Gjest Seleena Skrevet 7. november 2004 #1 Skrevet 7. november 2004 I august hadde eg mitt verste kjøp nokon sinne. Eg falt for utsjånaden til Siemens st60 til 2000,- og var desperat etter lang tid utan mobiltelefon, så eg kjøpte den. I ettertid har eg berre vore irritert på den heile tida. *Bildene eg tar inne ser ut som picassoteikingar - bildene er så utydelige og fargelause! *Når eg skal setje mobilen på lydlaus så virker det som den har ein innebygd vibrator som ikkje går ann å få av. Har prøvd alt! *Når eg har 3 batteristrekar igjen, og ringer nokon i 2 min og legg på, er den batterilaus etterpå. Dette skjer ikkje kvar gong, men ofte! *Når eg skal slette alle meldingane mine på mms inbox gir den fra seg ein FORFERDELIG lyd. Kan foreks aldri slette ei melding midt i ein skuletime eller i nerleiken av folk. Dette skjer når eg skal slå av mobilen og. Det hjelp ikkje å ha den på lydlaus før eg slår den av. Nokon som har denne telefonen som kan hjelpe meg med desse problema? Til dei som vil kjøpe denne telefonen: Hold dykk unna!! spar pengane.
Hilde Skrevet 7. november 2004 #2 Skrevet 7. november 2004 Har ingen tips, men dumt du ikke spurte meg før du kjøpte den.. Moren min fikk den i gave fra jobben, og hun heiv den i søpla etter et par uker. Hun nevnte også massevis av problemer som dine, og det virket som om man ikke fikk gjort noe med de heller. Rimelig håpløst!
Gjest lilletroll Skrevet 8. november 2004 #3 Skrevet 8. november 2004 Ringelydene når du skrur tel av og på kan du skru av.....gå inn på innstillinger......ringetoner....ringetoner igjen....og så tar du bort hakene ved startmelodi og avsl.melodi....VIPS Når jeg slette meldinger sier det nå bare et enkelt lite pip, så jeg vet ikke helt om jeg kan hjelpe deg med det. Sånn generelt sett når det gjelder denne tlf angrer jeg også VELDIG på kjøpet, og skulle gjort alt for aå ta det tilbake.....ble nok min første og siste siemens telefon, ja.... :-?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå