d43c5...eeb
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå